הדייר שמכונה "האבא של הבית", יוסי אורפלי בן ה-67, יצא אמש (רביעי) מבית האח הגדול כמודח ה-13 ולאחר 92 ימים בהם היה סגור ומצולם 24/7. אורפלי שמוגדר בקבוצת סיכון בעקבות גילו המבוגר וההיסטוריה הרפואית שלו, נשלח היישר לבידוד בביתו, ללא מפגש עם בנו לירון אורפלי, המכונה טילטיל, זוכה "הישרדות" וללא מפגשים עם שני נכדיו. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בפרק ששודר אמש המראה שדיברה עם הדיירים והזכירה להם קטעים מובילים מהעונה, הראתה לאורפלי ולכל הדיירים את הוידוי שלו על המחלה בחדר "האח הגדול". הדיירים שהתרגשו עד דמעות מהשיחה של אורפלי עם האח הגדול, מיהרו לחבק אותו ומיד נשמע השיר "צעיר לנצח" של רמי קליינשטיין

טילטיל במחווה מרגשת לאביו יוסי אורפלי עם צאתו מהאח הגדול

רגע לפני שהכריזו על הדחתו של יוסי, בנו טילטיל כתב באינסטגרם שלו: "דם שלי, אל תהיה במתח, גם אם אתה בא היום הביתה - הכל בסדר. אמא מקבלת אותך בזרועות פתוחות. אני לצערי לא יכול להיות קרוב אלייך ברגעים האלה בגלל גילך שחשוף לנגיף הקורונה, אבל הלב שלי יהיה תמיד איתך". טילטיל שהתגעגע מאוד לאביו, החליט להפתיע אותו היום (חמישי) מחוץ לביתו והגיע יחד עם רמקול לכניסת הבית והשמיע את השיר "צעיר לנצח". יוסי שהתרגש מאוד, יחד עם כל השכנים שיצאו לחלונות, שלח לו נשיקות. מרגש!

יוסי אורפלי (צילום: פרטי)
יוסי אורפלי (צילום: פרטי)

טילטיל (צילום: פרטי)
טילטיל (צילום: פרטי)