בזמן שרבים מאיתנו מתחילים לתכנן את החופשה הבאה, חברת התעופה ארקיע הודיעה על בחירתה המפתיעה לפרזנטור החדש - השחקן והקומיקאי האהוב אוראל צברי. הבחירה באיש שגורם לנו לצחוק כמעט כל שבוע מעל מסכי הטלוויזיה באה כחלק ממאמצי החברה להתחדש ולהציג פנים רעננות בשוק התעופה התחרותי.
הקומיקאי בן ה-31, שהפך לאחד הפרצופים המוכרים ביותר בטלוויזיה הישראלית בזכות מגוון הדמויות המצחיקות שגילם ב"ארץ נהדרת", ילווה את הפעילות השיווקית של החברה בארץ ובחו"ל לאורך שנת 2025, כאשר הקמפיינים הראשונים צפויים לעלות לאוויר כבר בשבועות הקרובים.
מקורות בענף מספרים לנו שמאחורי הבחירה באוראל עמדה תחרות צמודה בין כמה שמות חמים בתעשייה, אך בסופו של דבר הכריע הקשר שלו עם הקהל הישראלי והיכולת שלו לגעת באנשים באמצעות הומור חם ומחבק. לפי הערכות בענף, מדובר בעסקת חסות בשווי מאות אלפי שקלים.
אוראל צברי הפך לאחת הדמויות האהובות והמזוהות בבידור הישראלי בשנים האחרונות. מעבר להופעותיו ב"ארץ נהדרת", הוא נצפה גם בסדרות מצליחות כמו "החבדניקים", "שנות ה-90", "קופה ראשית", וכן בסרטים "הילולה" ו"תמונות יפואיות". העובדה שגורם לכולנו לצחוק כבר שנים מעל המסך הקטן, כנראה הפכה אותו למועמד המושלם להנעים את הטיסות של החברה הישראלית.
בחייו הפרטיים, צברי נשוי לסיון תם ואב לילד. חוג מקורביו מספרים שהוא עצמו נוסע נלהב, מה שכנראה תרם גם הוא לבחירה של ארקיע בו כפרזנטור.
"שמח ונרגש להצטרף למשפחת ארקיע, בטוח שיחד נכבוש פסגות ונראה עולם", מסר צברי בהודעה רשמית, כשהוא משלב את חוש ההומור המוכר שלו עם התרגשות אמיתית לקראת התפקיד החדש.
עינת יונגר-כרמלי, סמנכ"לית השיווק בארקיע, הסבירה את הבחירה: "חברת ארקיע נמצאת בתקופת צמיחה והתחדשות, עם מהלכים אסטרטגיים משמעותיים וחשובים כמו פתיחת הקו החדש לניו יורק, השקת מחלקת העסקים החדשה, וכעת גם בחירת פרזנטור חדש שמייצג את הרוח החדשה של החברה".
לדבריה, "הבחירה באוראל צברי היא מדויקת - הוא מביא איתו שילוב של כישרון אדיר, מקצוענות וחיבור לקהל הישראלי, בדיוק כמו שאנחנו מאמינים שהחוויה עם ארקיע צריכה להרגיש".
החיבור לקהל הישראלי
בשיחה עם גורמים בענף התעופה, עולה כי חברות תעופה ישראליות מחפשות יותר ויותר לייצר חיבור רגשי עם הנוסע הישראלי. במציאות שבה חברות זרות מוזילות מחירים ומתחרות על כל כרטיס, הקשר האישי והמוכר הופך לנכס יקר ערך.
בקיץ הקרוב צפויה ארקיע להפעיל טיסות לכ-30 יעדים ישירים ברחבי העולם, כולל הקו החדש לניו יורק שזוכה לעניין רב. נשמע שהמטרה ברורה - לאפשר לישראלים לצאת "להתאוורר" בחו"ל, כפי שמגדירים זאת בחברה, ומי יותר מתאים מאשר מי שכבר גורם לנו להרגיש קצת יותר קליל ומחויך כל שבוע?
מה צפוי בקמפיין?
מקורבים לצברי מספרים שהוא כבר החל בצילומי הקמפיין החדש, שצפוי לשלב את הקסם הקומי שלו עם מסרים תיירותיים. על פי השמועות, הקמפיין יתמקד ב"חוויה הישראלית" בחו"ל, כשצברי יגלם מגוון דמויות של נוסעים טיפוסיים - כנראה מתוך הרפרטואר המוכר שלו מ"ארץ נהדרת".
נותר רק לראות האם הבחירה תצדיק את עצמה מבחינה שיווקית ותביא לעלייה בהזמנות הטיסות של החברה. בינתיים, נראה שצברי כבר המריא לדרך חדשה.