1. כהן בביקור עסקי
איש העסקים היהודי-אמירתי - נאום כהן, יו״ר קבוצת NY Koen, העוסקת בתעופה וביהלומים, הגיע לאחרונה במטוס פרטי לביקור קצר בישראל. כהן, אשר התפרסם בישראל על רקע תיווכו בעסקה לרכישת בית"ר ירושלים בידי שייח' חאמד בין חאליפה, קיים בארץ סדרה של פגישות עם אנשי עסקים במטרה לייצר משאים ומתנים עם קבוצות עסקיות מאיחוד האמירויות.

נאום כהן (צילום: פרטי)
נאום כהן (צילום: פרטי)

2. ברונפמן מדליק

ראשי פרויקט תגלית - הפרויקט הציוני-חינוכי, שהשנה מציינים עשרים שנים להיווסדו, התכנסו לכבוד החנוכה לטקס הדלקת נרות חגיגי, בהשתתפות עשרות חברי פורום המנהיגות העסקית הצעירה של תגלית - מישראל, קנדה, גרמניה, מקסיקו וארגנטינה. 

צ'ארלס ברונפמן - מייסד תגלית,  שהתכבד בהדלקת החנוכייה מביתו; יו"ר הוועד המנהל של תגלית - איש העסקים מאיר שמיר; ומנכ"ל תגלית - גידי מרק, בירכו את הצעירים והודו להם על מעורבותם בפרויקט.
הפורום העסקי הצעיר מהווה מסגרת חדשנית לחיזוק הקשר הבין-אישי והמקצועי בין צעירים ישראלים לבין צעירים יהודים בתפוצות, וכן לחיזוק מעורבותם של האחרונים בפעילות למען עתיד מדינת ישראל והעם היהודי.  בחלק האמנותי נהנו המשתתפים מהרצאה מלאת השראה על מאבקים והגשמת חלומות, של יוצר "פאודה" - השחקן ליאור רז.

צ'ארלס ברונפמן (צילום: תגלית)
צ'ארלס ברונפמן (צילום: תגלית)

3. צרויה נותן חסות לעופר

חברת Plus500 הישראלית, בראשות המנכ"ל דוד צרויה, הנסחרת ברשימה הראשית בבורסה לניירות ערך של לונדון (סימול: PLUS) ונכללת במדד ה- FTSE 250, שמפתחת פלטפורמת מסחר מקוון בחוזי הפרשים (CFDs), הודיעה כי תמשיך להיות נותנת החסות הראשית של מועדון הפאר הספרדי אתלטיקו מדריד בעונת 2021/22. אחד מבעליו של המועדון הספרדי הוא איש העסקים עידן עופר.

Plus500 הינה נותנת החסות הראשית של המועדון החל מיוני 2015, והיא תמשיך להנות מגישה למגוון זכויות מיתוג, לרבות הופעת לוגו Plus500 בחזית מדי המשחק הרשמיים של קבוצת הכדורגל מצמרת הליגה הספרדית.  

מיגל אנחל גיל מרטין - מנכ"ל אתלטיקו מדריד סיפר כי לאחר חמש עונות יחדיו, נבנתה שותפות אמיתית שהוכיחה את כוחה גם במהלך החודשים הקשים האחרונים. 

4. פז מסייעת למסייעים

חברת האנרגיה 'פז' השיקה לאחרונה שיתוף פעולה עם עמותת "ידידים סיוע בדרכים", במסגרתו הוטמע לחצן המצוקה של עמותת 'ידידים' בתוך אפליקציית yellow . כמו כן נתנה החברה תרומה של יותר מ- 1000 ערכות חילוץ, בשווי כולל של מעל חצי מיליון שקלים, שיחולקו למתנדבי העמותה, ויסייעו להם להיענות לקריאות הרבות הצפויות במהלך החורף.

אירוע לציון שיתוף הפעולה נערך במעמד מנכ"ל פז - ניר שטרן, ומנכ"ל עמותת "ידידים- סיוע בדרכים" - ישראל אלמסי, אליהם הצטרפה דפנה גיא-שטגמן - מנכ"לית "אג'נדה", אשר רקמה את שיתוף הפעולה בין הגופים.

 ניר שטרן, ישראל אלמסי ודפנה גיא- שטגמן (צילום: שוקה כהן)
 ניר שטרן, ישראל אלמסי ודפנה גיא- שטגמן (צילום: שוקה כהן)

5. נפלאות סופהשבוע

ג'ודי ניר מוזס הפתיעה את בן זוגה אבי רוטברג בטיול ג'יפים לרגל יום הולדתו. 

ג'ודי ניר מוזס ואבי רוטברג תמונת ארכיון

הלאונג' ג'ודי ניר מוזס חוגגת עם בן הזוג החדש | TMI (maariv.co.il)
בחמישי האחרון, במזג אויר סוער במיוחד, הזניקו חיים זגורי - מנכ״ל רשת iStore  המשווקת את מוצרי Apple  בישראל, ועופר אורינגר - מנהל מחלקת שותפים אסטרטגיים בGett Delivery , עשרות שליחים, שיצאו עם משלוח אקספרס ללקוחות שרכשו את מכשיר iPhone 12  .  בחנות הדגל של iStore  בת״א גם נערך אירוע לילה בהנחיית דני רופ וטום באום, שכלל שידור מנקודות ברחבי הארץ  לעשרות אלפי צופים ברשת.

חיים זגורי ודני רופ (צילום: מיכה בונני)
חיים זגורי ודני רופ (צילום: מיכה בונני)

בכירים מתחסנים 

בכירים נבחרים מספרים על החלטתם להתחסן נגד הקורונה

רפי אלול - יו"ר עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון

החשיבות להירתמות של כלל האזרחים היא קריטית, כדי שכולנו נחזור לפעילות מלאה בכל התחומים. זה הזמן לסולידריות חברתית, לתת כתף לאנשים החלשים בחברה שנפגעו הכי הרבה מהשלכות המגיפה. המובטלים יחזרו לעבוד, עולם הפנאי והתרבות יתחיל בהליכי שיקום, ​ופעילויות ההתנדבות שמתקיימות כיום עם ריחוק חברתי יחזרו לפעול כסדרן ללא הריחוק.

החיסון עבר תהליכי בדיקה ואישור קפדניים בפני הקהילה המדעית על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי ובסופו קיבל החיסון אישור חירום. המשמעות היא שהתועלת בחיסון עולה באופן ברור על הסיכונים האפשריים.

בידינו לסייע בהכחדת המגיפה למען הבריאות של כולם. אני קורא לכולם להתחסן​ - זאת ערבות הדדית!

רפי אלול (צילום:  ראובן קפוצ'ינסקי)
רפי אלול (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

המשאב האנושי | ריקי אלוני, סמנכ"לית משאבי אנוש, אפלייד מטיריאלס ישראל

האנשים באפלייד מטיריאלס הם המפתח ביכולת של הארגון להתמודד עם התקופה הזו, שהשפעותיה ילוו אותנו עוד זמן רב קדימה, ובזכותם רשמנו, דווקא השנה, שיא בפעילות עם צמיחה של 46% בהכנסות לעומת השנה שעברה. עשינו את זה עם המון תשומת לב לפרטים ויצירת חיבורים טובים יותר בתוך אפלייד שאני מאמינה שיתרמו לנו גם בעתיד. כך השגנו חיבור טבעי וטוב יותר ושל העובדים שלנו הפרוסים ברחבי העולם; יצרנו עבודת צוות גלובלית אמיתית עם צמצום מרחקים שרק יכולנו לחלום עליו; והגענו לחיבור עמוק בין ארגון משאבי האנוש למנהלים בכל הרמות, שיצר חשיבה ועשייה משותפת. משאבי האנוש היו למעשה חלק אינטגרלי ביכולת החטיבות העסקיות להתמודד בהצלחה עם התקופה. לצד זאת, השקענו רבות בבניית מעטפת תמיכה מקיפה ל- 1700 העובדים שלנו - הן לאלו שהגיעו לעבודה והמשיכו בפעילות הייצור החיונית, והן אלו שעבדו מהבית - מהבטחת ביטחון כלכלי כולל לעובדי חברות כ"א, סדנאות לצוותים, הכשרות למנהלים, פורומים פתוחים לעובדים, ייעוץ פסיכולוגי, פעילויות למשפחות ולילדי העובדים ועוד. וכמובן לא הפסקנו לסייע לקהילה, להתנדב ולעשות למען האחר.

ריקי אלוני (צילום: דרור סיתהכל   )
ריקי אלוני (צילום: דרור סיתהכל  )