נדמה שבזמן האחרון ניקול ראידמן נמצאת בכל מקום. בשנה האחרונה עשתה הדיווה שינוי חד בקריירה והפכה באופן רשמי לזמרת כשהוציאה ארבעה סינגלים מושקעים עם קליפים גרנדיוזיים ויקרים בצורה קיצונית. אם כל זה לא מספיק, רק לאחרונה דווח על מופע הענק החדש אותו היא משיקה ונראה שהיא לא מוכנה לתת לכותרות להיפסק.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בשבוע האחרון מבלה המעושרת בשבוע האופנה הצרפתי בפריז ועוברת מתצוגה לתצוגה כשהיא מחליפה אאוטפיטים בקצב. רק אתמול נצפתה ברחובות פריז כשהיא עוטה מסיכה ממותגת של בית האופנה "שאנל" אבל זאת הייתה רק ההקדמה.

תמיד ממותגת. ראידמן בפריז אתמול (צילום: אינסטגרם)
תמיד ממותגת. ראידמן בפריז אתמול (צילום: אינסטגרם)

היום (שלישי) הגיעה ראידמן אל תצוגת האופנה של המותג הנחשב וגרמה לכל המוזמנים סביבה להרים גבה כשהיא לוקחת את הקורונה צעד אחד קדימה ומגיעה לבושה בחליפת מגן מלאה מכף רגל עד ראש הכוללת סרבל, כפפות, מסיכת פנים עם לוגו של בית האופנה, מגפיים אטומים והשוס - מיגונית שקופה שמכסה לה את כל הפנים. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on

ראידמן ידועה כאחת שיודעת לייצר פרובוקציות ולא מתרגשת בקלות מהרעש שיש סביבה, אך נדמה כי הפעם הכוכבת לקחה את זה צעד אחד קדימה, עד כדי כך שכל הסובבים אותה מיהרו לשלוף ניידים ולתעד את המחזה המיוחד. מעניין מה המעצב הנודע, קארל לגרפלד היה אומר אם היה רואה את הכוכבת הישראלית גונבת לו את הפוקוס מהמסלול?

ניקול ראידמן גונבת את ההצגה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן גונבת את ההצגה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)