הלם בעולם הכדורגל: מאור בוזגלו, כוכב הפועל תל אביב בדימוס ונבחרת ישראל נפרד מסוכן השחקנים שלו יעקב בוזגלו, שהוא כמובן אביו המוכר. יעקב בוזגלו מנהל את הקריירה המצליחה של מאור בנו כבר מתחילת הדרך, כמו כן מייצג גם את בניו האחרים, אלמוג, אסי ואוהד. מה שהוליד עם הימים את הדוקו ריאלטי המצליח "הבוזגלוס".

לא ברור עדיין מה סיבת הפרידה של מאור ויעקב והאם היא קשורה להתבטאויות הקשות של יעקב במרוצת השנים שסיבכו את מאור והובילו למתיחות שלו עם מועדון הקבוצה או האם בגלל ביטול ההסכם לאחרונה עם קבוצת הפועל תל אביב בזמן כשהוא מחלים מפציעה, מהלך עליו הגיב יעקב ברשתות החברתיות כמו שרק הוא יודע להגיב וכתב: "בריונות ושכונתיות כמו של הפועל לא ראיתי מעולם". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by מאור בוזגלו-Maor Buzaglo (@buzaglomaor_11_official) on

על הפרידה המפתיעה מאביו מישר מאור ברשתות החברתיות הבוקר (ראשון) וכתב: "הגיע הזמן אומרת אמי, והפעם גם אבא שלי אומר. עדיף מאוחר מאשר אף פעם. יעקב בוזגלו מהיום כבר לא הסוכן שלי. לא פשוט ואפילו מורכב אבל הסיטואציה מחייבת מסלול מחדש. אני כבר משער מה יהיו הטוקבקים ואין לי עם זה שום בעיה, זכותכם המלאה".

"אני לא מדבר בשם אבא שלי אבל אני מניח שהוא עייף מהמרדפים ומהרדיפה. ובישרות האחרונה בקריירה שלי אני רוצה לייצר סביבה קצת אחרת ומאתגרת. אבא שלי הוא עולם ומלואו עבורי ואני מודה לו על כל צעד ופסע בקריירה המיוחדת והעשירה שלי. אהיה אסיר תודה ואני משחרר אותו מהעול הכבד הזה. המטרה כרגע ברורה, לחזור לדשא ולכושר מלא אוטוטו ולסוכן? מבטיח לעדכן בקרוב".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by מאור בוזגלו-Maor Buzaglo (@buzaglomaor_11_official) on