מנכ"ל 'קלאריטי קפיטל' - עמיר ליבוביץ', הודיע כי החברה חתמה על הסכם ייצוג בלעדי בישראל עם ג'נוס הנדרסון (Janus Henderson JHG) מחברות ניהול הנכסים הגדולות בעולם. לדברי ליבוביץ', הסכם זה יאפשר למשקיעים מוסדיים בישראל גישה למגוון רחב של יכולות, ואסטרטגיות השקעה, בקנה מידה עולמי: "אנו מלאי ציפייה לעבודה עם ג'נוס-הנדרסון במטרה לשרת יותר לקוחות מוסדיים ישראלים, עם הזדמנויות השקעה חדשות בשווקים הגלובליים, כמו גם למלא את צרכיהם העתידיים ולעמוד בדרישות הגוברות של התעשייה".

שפירא ורודברג פותחים את הלב 
יום ההתרמה של אלו"ט - האגודה הישראלית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, שיערך היום - שני, נפתח בקמפיין דיגיטלי ראשון מסוגו, שבו משתתפים נער על הרצף האוטיסטי והשחקנית אגם רודברג. המהלך הוא יריית הפתיחה לקמפיין שיעודד משפחות להצטלם עם יקיריהם הנמצאים על הספקטרום האוטיסטי ולהעלות את התמונה בצירוף ההאשטג #מרגישיםבנוח. 

 יו"ר אלו"ט - עמוס שפירא, שיגר למקורביו הודעה בנוגע לחשיבות התרומה לאלו"ט במיוחד בתקופה זו, ולאור העובדה שבשל המגבלות, ההתרמה תיעשה במרחב הדיגיטלי ולא מדלת לדלת, תחת הסיסמה: "השנה במקום לפתוח את הדלת - פותחים את הלב".

עמוס שפירא (צילום: דרור סיתהכול)
עמוס שפירא (צילום: דרור סיתהכול)

שרים למחנכים 

"אשמורת" - מועדון ההטבות של הסתדרות המורים, מפיק שבוע הופעות לייב בהשתתפותם של אמנים שונים בהם: איתי לוי, חנן בן ארי, גידי גוב ועוד. מדי ערב יתארח אומן ישראלי, באמצעות הזום, ישירות בסלון הביתי של אלפי אנשי החינוך בהם מורים ומורות, גננות, מנהלים ומפקחים מכל רחבי הארץ.

יפה בן דויד - מזכ"לית הסתדרות המורים, וארי שטינברג מנכ"ל אשמורת, בירכו את מארגני היוזמה ואמרו כי במיוחד לנוכח הסגר השלישי, חייבים לעשות שמח ולעודד את כל עובדי ההוראה והחינוך אשר פועלים יום וליל למען הילדים של כולנו.

איתי לוי, יפה בן דוד וארי שטינברג (צילום: שמעון כהן)
איתי לוי, יפה בן דוד וארי שטינברג (צילום: שמעון כהן)

החדש של מונרוב

רו"ח גיא מונרוב - שותף מייסד בפירמת ראיית החשבון אלקלעי-מונרוב AlMo, הודיע על שינוי ארגוני ופתיחת משרד עצמאי חדש בשם – מונרוב ושות'.  המשרד הקודם, שפועל כרגע מול גופים ממשלתיים וציבוריים, ימשיך לפעול כרגיל במקביל. במסגרת המשרד החדש מקים מונרוב גם פעילות חדשה בנושא הכשרת דירקטורים (eDirector) ובכך מבקש להיכנס לוואקום הקיים בתחום בישראל.  לדבריו, "האתגרים אשר עומדים בפני הדירקטור בישראל הינם גדולים ומגוונים ומערך ההכשרה החדש ידע לתת להם את המענה לצרכים אשר גדלים מיום ליום בתחומים השונים, כגון: סייבר, טרנספורמציה דיגיטלית, ניהול סיכונים ועוד". 

גיא מונרוב  (צילום: פרטי)
גיא מונרוב  (צילום: פרטי)

השטיח האדום מתחדשים

אלון בבג'ני - מנכ"ל ובעלי רשת 'השטיח האדום', השיק סניף חדש לממכר שטיחי הרשת - ברחוב לח"י בבני ברק, בהשקעה של כמיליון שקלים. בתחילת חודש פברואר עתיד להיפתח  סניף שלישי, אף הוא ברחוב לח"י בני-ברק, ששטחו יהיה כ-250 מ"ר. במקביל לביקור בסניפים יוכלו גולשים להשתמש בטכנולוגיה המצויה באתר החברה, שמציגה הדמיה של החלל הפרטי שלהם בשילוב השטיח הנבחר – באופן שיאפשר לבחור את השטיח המתאים ביותר. 

אלון בבג'ני (צילום: אלונה פורוז'ניאק)
אלון בבג'ני (צילום: אלונה פורוז'ניאק)

חיסון | ד"ר מורית בארי, מנכ"ל אלי"ן

 ד''ר מורית בארי (צילום: נועה ארד)
 ד''ר מורית בארי (צילום: נועה ארד)

"המתנתי  להתחסן בקוצר רוח. המגפה הפכה את הדברים הכי פשוטים בחיינו לאתגרים מתישים. שיקום ילדים הוא שילוב של רפואה מתקדמת, עבודה עם משפחות במשבר, תיאום בין גורמים רבים, וחשיבה יצירתית.  למרות שבית חולים אלי"ן המשיך בשיקום ילדים לאורך כל תקופת המגפה, אנחנו משקיעים מעל ומעבר – זמן, מאמץ, משאבים כלכליים –  כדי לתת את הטיפול הנכון לילדים. מדובר בשליחות שגם בימים כתיקונם דורשת תעצומות נפש.  העבודה בציוד מיגון כבד ומעיק, חוסר היכולת לשבת יחד  פנים מול פנים, והבידודים הנופלים עלינו מכל עבר – הפכו את העבודה לקשה פי כמה. הצוות כולו מותש. הריחוק החברתי, החרדה הקיומית, הפגיעה הכלכלית - לכל אלו אין אופק של פתרון בלי החיסון. אני משוכנעת לגמרי שמנגנוני הפיקוח והמחקרים נותנים לנו מספיק מידע כדי לצאת לדרך בלב שקט ואני קוראת לכולם- אל תהססו! החיסון הוא האפשרות הכי מציאותית להחזיר לנו את השפיות והחיוך. ואני, אני כבר לא יכולה לחכות לחבק את אמא שלי, בפעם הראשונה מאז פורים אשתקד".

המשאב האנושי | נאוה קזז – סמנכ"לית משאבי אנוש גלובאלי ב״סטרטסיס״, המובילה העולמית בתחום ההדפסה בתלת מימד

נאוה קזז (צילום: סמדר כספי)
נאוה קזז (צילום: סמדר כספי)

 "הקורונה יצרה האטה עסקית ואתגרים ברמת הפרט המשלבים בידודים, עבודה חיונית בקפסולות, ועבודה מהבית עם ילדים ברקע. את תפקידי התחלתי בעיצומו של המשבר. ניהול משאבי אנוש מבוסס על יצירת קשרים. עבודה בוידאו בלבד – מקשה אך מחדדת. בגזרת ההון האנושי, התמודדנו עם אתגר של שמירת הפעילות העסקית תוך דאגה אמיתית ומשמעותית לעובדים. כדי לתת מענה לסוגיה, החלטנו להעביר את כלל העובדים למשרה של 80% ובכך להימנע מפיטורים בהיקפים גדולים. ההנהלה הבינלאומית לקחה על עצמה הפחתת שכר לחצי שנה. העברנו לעובדים מסר ברור שאנחנו ניצבים עמם בתקופה זו. המהלך אפשר לחברה לייצר חדשנות גם בתנאי קורונה ולפתח פתרונות למערכות הבריאות בעולם, תוך חיבור עובדים חדשים לליבת הערכים של "סטרטסיס". בנוסף, הצלחנו להטמיע אסטרטגיה חדשה ומעבר למבנה ארגוני חדש תוך משבר בריאותי עולמי ולנהל מיזוגים ורכישות מרחוק"

צילום סמדר כספי