השף הכי לוהט שידעה התעשייה, טום אביב, מנהל קשר טרנס אטלנטי עם השחקנית מורן אטיאס וזה לגמרי הזמן להיפרד מכל זיכרונות העבר, או נשות העבר בחייו. אביב שכזכור ניהל זוגיות ממושכת בת חצי שנה (ממושכת עבור השף שידוע כי לא מתמיד במערכות יחסים) עם גל גברעם, חיילת בת 18, נפרד ממנה כבר לפני חמישה חודשים.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

נראה כי מבלי שידענו, השניים הותירו אחד בשנייה זיכרון בלתי נשכח. בעודם ניהלו מערכת יחסים יציבה ומאוהבת, החליטו השניים ברגע רומנטי להפגין אקט אהבה זוגי, נכנסו לסטודיו של אליאב אוזן, חברו הטוב של השף ויצאו עם קעקוע משותף שממוקם בדיוק מתחת ללב.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tom Aviv טום אביב (@tom_aviv) on

הקעקוע של גל גברעם (צילום: אינסטגרם)
הקעקוע של גל גברעם (צילום: אינסטגרם)

את הקעקוע הצליחו לשמור בסודיות לעצמם הרחק ממדורי הבידור, אלא שאז כידוע נפרדו דרכם ואביב שהמשיך הלאה בחייו, החליט אמש (שני) שהגיע הזמן להסיר כל זיכרון מהאקסית הצעירה. אז לידיעת  גברעם, השף מחק את הקעקוע המשותף שעשיתם יחד כשצייר עליו פס. הוא גם דאג לשתף ברשתות החברתיות תמונה שלו נטול הקעקוע, בין היתר כדי להעביר לך מסר נוקב שהוא המשיך הלאה. אבל לא הלך לו כי TMI שעוקב בשקיקה אחר החשבון של אביב, התחקה אחר צעדיו. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

don't waste your time looking back you're not going that way. Ink by @yuda_tattoo and @eliavtattoo . sunglasses by @moscotnyc . @opticana_official

A post shared by Tom Aviv טום אביב (@tom_aviv) on