גילי כהן יוצא "האח הגדול" מעלה כדרך קבע סרטוני ביקורת על ידוענים מתוך קבינת המשאית שלו כשהוא נמצא בדרכים. בעוד הרבה יושבים ושותקים, השף טום אביב ששוהה בחודש האחרון בארה"ב, לשם טס לטובת קידום עסקיו הקולינריים לגמרי מעודכן במה שקורה בארץ, העלה אמש היישר ממיאמי ביקורת זועמת דבריו האחרונים.

וכך כתב בחשבון האינסטגרם שלו "היה לי זמן להיות קצת ביוטיוב היום, לא יודע איך, אבל הגעתי לסרטונים של הבחור הזה גילי כהן. נהג משאית, פליט ריאלטי, כוכב רשת? והעיקר פה גדול. אדם יושב לו במשאית, ומתמרמר על כל מי שכנראה היה מת להיות. אדם חסר משמעות המשך להעביר סחורה מנקודה א לנקודה ב' וביום שתצליח כמו האנשים שאתה מבקר תפתח את הפה המסריח שלך, טפי עליך ועל הג'מעה שעוקבת אחרי הזבל שיש לך להגיד. עד היום חשבתי שהדבר הכי עצוב שבן אדם יכול להיות זה בינוני, היום גיליתי שיש גרוע יותר. אמן ותמצא לך קיום איש קטן". עוד הוסיף הבהרה ואמר: "שום דבר חיובי לא שמעתי בפיו של נהג המשאית הממורמר, אל תלמדו ממנו, הוא לא מודל לחיקוי, הוא לא מייצג הצלחה, אלא כאב, חוסר בטחון ורגשי נחיתות. כל מה שאתה עושה זה להשחית מדינה שכבר שסועה".

טום אביב (צילום: מתן צור)
טום אביב (צילום: מתן צור)

טום אביב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טום אביב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אם חשבתם שהתגובה לא הגיעה במהרה אז טעיתם  כי הבוקר נחשף גילי כהן לביקורת של אביב והבטיח להשיב מלחמה"השף טום אביב החליט לטגן אותי ושולח אותי להעביר סחורה ממקום א למקום ב. תהיו בטוחים שהיום אטגן את הגזר הגמדי הזה בשמן שמוק, סליחה עמוק. רק מזכיר לכם 2 עובדות פעם הסתלבטתי קשות על השף הזה והוא חבר קרוב של גברת אסייג אז תבינו לבד. בטח שאני אגיב לו, מה אני לא אגיב לשף המשפשף? ברור שאגיב" 

גילי כהן, האח הגדול (צילום: רפי דלויה)
גילי כהן, האח הגדול (צילום: רפי דלויה)

גם יוצא האח הגדול רונן פייגנבוים החליט לצאת להגנת גילי כהן ונגד טום אביב וכתב "הלו שף ריאלטי, אתה מדבר על גילי שהיה בריאלטי, מה הבעיה בנהג משאית שמעביר מנקודה אחת לשניה, תעשה כבוד לכל עבודה".