1. בשלישי האחרון קיימה חברת פרטנר את הכנס השנתי שלה, תחת הכותרת 'פרטנרים למצוינות'. מנכ"ל החברה - איציק בנבנישתי, והמשנה למנכ"ל - יובל קינן, הציגו את תכניות העבודה לשנת 2020 וחילקו פרסים לעובדים מצטיינים. את האירוע חתמו עם המון אנרגיות עברי לידר ותומר מייזנר במופע 'מרימים'. רגע לפני שסיים לשיר את 'הכוס הכחולה', הצליח מנכ"ל פרטנר לרגש את עברי לידר, שחגג השבוע יום הולדת 46, כשהפתיע אותו עם עוגת יום הולדת על הבמה.

2. אירוע הגאלה השנתי של עמותת 'דוקאביב' נערך בשלישי בסינמטק תל-אביב. האורחים התייצבו לצפות בהקרנת טרום-בכורה של הסרט 'קינגמייקר' על הפוליטיקאית הפיליפינית אימלדה מרקוס שיוקרן בפסטיבל 'דוקאביב' הקרוב. צפו לפני כולם: רמי ואירנה שלמור, גלעד אלטשולר, אורי מטלון, שרה סלע, סמדר נמרודי- רינות, יעל אלמוג- זכאי, עליזה יפו, יוסי גרוס, אלי גונן, אבי שומר, ענת טמיר, סמי סגול, אסתי הרטמן, איילת וצביקה ימיני, משה ורותי קסטיאל ועוד.

גלעד אלטשולר, יוסי גרוס (צילום: אביב חופי)
גלעד אלטשולר, יוסי גרוס (צילום: אביב חופי)

סמדר נמרודי- רינות, יעל אלמוג-זכאי (צילום: אביב חופי)
סמדר נמרודי- רינות, יעל אלמוג-זכאי (צילום: אביב חופי)

משה ורותי קסטיאל (צילום: אביב חופי)
משה ורותי קסטיאל (צילום: אביב חופי)

3. ביל גייטס עשה השבוע כותרות בעולם בעקבות הידיעה  שקרן ביל ומלינדה גייטס תתרום מאה מיליון דולר לתמיכה במאמצים למצוא תרופה לוירוס הקורונה. אבל בזאת לא תמו מעשיו הטובים של בעלי מיקרוסופט.  גייטס בילה את סוף השבוע עם שני הטניסאים המצליחים בעולם - רוג'ר פדרר ורפאל נדאל, במשחק ראווה שנערך במסגרת פעולות קרן הצדקה של פדרר, בעיר קייפטאון שבדרום אפריקה. 

ביל גייטס, רוג'ר פדרר (צילום:  RODGER BOSCH/Getty images)
ביל גייטס, רוג'ר פדרר (צילום: RODGER BOSCH/Getty images)

4. כשבוע לאחר פרסום הדו"חות הכספיים של חברת מלאנוקס טכנולוגיות, ועליית ערך מניית החברה לשיא של כל הזמנים, קיימה מלאנוקס השבוע את כנס המכירות הבינלאומי השנתי שלה - בישראל. האירוע, שבו לקחו חלק למעלה מ-400 אנשי המכירות של החברה מרחבי הגלובוס, התקיים בערב יום ראשון בביתן 10 במתחם EXPO תל אביב.

מנכ"ל ומייסד החברה איל וולדמן החליט לקיים את האירוע בישראל מתוך רצון לסייע לכלכלה ולתיירות הישראלית, ולסייע לעסקים המקומיים דווקא בתקופה זו.

עלות הפקת הכנס נאמדת בכלמעלה מ-5.5 מיליון שקלים. האירוע המרכזי כלל ערב גאלה, ארוחת ערב עשירה והופעות באנגלית של הזמרות: מרינה מקסימיליאן ושירי מימון.  

הכנס המדובר נמשך לאורך כל השבוע וכלל שלל אירועים וטיולים ברחבי הארץ. יש לציין שעסקת הענק של NVIDIA ומלאנוקס, עדיין מחכה לאישור הרגולטור הסיני, כשברקע התפרצות נגיף הקורונה בסין, ומלחמת הסחר עם ארצות הברית. לעובדי החברה הסינים, אשר לא יכלו לצאת מארצם, שלח איל וולדמן ברכה מיוחדת מטעמו.

איל וולדמן  (צילום: קובי בכר)
איל וולדמן (צילום: קובי בכר)

5. ג'יי רודרמן - נשיא קרן רודרמן, ורעייתו שירה - מנכ"לית הקרן המשפחתית הפועלת לשילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה, וקידום פילנתרופיה אסטרטגית, נכחו בטקס האוסקר שנערך בראשון בערב. הזוג רודרמן הריע להנהלת טקס האוסקר שנתנו לשחקן עם תסמונת דאון להעניק פרס באירוע, לאחר שמזה תקופה הקרן פועלת לקידומם ושילובם של בעלי מוגבלויות בתעשיית הקולנוע, הטלוויזיה, והבידור בכלל. 

ג'יי ושירה רודרמן  (צילום: באדיבות קרן רודרמן)
ג'יי ושירה רודרמן (צילום: באדיבות קרן רודרמן)

6. אדם סינגולדה – מנכ"ל Taboola, אירח השבוע בארץ הקודש כנס של החברה אליו הגיעו כ-600 אנשי מכירות וניהול מרחבי העולם. במהלך הכנס שיתף סינגולדה את העובדים ביעדי החברה לעשור הבא. בנוסף התארחו על הבמה בכנס חמי פרס, וה- CMO העולמי של חברת LEGO – ג'וליה גולדין.

אדם סינגולדה (צילום: אינסטגרם)
אדם סינגולדה (צילום: אינסטגרם)

7. האמנית בתיה שני רק סיימה להציג תערוכה מדוברת שזכתה להצלחה ביריד האמנות של לונדון -  London Art Fair, וכבר מתכוננת לתערוכת יחיד נוספת באפריל 2020 בברלין. התערוכות כוללות עבודות טקסטיל ורקמה ייחודיות העוסקות בנושא הפליטים בעולם. את התערוכות הבינלאומיות של שני אוצרת תמר דרזדנר.

 בין שתי התערוכות, הספיקה שני לקיים בסוף השבוע האחרון מפגש במסגרת התערוכה "ככל שיותיר לנו החוט..." המוצגת בסטודיו שלה ברחוב הפלך בדרום ת"א, עם היסטוריונית האופנה והאוצרת יערה קידר. 

תמר דרזדנר, בתיה שני ויערה קידר (צילום: הילה הלל)
תמר דרזדנר, בתיה שני ויערה קידר (צילום: הילה הלל)

8. בסוף השבוע האחרון, השיק  הזמר והיוצר לורן פלד, בהיכל התרבות בתל-אביב, את סיבוב ההופעות החדש שלו: "42 יום". לאחר שנים של יצירה מוסיקאלית ועבודה עם אמנים רבים השיק פלד מופע חדש, שכולל את כל יצירותיו, ככותב מלחין וכמבצע, בליווי הרכב נגנים גרובי, בעיבודים חדשים ומיוחדים לשירים. בנוסף להורים הגאים - רנדי ורונן פלד, הגיעו ליהנות מההופעה: ליהיא ויאיר לפיד, מיכאל ססלר, אבי סינגולדה, עינת שרוף, ריטה וצ'רלי בוזגלו ועוד.

ליהיא לפיד, יאיר לפיד (צילום: סיון פרג')
ליהיא לפיד, יאיר לפיד (צילום: סיון פרג')

לורן פלד (צילום: סיון פרג')
לורן פלד (צילום: סיון פרג')

שיק

לא צריך לקחת את החיים ברצינות כל כך. חנה פרי-זן למשל, יודעת שכדי לסובב ראשים, ניתן לשלב במראה האופנתי  צבעים בעלי נוכחות - כמו בשמלה בגוון קורל, שלבשה תחת עליונית קימונו ארוכה מבדים פרחוניים בדוגמאות שונות וצבעים חמים. התוספות הקוליות, נעלי סניקרס ומשקפיים, השתלבו בשחור קלאסי עם נגיעות שובבות.

חנה פרי-זן (צילום: אביב חופי)
חנה פרי-זן (צילום: אביב חופי)