סמיון גפרמן עונה על הכל

השורד סמיון גרפמן מצליח נכון לכתיבת שורות אלה לשמור על אהבתם של כל חבריו לשבט "קפרה" ולסלול את הדרך הבטוחה לאיחוד השבטים. רגע אחרי הפרק שעורר מחלוקת ברשת בעקבות התנהגותו של ישראל אוגלבו כלפי רגב הוד שהגיע במסגרת המשחק לבזוז לשבטו את הברזנט, סמיון התארח בספיישל "שאלות ותשובות" באינסטגרם של TMI.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מלבד השאלות על התנאים על האי, מה למד מהשהות שם ומה דעתו על ריב הברנזנט שהסעיר את הרשת, נשאל סמיון על חיי האהבה שלו. כזכור סמיון נפרד מזוגתו זמן קצר לפני הגעתו לצילומי הישרדות בפיליפינים. עם חזרתו מהאי נסובו שמועו על רומן עם מלכת היופי בדימוס וחברתו לשבט, ניקול רזניקוב. הרומן לא האריך ימים ורזניקוב חזרה לאקס המיתולוגי, בעוד סמיון נשאר בגפו. כשנשאל על ידי העוקבים על חייו הרומנטים, ענה: "לגבי הצד הרומנטי אצלי, בואו נגיד ככה, אני לא הולך להתחתן בקרוב, לפחות לא שאני יודע על זה".

ניקול רזניקוב וסמיון גרפמן בחופשה ראשונה - לחצו כאן.

סמיון גרפמן, ניקול רזניקוב (צילום: אלוני מור)
סמיון גרפמן, ניקול רזניקוב (צילום: אלוני מור)

כזכור, שלושת ילדיו של גרפמן נמצאים עם אמם בארצות הברית ולאחר תקופה ארוכה שלא זכה לראותם, הם הגיעו לטיול משפחתי בישראל. לשאלה האם סמיון עדיין בקשר עם ילדיו הוא ענה: "תודה ששאלתם על הילדים שלי. כן אני בקשר איתם. הבן הקטן שלי ב-7 באפריל הפך להיות בן 16 ומאיה, הבת האמצעית שלי, הפכה להיות ב-16 במאי בת 18".

סמיון שיתף ברגעים הקשים על האי, מה דעתו על הריב של רגב הוד וישראל אוגלבו ומה למד מהשהות שם: "הריב של רגב וישראל היה מכוער מאוד, אבל אתם לא יכולים לשפוט כי אתם לא הייתם שם. הלחצים שם הם הזויים. אז בואו לא נשפוט את ישראל אלא נלמד מזה משהו".

ישראל אוגלבו, סמיון גרפמן (צילום: אלוני מור)
ישראל אוגלבו, סמיון גרפמן (צילום: אלוני מור)

מה היה הכי קשה בהישרדות?

"הדבר הכי קשה בהישרדות זה לא שאתה לא אוכל או שקשה לך לישון. הדבר הכי קשה זה להיות רחוק מהקרובים שלך: מאמא, מאבא, מהילדים".

מה למדת על עצמך בתקופת הישרדות?

"למדתי על עצמי בהישרדות שזה לא משנה מה הגיל שלך או הכושר הגופני שלך. כל מה שמשנה זה מה אצלך בראש. עד כמה אתה חזק בראש. אם אתה חזק כאן, בכל השאר אתה תצליח".

מה לקחת מהישרדות לחיים?

"מהישרדות כולנו לוקחים דבר אחד אבל מאוד חשוב. ערכים בסיסיים לחיבוק של חבר, לנשיקה מאמא, למלח ששמים באוכל. לדברים הקטנים שביום יום אנחנו שוכחים לפעמים ולא שמים לב". 

סמיון גרפמן בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
סמיון גרפמן בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)

איך התחלת לעבוד בצינור?

"זו שאלה מעניינת, האמת היא שלי ולגיא לרר הייתה אהבה ממבט ראשון, מתישהו שם ביולי 2015". 

מה העוולה החברתית הכי נוראית שטיפלת?

"אני לא יכול להגיד מה העוולה החברתית הכי קשה שטיפלתי בה כי יש הרבה מאוד דברים קשים במדינה שלנו. העובדה שכמעט שליש מהילדים הולכים לישון מתחת לקו העוני כל יום, זאת המציאות הקשה שלנו. לא מה שמראים לנו בטלוויזיה, שהמנהיגים שלנו דופקים בחזה ואומרים 'אנחנו הכי טובים'. תסתכלו ברחוב, אולי מישהו זקוק לעזרתכם".

מה השאיפות שלך בחיים?

"השאיפות של כולנו בסופו של דבר זה להיות חיוניים, שמישהו צריך אותנו. כשמישהו צריך אותך אתה באמת חי זה נורא קשה לחיות אם אף אחד לא צריך אותך".

סמיון גרפמן בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
סמיון גרפמן בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)