1. גולף משיקים

רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף אירח אתמול (ג') אירוע השקה למתחם החנויות החדש של מותגי קבוצת גולף, ביניהם: גולף, גולף & קו, גולף & קידס ופולגת, שנפתח במגדל שלום בתל אביב. בחנויות המחודשות במתחם הושקעו כ- 3.5 מיליון שקלים והן מתפרשות על שטח של 690 מ"ר. ההשקה נערכה במספר סבבים כדי למנוע התקהלות בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הגיעו לברך: אבי פישר - יו"ר ומנכ"ל כלל תעשיות, גונן ביבר - ממלא מקום יו"ר גולף, אבי וזנה - סמנכ"ל חטיבת הבית של גולף & קו, גיל זעפרני - סמנכ"ל חטיבת האופנה, והפרזנטורים של המותגים: יעל גולדמן, צחי הלוי ודנה זרמון.

2. חופה בשידור ישיר

בשני בלילה שעון ישראל, נערכה במיאמי חתונתם של איש העסקים אלון אלכסנדר ובחירת ליבו הדוגמנית שני זיגרון. התכנון המקורי היה לערוך את החתונה בארץ  אך מגבלות הקורונה לא אפשרו זאת. החופה נערכה בחוג המשפחה והחברים הקרובים והועברה בשידור חי לטובת בני המשפחה והחברים שמעבר לים. 

3. כלל במסיבה בחיפה

במסגרת החזרה לשגרה צולם השבוע קמפיין נוסף חדש של 'כלל ביטוח ופיננסים' בכיכובם של "החתול שמיל" - אותו מגלם השחקן והבמאי נתן דטנר, והזמר המצליח איתי לוי. השניים מקדמים יחד בפרסומת החדשה, שירות של כלל לרכישת ביטוח דירה, מבנה ותכולה, אונליין, בלחיצת כפתור. הפרסומת ההומוריסטית עושה שימוש בשיר "מסיבה בחיפה" בביצועו של איתי לוי, עם מילים חדשות שנתפרו במיוחד לקמפיין. 

נתן דטנר ואיתי לוי  (צילום: ליאור נורדמן)
נתן דטנר ואיתי לוי (צילום: ליאור נורדמן)

4. בית הנייר בזום

בראשון האחרון נערכה שיחת זום עם אלכס רודריגו - במאי הסדרה המצליחה "בית הנייר". את השיחה יזם וארגן החוג ללימודים ספרדיים ולטינו-אמריקאים באוניברסיטה העברית בירושלים. במפגש, שנפתח גם עבור הציבור הרחב, סיפר רודריגו כי ההצלחה האדירה של הסדרה הייתה יותר ממפתיעה עבורו ועבור הצוות שקיבל פידבקים  ממדינות בכל רחבי העולם. בתשובה לשאלה אם הוא יכול לתת ספוילרים מהמשך הסדרה, ענה רודריגו: "אני  לא יכול לספר כלום כי יפטרו אותי!".

אלכס רודריגו (צילום: צילום מסך)
אלכס רודריגו (צילום: צילום מסך)

5. החדשה של אדידס ב- G-city

השבוע התקיימה הפתיחה הרשמית של חנות אדידס במתחם G-city, ראשון לציון. החנות החדשה, המשתרעת על פני כ-780 מ"ר, עוצבה בקונספט ה- "STADIUM" החדשני המאפיין את חנויות adidas בעולם, אשר נותן תחושה של צפייה באצטדיון כדורגל. פתחו בשמחה: שלום מוליוב מנכ"ל אדידס ישראל, אודי שריקי מנכ"ל מתחם G CITY ראשון לציון ותומר כהן סמנכ"ל רשת חנויות אדידס ישראל ויועץ משפטי לאדידס ישראל.

שלום מוליוב, אודי שריקי ותומר כהן  (צילום:  יניב מזרחי)
שלום מוליוב, אודי שריקי ותומר כהן (צילום: יניב מזרחי)

6. סושרד לדלק מוטורס

קטע מרחוב  נחמני בתל אביב נסגר השבוע לצורך צילומי קמפיין של חברת דלק מוטורס למשפחת הקרוסאוברים של מאזדה בניצוחו של ליאור סושרד, הפנים של המותג. 
ברוח הימים האלה סושרד פנה לאנשים אקראיים קרא את מצבם המשפחתי, וניחש על איזה רכב הם נוהגים. 

ליאור סושרד  (צילום: שי יחזקאל)
ליאור סושרד  (צילום: שי יחזקאל)

קבינט

עו"ד יהודה רוה, יו"ר קרן תשתיות ישראל וראש משרד עו"ד יהודה רוה ושות'

״תשתיות הן הבסיס החשוב ביותר לצמיחה כלכלית, ובוודאי בזמן הזה.

במשבר שנוצר בעקבות האינתיפאדה השנייה, הביאה ההשקעה בתשתיות לירידה ביחס החוב הממשלתי לתוצר, ולהוספת עשרות אלפי משרות, וזה בדיוק מה שהמדינה זקוקה לו כעת.

מאז אותה תקופה חלה ירידה משמעותית ברמת ההשקעות בתשתיות ,והמדינה, שהיא מובילה עולמית בתחום ההיי-טק, מפגרת בתשתיות לעומת ה-OEDC.

חייבים להגדיל את ההשקעות בתשתיות אך כיצד עושים זאת עם גירעון עצום וקופה ציבורית מדולדלת? הגופים היחידים המסוגלים לממן השקעות ענק בתשתיות, במקום הממשלה, הם הגופים המוסדיים, המנהלים כיום כ-1.8 טריליון שקלים(!) מכספי הציבור.

כדי לעודד אותם "להיכנס מתחת לאלונקה", על האוצר לפרוש להם רשת ביטחון שתבטיח להם מינימום תשואה על השקעותיהם בתשתיות לאומיות, למשל, במודל של PPP, כפי שנעשה בדוגמה המצוינת של כביש 6.

ההוכחה הטובה ביותר לעניין היכולת של המוסדיים לממן השקעות של מיליארדים בתשתיות במודל הזה היא השקעותיהם בקרנות מתמחות המשקיעות בתשתיות, כמו הקרן שלנו (תש״י), קרן נוי, ואחרות.

לסיכום: רצון יש. נכונות יש. אפילו הכסף קיים. הגיע הזמן לקבל את ההחלטות הנכונות.

יהודה רוה (צילום: משרד יהודה רוה)
יהודה רוה (צילום: משרד יהודה רוה)

עסק קטן

קובי פודה, מנכ"ל מזרני פולירון, ממליץ על העסק: "היפר טבע זיקים"

מנהלות העסק: איה פודה ואילנה מור

מיקום: רחוב דרך הגבורה 9, מרכז נפתי, אשקלון

המלצה: היפר טבע זיקים הוקם בשנת 1999 במטרה להביא את בשורת החיים הבריאים לאזור הדרום. החנות משמשת כמרכז בריאות הכולל חנות טבע וקליניקה לרפואה משלימה. בחנות קיימים מגוון רחב של תוספי תזונה הטובים בעולם, וליין פרטי של טינקטורות מרוכזות המטפלות בשלל מחלות ונותנות פתרונות מהירים לתחלואי הגוף והנפש, מזון אורגני, ללא גלוטן, צמחי מרפא ובנוסף גם מוצרי קוסמטיקה טבעיים.

צוות החנות מקצועי ואדיב וגם בתקופת הקורונה נעזרנו בשירותם ותמיד נענינו בחיוך גם כשהחנות הייתה סגורה ועבדו רק עם משלוחים עד בית הלקוח.

קובי פודה (צילום: ניר עצמון)
קובי פודה (צילום: ניר עצמון)

איה פודה (צילום: ניר עצמון)
איה פודה (צילום: ניר עצמון)