מגשימים משאלות מהחצר של שרצקי

עמותת "Make a wish" המגשימה משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים, נקלעה לקושי תזרימי בשל אירועים שבוטלו בעקבות הקורונה. על מנת לחזור לפעילות רגילה, פתחה העמותה בקמפיין ייחודי שכלל מכירה פומבית 'אונליין', שאליו התגייסו עשרות ידוענים ואנשי מקצוע, שתורמים מזמנם כדי לסייע לעמותה. 

ראשי העמותה בישראל - דניס ואבי בר אהרון, יזמו את הקמפיין שבמסגרתו הוצעו למכירה חוויות מיוחדות של "פעם בחיים" כמו: ארוחת צהרים עם ליאור סושרד; שיחת ZOOM עם גל גדות; שירות בייביסיטר עם ציפי שביט; אירוח בתחרות פורמולה 1 באירופה עם נהג המרוצים הישראלי רוי ניסני; להיות ניצב בעונה הבאה של הסדרה המובילה "פאודה"; יצירת מנה על שם הרוכש במסעדות של השף שגב משה, ועוד. 

ביום שישי קיימה העמותה אירוע פיזי של מכירה פומבית שבמהלכו נמכרו באופן סופי כל החוויות שהוצעו במכירת האונליין. הנחו: דביר בנדק - יו"ר העמותה בהתנדבות, וליאור כלפון - חבר ההנהלה. נטלו חלק: ידידי העמותה ובכללם: ליאור סושרד, משה שגב, סנדרה רינגלר, ציפי שביט, מייקל לואיס, אליאור יוסף, ליאור רז ועוד. האירוע התקיים בביתם של ניר שרצקי - מבעלי 'איתוראן' ורעייתו גלית פרבר. נצפו: יואב פפושדו ואלה אגם גלאור, ורד וברק רוזן, רינת ומוטי כוזהינוף, דין שטרן, ירון שורק,  דיוויד גילרמן, בת שבע בובליל ועוד.

ניר שרצקי, דיוויד גילרמן וליאור רז (צילום: רפי דלויה)
ניר שרצקי, דיוויד גילרמן וליאור רז (צילום: רפי דלויה)

בת שבע בובליל, גלית פרבר שרצקי וורד רוזן (צילום: רפי דלויה)
בת שבע בובליל, גלית פרבר שרצקי וורד רוזן (צילום: רפי דלויה)

אלה אגם גלאור ויואב פפושדו (צילום: רפי דלויה)
אלה אגם גלאור ויואב פפושדו (צילום: רפי דלויה)

מוטי כוזהינוף וברק רוזן  (צילום: רפי דלויה)
מוטי כוזהינוף וברק רוזן  (צילום: רפי דלויה)

שרים בבאר שבע

קבוצת ה'זאפה', השיקה ברביעי לוח מופעים חדש, פוסט השבתת הקורונה, ופתחה בערב חגיגי את המועדון החדש של הקבוצה בבאר שבע. המועדון החדש -  'זאפה באר שבע' נחנך  עם הופעה  של הזמר אביב גפן. טרם המופע נערך במקום טקס, בהשתתפותם שר התרבות והספורט חילי טרופר; אסף מור - סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת זאפה; רן שקד - מבעלי 'זאפה באר שבע'; משה אדרי - מבעלי הסינמה סיטי וחברת NMC יונייטד; אבי אדרי - מנכ"ל מתחמי הסינמה סיטי; איל אדרי - סמנכ"ל מתחמי הסינמה סיטי, פנינה אדרי, מנכ"לית NMC יונייטד; שמוליק יפרח - מנכ"ל תיאטרון באר שבע; שלומי נומה - מנכ"ל 'כיוונים' ועוד.

רן שקד, פנינה ומשה אדרי, אסף מור ואיל אדרי   (צילום: בן גבאי)
רן שקד, פנינה ומשה אדרי, אסף מור ואיל אדרי (צילום: בן גבאי)

טוב והנורמלי החדש

עשרות יועצים פנסיוניים התחברו בשבוע שעבר לשיחת זום שקיימה חברת מיטב דש. רונן טוב - יו"ר מיטב דש גמל ופנסיה, ומשנה למנכ"ל מיטב דש, אמר כי נראה שהקורונה תהיה איתנו לתקופה ארוכה, ולאור הצטרפותם של מאות מעסיקים לקרן הפנסיה של החברה, הוא ביקש לקיים שיח על הנורמלי החדש. שולי דיאז - מנהלת מערך עסקים בקרן הפנסיה דיברה על תוחלת החיים הגבוהה של נשים וגברים בישראל ביחס לעולם ועל השפעת הנתון הזה על מקדמי הקצבה של הפנסיה. עוד השתתפו: גיא מני - מנהל ההשקעות הראשי, יעל פרויליך - מנהלת דסק מעסיקים, ליאור הדר - מנהל מערך לקוחות  vip, אסתי בליץ מטה וביטוח, ירון כהן מנהל מערך שרות לקוחות פרטיים וטדי לין - מנכ"ל חברת הגמל והפנסיה.

ליאור הדר, טדי לין, רונן טוב, אסתי בליץ, ירון כהן ויעל פרויליך (צילום: מיטב דש)
ליאור הדר, טדי לין, רונן טוב, אסתי בליץ, ירון כהן ויעל פרויליך (צילום: מיטב דש)

נפלאות סופהשבוע

רשת שופרסל מלווה את תנועת הנוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים - "כנפיים של קרמבו", ומתרימה את ציבור לקוחותיה עבור התנועה. לקראת סוף השבוע נפגש איציק אברכהן - מנכ"ל שופרסל, עם טליה הראל-בז'רנו - מנכ"לית תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" ועם פעילי התנועה, לשם העברת תרומה בסכום של 262,000 ₪ שנאספו במהלך שבוע בלבד, בזמן הקורונה, בקופות הרשת. הסכום שנאסף יאפשר לתנועת הנוער לצמוח ולפתוח סניפים נוספים בפריפריה.      

איציק אברכהן וטליה הראל ב'רנו  (צילום: יח''צ שופרסל)
איציק אברכהן וטליה הראל ב'רנו (צילום: יח''צ שופרסל)

מייסד-שותף ומנכ"ל חברת 'חד-הקרן' הירושלמית לייטריקס - ד"ר זאב פרבמן, היה בין דוברי ועידת ההייטק הבינלאומית Collision.

בועידה שנערכה בזום השתתפו: ראש ממשלת קנדה, נשיא מייקרוסופט העולמית, יו"ר ארגון הבריאות העולמי, מחברת רב המכר "סיפורה של שפחה" ובכירים מטוויטר, סלאק, גוגל, אמזון וספוטיפיי.

זאב פרבמן (צילום: אייל מריליוס)
זאב פרבמן (צילום: אייל מריליוס)

הקבינט

לואיס ברוגה, מנכ"ל חברת תעודות הסל Global X:

ממשלת ישראל צריכה להעביר מסר חזק לעם שמבהיר את ההשלכות הדרמטיות שיכולות להיות לגל שני של קורונה מבחינה בריאותית וכלכלית. אמון הצרכנים צנח, והתנודתיות בשוק חזרה כתוצאה מכך. 

בכירים בממשל צריכים לפעול בהחלטיות, לקוות לטוב אבל לתכנן את הגרוע מכל.

הטכנולוגיה חייבת למלא תפקיד גדול כחלק מההיערכות לגל שני. תעשיית ההיי-טק בישראל מספקת יתרון תחרותי משמעותי למאבק נגד איום זה. טכנולוגיות מחשוב ענן הפכו את העבודה מהבית לאפקטיבית עבור עסקים וחברות רבות ועל המעסיקים להיות גמישים ולעודד עבודה מרחוק ככל האפשר. ישראל צריכה לאמץ דפוסי טכנולוגיה מתקדמים ומבוססי AI במטרה לעזור לעובדים לעקוב ביעילות אחר כללי ההתרחקות החברתית, כפי שאמזון עושה בארה"ב. כבר היום קיימים במדינות שונות מכשירים ובדיקות לגילוי מוקדם של הנגיף וראוי לאמץ אותם גם כאן. באיטליה, צרפת וגרמניה הפעילו אפליקציות סלולריות למעקב אחרי חולים וכל אלה הם דוגמאות לאמצעים שניתן לנקוט ביעילות רבה באמצעות תשתית ההיי-טק העצומה של ישראל.

לואיס ברוגה (צילום: גלובלי אקס)
לואיס ברוגה (צילום: גלובלי אקס)