רוני נדלר מדברת על החרם שעברה מצד הבנות מ"אהבה חדשה" (באדיבות רשת 13)

ריאליטי ההיכרויות "אהבה חדשה" הגיע לסופו ובפרק האחרון ששודר אתמול ב"רשת 13" נחשפתם לסכסוכים בין הבנות שהתרחשו מאז סיום הצילומים. רוני נדלר הביעה את זעמה על היחס לו זכתה מהבנות האחרות שלקחו חלק איתה בתוכנית ובעיקר על נועה יונני, שהייתה זו שלכאורה הייתה אחראית לכך שלנדלר לא יהיה חלק בהווי החברתי של הבנות. 

נדלר, שישבה לשיח עם הבנות סיפרה כי נפגעה כשראתה שבזמן תקופת שידור התוכנית, שלושת הבנות נפגשו לראות יחד את הפרקים והיא לא הוזמנה והייתה חלק מהחבורה. עכשיו יום אחרי שידור הפרק נועה יונני הגיבה ברשתות החברתיות וטענה: "הזמנו אותה, יש לנו הוכחות".

רגע לפני הסוף: ערן אמרג'י חושף מה עלה בגורל הקשר עם רוני נדלר- לחצו כאן

לא תאמינו מי האקסית המפורסמת של יותם ברנר מ"אהבה חדשה"- לחצו כאן

אהבה חדשה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אהבה חדשה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

וכך שיתפה נועה יונני עם העוקבים שלה: "אני מוצפת בהודעות, חלקן מחבקות וחלקת מקללות אז התגובה הזאת היא בשביל המקללים. מי שלמד להכיר אותי יודע שאני תמיד הולכת עם האמת שלי ואני אשתף אתכם במשך כל התקופה ניסינו ליצור קשר עשרות פעמים והצעתי לה (רוני נדלר) להצטרף אלינו ורצינו בחברתה, היא בחרה שלא להגיע לא לענות להודעות ולא להחזיר טלפונים. אז תגידו לי אתם, מה לעשות? לשתף אתכם בצילומי מסך? כי יש לי מיליון אבל זה מרגיש לי מתאמץ, נגרר ומלחמתי. להתעלם? זה פשוט לא פייר. אני תוהה איך והאם אגיב לזה אבל אני אפתור את זה בהמשך".