חברות שמעוניינות להשיק או לקדם את מוצרים מזמינות סלבס לאירועי השקה תמורת תשלום או מתנה יוקרתית. אייל גולן ואילנית לוי לדוגמה, נחשבים סלבס ברף העליון ועלות הגעתם לאירוע מהסוג הזה תהיה אלפי שקלים. אז אפשר להסתפק גם בדור הבא, שישיג בדיוק את אותה מטרה, כותרת במדורי הבידור בהרבה פחות כסף. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

רגע אחרי שנבחרה להצטלם לצד אמה אילנית בקמפיין חדש והראשון שלה בתעשייה, אלין גולן מקבעת את מעמדה בתעשייה. אמש (שלישי) התייצבו האחים אלין וליאם, ילדיהם המשותפים של אייל גולן ואילנית לוי באירוע השקת קמפיין הילדים החדש של "אופטיקנה" בקניון רמת אביב.

איזה אחוות אחים (צילום: שוקה כהן)
איזה אחוות אחים (צילום: שוקה כהן)

גדל הנער. ליאם גולן (צילום: שוקה כהן)
גדל הנער. ליאם גולן (צילום: שוקה כהן)

אלין גולן (צילום: שוקה כהן)
אלין גולן (צילום: שוקה כהן)

בעוד רוב הסלבס הגיעו עם ילדיהם, ליאם ואלין שהגיעו בגפם, היו אלה שמשכו את כל פוקוס המצלמות. אחריהם בלטה ליהיא גרינר, מלכת ההשקות שלמרות הניסיון הרב שלה מול עדשות הפפראצי, שכחה שחזייה לבנה ופלאשים לא ממש הולכים טוב יחד ויוצרים תקרית אופנתית מביכה. עוד בלטו מאיה בוסקילה ובנה המתוק לני, סנדרה רינגלר ובנה,  יוליה פלוטקין ובתה רני ואחרים.  

פדיחה קטנה. ליהיא גרינר (צילום: שוקה כהן)
פדיחה קטנה. ליהיא גרינר (צילום: שוקה כהן)

מאיה בוסקילה, לני (צילום: שוקה כהן)
מאיה בוסקילה, לני (צילום: שוקה כהן)

סנדרה רינגלר ובנה (צילום: שוקה כהן)
סנדרה רינגלר ובנה (צילום: שוקה כהן)

ליהיא גרינר והילדים המתוקים (צילום: שוקה כהן)
ליהיא גרינר והילדים המתוקים (צילום: שוקה כהן)