ממרום ניסיוני בתעשייה, אני יודעת להריח מרחוק איזה סיפור אישי הוא אותנטי, מבוים, נועד ליצור ספין לסיפור אחר שלילי שמככב בכותרות או משמש קידום יח"צני בעיתוי מפתיע במיוחד לקמפיין חדש, מופע או אלבום. אני בטח לא מגלה לכם את אמריקה שזאת טקטיקה נדושה שמוצתה מכל הכיוונים על ידי קברניטי היח"צנים הטובים בשוק, אלא שלצערי כל פעם מחדש רובנו נופלים בפח ומאמינים ללוקשים שאותם רוקחי מעשיות מדופלמים מאכילים אותנו בכישרון רב.

כך שאל תתפלאו אם אפקפק באמינות הסכסוך של אייל גולן ודניאל גרינברג, שמתרחש באורח פלא, חודש לפני שהשניים הופכים להורים טריים ושניות אחרי שחזרו מחופשה משותפת באילת. תשאלו למה? כי גרינברג בחרה למחוק באופן פומבי את התמונות המשותפות שלהם, בדיוק בטיימינג שבו היא מככבת בקמפיין חדש, וגם בזמן שגולן זוכה לכותרות שליליות באותו שבוע. 

בחודש שמיני להריונה: דניאל גרינברג מצטלמת לקמפיין - לחצו כאן.

ממש לא בבידוד. אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ממש לא בבידוד. אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הרי לכם טעימה איך זה עובד. בעידן שהפך להיות כולו מנוהל על ידי הרשתות ושקוף לכולנו על פי הלייקים, העוקבים והתמונות, הרשתות החברתיות הפכו לבבואה האמיתית של מערכות היחסים. אתה יכול לתרום כליה לחבר, אבל ברגע שהסרת ממנו עוקב, או הסרת את תמונותיו, וואי וואי, "חרבו דרבו" ברשתות החברתיות וחרושת השמועות הופכת לכוורת דבורים מחרישות אוזניים ועוקצניות. את כל זה יודעת היטב הדוגמנית, שבחרה להסיר תמונות משותפות שלה עם בעלה ונקטה בצעד פומבי יזום וקיצוני, כי ידעה שזה רק עניין של זמן עד שיגיע למדורי הבידור.

ואיזו סיבה יש לה לשתף את כל העולם ואחותו במריבה הפומבית שלה עם בעלה, כאשר שניהם, צמד נאהבים שכל כך צמאים לפרטיות בכל מה שקשור לחייהם האישיים (כך הם טוענים תמיד), אם לא כדי לקדם משהו או להיפך, למסמס סיפור אחר שלילי שמככב בכותרות, טקטיקה שגם פוליטיקאים מיומנים משתמשים בה על מנת להסיח את דעת הקהל.

אניח לכם לשפוט בעצמכם. בעיתוי מפתיע, יומיים אחרי שהסירה את התמונות המשותפות, בטיעונים של סכסוך בין הפאוור קאפל והורמונים משתוללים של ההריון המתקדם, הצטלמה גרינברג לקמפיין החדש והמשותף לה ולאחותה קארין למוצרי הטיפוח החדשים שלהן.

מחקה את הזכרונות: אייל גולן ודניאל גרינברג במשבר ביחסים? - לחצו כאן.

דניאל גרינברג, קארין גרינברג (צילום: באדיבות נתנאל מויאל יחסי-ציבור)
דניאל גרינברג, קארין גרינברג (צילום: באדיבות נתנאל מויאל יחסי-ציבור)

תשאלו מה מיוחד כל כך בקמפיין הזה שזכה לככב בכל מדורי הבידור? ניחשתם נכון. המריבה המתוקשרת שהתרחשה בסמוך לאותו קמפיין, כי כולם שאלו את שאלת מיליון הדולר, מה קרה בין דניאל לאייל והאם הם ישלימו. זוהי אסטרטגיה פשוטה בכדי להביא גופי תקשורת לסט הצילומים ולהפוך את הקמפיין לויראלי בכל המדורים.

אבל בעיני קיימת סיבה הגיונית עוד יותר. כפי שחשפתי לראשונה, אייל גולן הופיע ביום שני שעבר באירוע בר מצווה וגילה כי אם חתן הבר מצווה שרקדה לידו על הבמה בלי מסיכה, התגלתה כחולת קורונה מאומתת. זה לא גרם לו חלילה להפעיל שיקול דעת משל עצמו ולהיכנס לבידוד של שבועיים בכדי לא להפיץ את הנגיף, אלא הוא המשיך להופיע באירועים, ובסוף השבוע האחרון אף ירד לחופשה מפנקת באילת עם אשתו וחברים ושהה במחיצת אנשים בלי מסיכה ובלי ריחוק.

אייל גולן חוגג במלון באילת למרות שהיה בקרבת חולה מאומתת - לחצו כאן.

דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כשיצאנו לבדוק מדוע האורחים באירוע הבר מצווה נכנסו לבידוד, בעוד הזמר המסלסל קיבל פטור ומסתובב חופשי ברחבי הארץ, נמסר לנו מליאם הפקות שאייל פנה למשרד הבריאות ונאמר לו שאינו נדרש בבידוד. סקופ!!! כמובן שהרמתי גבה. איך ייתכן שהזמר הלאומי זוכה להנחת סלבס, והאם יש לנו פה עוד מקרה של פרופסור גרוטו וטדי שגיא, אלא שדובר משרד הבריאות התעקש שלא נעשתה אף פנייה מהזמר מטעמו או בעניינו. אאוצ', מישהו פה משקר.

עד מהרה הגיעה הביקורת הנוקבת נגד הזמר שאינו לוקח אחריות ולא נכנס לבידוד גם מבלי שקיבל הוראה מפורשת, כפי שעשו הקולגות שלו דודו אהרון ומיכל הקטנה, ליאור נרקיס וסלבס אחרים שבניגוד לגולן, כפו על עצמם בידוד ולא חיכו להודעה רשמית ממשרד הבריאות, כי אנשים שקולים ואחראים יודעים שכל רגע במגיפה המתעתעת הזאת, הוא קריטי.

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: מתן צור)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: מתן צור)

לאור הביקורת, הזמר הבין שטעה ובכדי להרגיע את הרוחות, ערך בתחילת השבוע בדיקת קורונה שיצאה לטענתו שלילית. רק חבל שהוא שכח שעל פי ההנחיות, למרות שהוא יצא שלילי, הוא עדיין מחויב בבידוד של 14 יום מרגע החשיפה לחולה מאומת. במקביל גם גיליתי שהוא שהה לא רק ליד חולה מאומת אחד, אלא ליד שני חולי קורונה מאומתים, כי גם הילד של האם החולה באותה חגיגת בר מצווה התגלה כחיובי לנגיף ושהה צמוד לזמר על הבמה בלי מסיכה.

תודו אם כך, שאין כמו מריבה עסיסית של הזמר ואשתו שתהפוך לספין מעורר סקרנות, שישכיח מכולנו את העובדה שהזמר הסורר צפצף על ההוראות ועל הבריאות של כולנו. זה מחזיר אותי אחורה לתקופה שבה נחשף הזמר בפרשת הקטינות, ובאורח פלא הוא חזר באותה עת לזרועותיה של רוסלנה רודינה מה שגרם למביני עניין ללחשש שמדובר בספין על מנת לטשטש את הפרשה.

בקיצור ולעניין, נראה שהמריבה בין בני הזוג, במקום שתישאר בין 4 קירות בחדר המיטות הפרטי שלהם, הפכה בן לילה למתוקשרת מתוך יוזמה ומניע שלהם עצמם.

אייל גולן, רוסלנה רודינה, יאן גולן (צילום: אינסטגרם)
אייל גולן, רוסלנה רודינה, יאן גולן (צילום: אינסטגרם)

מטעמו של אייל מכחישים מכל וכל את הטענות. 

ממשטרת ישראל נמסר: "נדגיש כי כל אדם ללא יוצא מן הכלל חייב למלא אחר הוראות משרד הבריאות ולקיים את התקנות למען בריאותו ובריאות הסובבים אותו. התנהלות בניגוד לתקנות ובפרט הפרת חובת הבידוד הוא מעשה חסר אחריות העומד בניגוד מוחלט לתקנות".

ממשרד הבריאות נמסר: "לא נמסרה תגובה".

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אינסטגרם)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אינסטגרם)