חברת "ליאם הפקות" שבבעלותו של אייל גולן, הודעה היום (ראשון) כי בהחלטה משותפת עם הזמר איתי לוי הם החליטו על פרידה לאחר 5 שנות פעילות משותפת. "ליאם הפקות" ליוותה את לוי בתחילת דרכו, משנת 2015 וחתומה על פרויקטים משמעותיים, שיתופי פעולה והצלחות רבות במהלך הקריירה שלו.

כזכור, גולן הפריד כוחות ממנהלו ושותפו ב"ליאם הפקות", בני פרץ, לאחר שנים ארוכות של עבודה משותפת ולא היה ברור מה יעלה בגורלם של האמנים המיוצגים בחברה ביניהם איתי לוי, נסרין קדרי, לואי עלי ורועי סנדלר. נראה שלוי עשה את הבחירה שלו והחליט עם איזה צד להמשיך את דרכו המקצועית.

מחקה את הזכרונות: אייל גולן ודניאל גרינברג במשבר ביחסים? - לחצו כאן.

אייל גולן, איתי לוי (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, איתי לוי (צילום: אלוני מור)

אייל גולן מסר: "כבר בתחילת הדרך, זיהיתי את הפוטנציאל וצפיתי את ההצלחה של איתי לוי. הכמיהה להצלחה והנחישות שבערה בו בשילוב של עשייה ועבודה קשה יצרה הצלחה חסרת תקדים. אני מלא בגאווה שזכיתי ללוות את איתי ולהיות חלק בלתי נפרד מהדרך המופלאה שעבר ומההצלחה שלו. הצלחה שלו היא ללא ספק הצלחה שלי. אני אמשיך ללוות ולהיות לצידו בכל מה שיצטרך. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

אייל גולן, איתי לוי (צילום: אור גפן)
אייל גולן, איתי לוי (צילום: אור גפן)

איתי לוי מסר: "בתום חמש שנים אני יוצא הבוקר לדרך חדשה, וכשאני מביט לאחור, אני נרגש ומודה לאנשים שהיו בשבילי. בראש ובראשונה אני מודה מעומק ליבי לליאם הפקות, ולאייל גולן- על דרך ארוכת השנים- בה טרפנו את העולם. דרך של הצלחות וחוויות משותפות. ולך אייל היקר, אני מודה על הפרק המשמעותי הזה, אין לי ספק שנמשיך לשתף פעולה והחברות שלנו, שהיא מעל הכל רק תתחזק. זה יום מיוחד בשבילי- ושיהיה רק בהצלחה ובשורות טובות".

אייל גולן, איתי לוי (צילום: זוהר שטרית)
אייל גולן, איתי לוי (צילום: זוהר שטרית)