לצד הטרגדיה שפקדה אתמול (ראשון) את לוס אנג'לס עם הבשורה על מותם של שחקן הכדורסל האגדי של הלוס אנג'לס לייקרס, קובי בראיינט, בתו הבכורה בת ה-13, ג'יאנה ושבעה אנשים נוספים, בעקבות התרסקות מסוקם בצלע גבעה בדרום קליפורניה, התקיים באופן אירוני מספר שעות לאחר מכן, אירוע טקס פרסי המוזיקה "הגראמי 2020" שכלל שורה של כוכבים, באולם בו הכדורסלן בילה את מרבית הקריירה שלו.  

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בטקס התייחסו כמובן אל מותו הטרגי של בראיינט, כשמנחת הערב אלישיה קיז, ספדה לו ואמרה: "הלב שבור". מלבד רשימת הזוכים המרשימה וההופעות הבלתי נשכחות, אחד הרגעים הכי חשובים של טקס פרסי הגראמי הוא השטיח האדום שמביא כל פעם מחדש יציאות חדשות שישארו לנצח עם האמן. 

אלישיה קיז (צילום: Kevin Winter, getty images)
אלישיה קיז (צילום: Kevin Winter, getty images)

אז מי הצליחו לשרוף את השטיח האדום ולהפוך לכוכבי הלבוש הטובים ביותר של גראמי 2020? בדיוק כמו שכבשה את המצעדים, כך עשתה אמש הזמרת ליזו גם בשטיח האדום, כשהגיעה עם שמלה לבנה ונוצצת של ורסצ'ה. עוד זמרת שלא היה ספק שתמשוך את כל העיניים אליה היא אריאנה גרנדה שלבשה שמלה אפורה נסיכותית, שעיצב במיוחד עבורה מעצב האופנה ג'יאמבטיסטה ואלי. אמנם גרנדה יצאה מופסדת מבחינת פרסים, אבל אין ספק שהיא יצאה מלכת הסטייל בטקס הגראמי הזה.