יחד עם הדלקת הנר השלישי של חג החנוכה, ברחבי העולם ציינו אתמול (שלישי) את ערב חג המולד. אדל, קיילי ג'נר, משפחת קבהאם, מיילי סיירוס, פינק וקייטי פרי הם רק חלק מהכוכבים שחלקו את תמונות החג שלהם, בין אם חגגו בתלבושת סנטה קלאוס או הדליקו נר לכבוד חג החנוכה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כמה ימים לפני חג המולד, אדל שיתפה את כל עוקביה בתמונה בגזרה חטובה עם דמותו של סנטה קלאוס, הפחות חטוב.



קיילי הפתיעה את הבת סטורמי עם כמה מתנות מוקדמות, כולל המתנה הסופר שווה של הסבתא, קריס ג'נר ובערב הכריסמס לבשו האם ובתה שמלות תאומות - תודו שזה הכי חמוד שיש! 



למרות שראיין ריינולדס הפך למיודד עם השחקן ליאור רז, לאחר ששיחקו יחד בסרט משותף מבית היוצר של נטפליקס, הוא בחר לחגוג את הכריסמס כרגיל ולא להדליק נר קטן לכבוד חנוכה, עם לא אחר מהחבר הטוב, השחקן יו ג'קמן שבחר ללבוש את החולצה הכי חסרת סטייל שראינו עד היום. 



פרגי
בילתה בערב חג המולד עם בנה אקסל, מיילי סיירוס בילתה את החגים עם הוריה, בילי ריי סיירוס וטיש סיירוס ואחיה וכתבה: "חגים שמחים מהמשפחה הכי לא מתפקדת באמריקה".



ויקטוריה בקהאם שיתפה תמונה מתוקה של הבעל דיוויד בקהאם עם בניהם קרוז בקהאם, רומיאו בקהאם וברוקלין בקהאם, אך ללא הבת הארפר וכתבה: "חג מולד שמח!. נשיקות מנערי בקהאם!! אנחנו אוהבים אתכם".



הזמרת פינק שמתהדרת בשורשים יהודיים מאמה, החליטה דווקא לציין את חג החנוכה עם תמונה של חנוכייה וכתבה: "חנוכה שמח". אוהבים אותך פינק!


קייטי פרי פינקה בתמונה שלה בתלבושת סנטה קלאוס עם קרניים של האיילים המפורסמים שלו וסלין דיון בפוזה מאוד משונה כשעץ האשוח המקושט מאחור. שיהיה חג שמח!