1. סטטוס מוצ"ש 

הרמטכ"ל לשעבר ואיש העסקים בהווה דני חלוץ, בילה את מוצאי השבת בהפגנה בבלפור והעלה פוסט: "הציבור מתעצם, הדור הצעיר מביא אנרגיות רעננות, אתמול בבלפור. המסכה הוסרה לצילום". 

דני חלוץ (צילום: פייסבוק)
דני חלוץ (צילום: פייסבוק)

ואילו איש העסקים חיים כהן, יו"ר תחום פעילות האשראי של 'לידרים סוכנות ביטוח', ומנכ"ל 'ויי פיי שירותים פיננסיים', בעלה של זהבית כהן - מנהלת קרן אייפקס בישראל, ואחיו של ראש המוסד הנוכחי - יוסי כהן, הציע בפוסט שפרסם: "מוצ"ש חזון -  ביום חמישי הקרוב נזכור ולא נשכח שגורשנו פעמיים מירושלים ושבית מקדשנו נשרף ונחרב, למרות הכל חזרנו.  שבת הבאה "שבת נחמו". מה הסיכוי לארגן קריאת מגילת איכה בכיכר פריז?! אחדות בעם".

חיים וזהבית כהן  (צילום: אביב חופי)
חיים וזהבית כהן (צילום: אביב חופי)

2. חוסן נפשי בלייב

בחמישי האחרון התקיים מפגש 'און ליין' עם ד״ר עופר כספי - מומחה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית, עבור חברי חוג הידידים של מרכז פרס לשלום ולחדשנות. המפגש הועבר ב'לייב' בהנחייתה של מנהלת החוג - יונה ברטל, ומהווה חלק מסדרת ההרצאות על בריאות ונפש. בין השאר ניתנו טיפים לחיזוק החוסן הנפשי בעידן הקורונה. האזינו: ענת ואודי אנג׳ל, בת-שבע בובליל, גד ואתי פרופר, גליה אלבין ודליה נאמן.

עופר כספי ויונה ברטל (צילום: אלעד מיכה)
עופר כספי ויונה ברטל (צילום: אלעד מיכה)

בת שבע בובליל (צילום: אור גפן)
בת שבע בובליל (צילום: אור גפן)

3. התודות לקרן הלמסלי

ביקור מתוקשר שקיים שר הבריאות במחלקת הקורונה בבית החולים ע"ש שמיר ("אסף הרופא") לא הסתיים שם. שר הבריאות יולי אדלשטיין חנך במהלך הביקור מחלקת מיון נשים ומיון מילדותי ע"ש הלמסלי, יחד עם מנהלת בית החולים, ד"ר אסנת לבציון-קורח ומנהל חטיבת הנשים ויולדות במרכז הרפואי שמיר, פרופ' רוני מימון . 

ד"ר לבציון-קורח, סיפרה כי "מחלקת המיון המיילדותי ומיון הנשים, יחד עם מחלקת היולדות וחדרי הלידה, הן מהמחלקות הפעילות ביותר בישראל. אני רוצה להודות לקרן הלמסלי על תמיכה שאפשרה להוציא מן הכוח אל הפועל פרויקט חשוב זה לרווחת המטופלות שלנו באשר הן. זוהי קרן שמשקיעה רבות לאורך השנים בפיתוח חוסנה של ישראל ואנו מודים על הסיוע למרכז הרפואי והבנת חשיבותו של הפרויקט".

יולי אדלשטיין, אסנת לבציון-קורח ורוני מימון  (צילום: איציק בירן)
יולי אדלשטיין, אסנת לבציון-קורח ורוני מימון (צילום: איציק בירן)

4. טיפול בסטנדאפ לכינים

דודי פלד - בעלי קבוצת " MORAZ  - צמחי מרפא", לוקח את הקמפיין הבא של החברה לרשת. החברה הפועלת בעולמות ה-Wellbeing וה- Wellness , ומתמחה בפיתוח ובייצור מוצרים פרא-רפואיים וקוסמטיים, לטיפול וטיפוח העור, המבוססים על צמחי מרפא הגדלים בגליל, בחרה לשתף פעולה עם הסטנדאפיסט ויוצר הרשת עידן ניידיץ  ובנו עומר בן ה-7 להוביל את קמפיין סדרת מוצרי "כינקייר". מדובר בסדרת דגל לטיפול בכינים ושמירה על היגיינת הראש. במסגרת הקמפיין ניידיץ יצלם סרטון עם בנו לסדרת מוצרי "כינקייר", והוא יקודם בדיגיטל וברשתות החברתיות.

דודי פלד ועידן ניידיץ   (צילום: יח''צ)
דודי פלד ועידן ניידיץ   (צילום: יח''צ)

5. עשור לקרנבל 

רשת החשמל והאלקטרוניקה א.ל.מ ציינה לאחרונה עשור למיזם השיווק "קרנבל החשמל", ולשיתוף הפעולה שלה עם בנק מזרחי טפחות. במסגרת השת"פ הרשת מציעה הנחות, הטבות ומבצעים על מגוון רחב מאוד של מוצרים, כשלקוחות הבנק נהנים מהנחה נוספת. אופיר מורד סמנכ"ל ומנהל החטיבה העסקית במזרחי-טפחות, הגיע לסניף א.ל.מ. במגדל צ'מפיון, בבני ברק, וקיבל סיור פרטי מאורי להב - מנכ"ל רשת א.ל.מ.

אופיר מורד, אורי להב (צילום: יחצ)
אופיר מורד, אורי להב (צילום: יחצ)

אופטימיות 

מיכל גייטו-אלבז, מנכ"לית ומייסדת אתר GUILTY ומותג האיפור המקצועי "עפרה קוסמטיקס" בישראל

המקום האופטימי שלי בו אני פוגשת את נופי ילדותי הוא חוף ניצנים. 

גדלתי במושב תימורים בדרום וכשאני צריכה אוויר לנשימה וזמן פרטי לחשיבה וליצירה אני מתחברת בחזרה לשורשים דרך החול והכחול של חופי ישראל.

מיכל גייטו-אלבז (צילום: יעל בר פסח)
מיכל גייטו-אלבז (צילום: יעל בר פסח)

חוף ניצנים, אופטימי, הלאונג' (צילום: פרטי)
חוף ניצנים, אופטימי, הלאונג' (צילום: פרטי)