הזמר בן אל תבורי שמעביר את הימים לבדו בסגר בדירתו המפוארת במגדלי צמרת, חשף בפני עוקביו את הרגעים הקשים שהוא חווה: "הרגשתי צורך לפרוק כי אין עם מי לדבר חוץ מהקיר שמולי". כמו שלא פשוט בימים אלה לזוגות שנאלצים להתמודד עם מציאות חדשה של 24 שעות ביממה בבית יחד, כך גם הרווקים שמתגוררים בגפם מתקשים להתמודד עם הלבד.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

תבורי כנראה מתחיל להפנים שלא טוב היות האדם לבדו ובפוסט שפרסם ברשתות החברתיות חשף עד כמה הוא מתקשה לשרוד לבדו וכמה היה משנה החלטות בחייו. האם הוא שולח מסר לאורטל עמר אם בנו? תבורי כתב כך: "השבוע קמתי הפוך עם הרגשות קשות ודאון כבד, כמו שאתם רואים אני לא מעלה סטוריז ואין לי חשק לכלום. ההרגשות האלה לא באות סתם. הן באות כי אין תעסוקה ואין מה לעשות חוץ מלהסתכל על ארבע קירות, 23 שעות ביום לבד" ( לא ברור לאן נעלמה שעה נוספת עברו הזמר אבל מילא). 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#הצילו #איזה #שיעמום #‍♂️

A post shared by Benel Tavori - בן אל תבורי (@beneltavori) on

עוד הוסיף ואמר: "אף פעם לא האמנתי במעמד, תמיד אמרתי שכולם שווים. אל תהיו טיפשים, קחו לכם מישהו שכיף לכם איתו, שנוח לכם איתו ותעבירו את הבידוד הזה יחד, כי לא טוב היות האדם לבדו. מקווה שאף אחד מאיתנו לא יצטרך פסיכיאטרים. המון פעמים אני אומר שלא הייתי משנה כלום בחיים, הבידוד הזה נותן לי להבין שהייתי משנה כל כך הרבה. הייתי מוכן לחזור בזמן כדי לא להרגיש את הרגשות שאני גורר איתי כבר שבוע. הרגשה של בדידות חוסר מעש, שאין לך אף אחד בעולם". בן אל אנחנו איתך תמיד!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Benel Tavori - בן אל תבורי (@beneltavori) on