אתמול בבוקר (ראשון) הלכה לעולמה מירית הררי בגיל 52 לאחר מאבק של שנתיים בסרטן הלבלב והרשת התמלאה בפוסטים של פרידה למי שהיוותה מקור השראה וחיוביות בכל הקשור להתמודדות עם המחלה הנוראה. בשעות הערב הוציא בעלה דידי הררי הודעה מסודרת לתקשורת שם ביקש להודות על התמיכה והאהבה שהוא ובני משפחתו מקבלים בשעה קשה זו: "בשמי ובשם משפחתי, אנו מודים לעם ישראל על החיבוק החם שאנו זוכים לו בשעות קשות אלו עם לכתה של מירית אהובתנו. נוכח השעה הקשה בהתמודדות עם מגיפת הקורונה, אנו נפעל רק לפי הנחיות משרד הבריאות של כולנו - הלוויה תתקיים בחיק המשפחה הגרעינית בלבד". לאחר מכן, העלה פוסט פרידה נוגע ללב לרשתות החברתיות עם תמונה שלו אוחז בידה של אשתו מירית בים וכתב: "ואת תמיד תהיי לי שמש לעולם, תהיי כמו ציפור נודדת במרחב". הררי קיבלה אלפי תגובות מתוכם עשרות של ידוענים שכתבו לבעל האבל.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ואת תמיד תהיי לי שמש לעולם תהיי כמו ציפור נודדת במרחב...

A post shared by דידי הררי (@didiharari) on

השחקן אביב אלוש כתב בתגובה: "הבאתם אור גדול והשראה עצומה לכולנו, יהיה זכרה ברוך", הזמר רותם כהן כתב: "הלב שבור", אסי בזוגלו כתב: "שולח חיבוק ענק תהיה חזק", ליאור נרקיס כתב: "דידי אין מילים ודרך להפרד מאישה שהיא גדולה מהחיים, מירית השאירה אחריה מורשת של נתינה, אהבה ומשפחתיות, כולנו למדנו ממנה, יהיה זכרה ברוך, משתתף בצער יחד עם כל עם ישראל".

זהבה בן כתבה: "זכית באישה מיוחדת במינה", הכדורגלן יוסי בניון כתב: "משפחה נפלאה ומיוחדת תהיו חזקים", מאיה בוסקילה כתבה: "מחזקת אותך ואת המשפחה" , רגב הוד כתב: "עצוב וכואב תהיה חזק חבר", בן אל תבורי כתב: "כל כך אוהב אותך" ועוד עשרות ידוענים נוספים שהגיבו כמו צביקה הדר, אליעד נחום, בר זומר, פאר טסי, עידן יניב, נטלי דדון, תומר חמד, עדן חסון, ניקי גולדשטיין, עדי חבשוש, נוי פדלון, ירון אילן, מאור בוזגלו, קובי אפללו, עילי בוטנר, סטטיק, קורל סימנוביץ, אדיר גץ, טיטי איינאו והיריעה קצרה מלהכיל.

גם בנותיו של דידי כתבה ברשתות החברתיות על לכתן של אמן, הבת הבכורה אבישג ספדה לה: "רק אני מול ים שלם ולב שבור... אמא שלי, לנצח תהיי שלי". מאיה הררי כתבה: "לא אצליח עכשיו להעביר לכתב את הרגשות. אמא שלי, שמש שלי, אהבת חיי, בטוחה שעכשיו את במקום יותר טוב.. מעכשיו ההפסד הוא שלנו. הגעגוע שורף לי את הנשמה מבפנים" ונועה הררי כתבה לאמה: "אהבת חיי, מקווה שאת עם חיוך שם למעלה. אוהבת שכואב בגוף". יהי זכרה ברוך.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mirit Harari (@mirit_harari) on