בימים קשים אלו כשזוגות סגורים בבתים עם ילדיהם, המתח והחרדה גוברים, במקרים רבים הפרנסה אבדה והתנאים גורמים ללא מעט זוגות להגיע לקצה ולבחון את טיב הקשר ביניהם. נראה כי מערכת היחסים של הדיווה והזמרת מאיה בוסקילה ובעלה בשבעה החודשים האחרונים עוזי אזולאי עלתה על שרטון בימי הקורונה והשניים החליטו להיפרד בהצהרה ברשתות החברתיות, אלא שלמחרת בבוקר (ראשון) בוסקילה כבר חזרה בה והכריזה על קאמבק מרגש. זה לא נגמר כאן, כי שעה לאחר מכן היא התחרטה שוב. שוק!

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בוסקילה שידועה כמי שמשתפת את עוקביה בחייה האישיים ברשתות החברתיות, כבר פרסמה בעבר ברשתות החברתיות על פרידה בין השניים, רגע לפני החתונה. הלילה היא עשתה זאת שוב כשהעלתה פוסט לפייסבוק בו הודיעה על פירוק הנישואים וכתבה: "חשבתי רבות לפני שאני כותבת, אבל בטח יציקו לי ממחר גם ככה. נכון אני לא חייבת הסברים לאף אחד אבל מעדיפה שזה יצא ממני מאשר סתם שמועות מרושעות. אני ועוזי החלטנו להיפרד אחרי שנתיים. בטוח ראיתם זוגיות מופלאה וזה נכון, היא הייתה נפלאה, אין אשמים, עוזי חשוב לי מדי הוא גבר מהמם ואדם נפלא. רק מבקשת אחרי כל מה שקורה בעולם שאנשים לא ידברו רעה, שיתנו לנו את הפרטיות, גם התקשורת אם אפשר".

מאיה בוסקילה, עוזי אזולאי (צילום: תמיר ברגיג)
מאיה בוסקילה, עוזי אזולאי (צילום: תמיר ברגיג)

נראה כי בוסקילה לא הייתה לגמרי סגורה על הפרידה, כי בשעות הבוקר המוקדמות היא התחרטה לאחר שכנראה שהשניים החליטו להתפייס בשעות הלילה המאוחרות, כי לא טוב היות האדם לבדו בימים אלו ובוסקילה העלתה לאינסטגרם תמונה של השניים וכתבה: "מצטערת שהייתי אימפולסיבית ופרסמתי דברים בכעס, עוזי אהבת חיי לנצח". לא ברור מה קרה שם בדיוק, כי שעה לאחר ששיתפה בבשורות המשמחות על קאמבק, הסירה פוסט הפיוס. מה שבטוח שמאיה בסוקילה אדם מאד החלטי ובכלל בכלל לא אימפולסיבית. 

עופר מנחם מנהל יחסי ציבור של מאיה בסוקילה מסר בתגובה: "מבקש לכבד את פרטיותה של מאיה, בטח בתקופה רגישה כזו חג שמח".

פוסט הפיוס שנמחק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
פוסט הפיוס שנמחק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)