1. מודל עשיית הטוב - הדור הבא

אשת העסקים והפילנטרופית שרי אריסון, הודיעה על מינוי בנה - דיויד אריסון, ליו"ר פעיל של חברת 'מודל עשיית הטוב'. אריסון עדכנה כי בנה, ששימש במהלך ארבע השנים האחרונות כמנכ"ל החברה, עשה דרך רבת שנים בעולם העסקי, עסק בחיבור שבין עסקים לערכים, ושהיא הכי גאה בו. 

שרי אריסון ודיויד אריסון (צילום: פייסבוק)
שרי אריסון ודיויד אריסון (צילום: פייסבוק)

2. במטבח עם ברבר-צדיק

הבנק הבינלאומי קיים בסוף השבוע אירוע 'און-ליין' לעובדים ולבני משפחותיהם, תחת הכותרת: "הבינלאומי LIVE - מבשלים ביחד".
השף אבי לוי - זוכה העונה השנייה של 'מאסטר שף', הוזמן להעביר בזום סדנת בישול שבה לקחו חלק כ-400 עובדים שבישלו ביחד את ארוחת השבת לאחר שקבלו מראש את רשימת המצרכים, שאלו שאלות, שיתפו בחוויות וצחקו ביחד. מנכ״לית הבנק - סמדר ברבר-צדיק בירכה  על המפגש המקוון שנועד לחבר ולחזק את תחושת המשפחתיות המאפיינת את הבנק גם בימים אלו של סגר וריחוק חברתי.

 סמדר ברבר-צדיק  (צילום: צילום מסך)
 סמדר ברבר-צדיק  (צילום: צילום מסך)

3. מזל טוב לאירנים

סמסו מזל טוב ליפעת ורוני אירני - מבעלי מותג האופנה 'פקטורי 54', שלפני מספר ימים הפכו הורים לשלושה ילדים, לאחר לידתו של בן זכר נוסף שהצטרף למשפחה.

רוני ויפעת אירני (צילום: רפי דלויה)
רוני ויפעת אירני (צילום: רפי דלויה)

4. לאון לטובת עדי

ראש עיריית ירושלים - משה לאון, קיים פגישה מקוונת עם בכירי מרכז "עדי ירושלים" לאנשים עם מוגבלויות מורכבות. ראש העיר זימן את הפגישה לטובת קידום תוכניות הפיתוח של המרכז לשנת 2021. במהלכה הוא שמח לשמוע שכל צוות המרכז כבר התחסן מפני קורונה.

בפגישה השתתפו: חתן פרס ישראל, יו"ר ומייסד עמותת 'עדי נגב נחלת ערן' - אלוף (מיל') דורון אלמוג; שלומית גרייבסקי - מנכ"לית 'עדי ירושלים'; משה סוויל - סמנכ"ל רגולציה של רשת 'עדי'; ישי סגל - סמנכ"ל פיתוח של הרשת; נעה פחימה - ממונה על החינוך המיוחד; יואל אבן - מהנדס עיריית ירושלים; ואנשי צוותו של ראש העיר. 

משה לאון (צילום: פלאש 90)
משה לאון (צילום: פלאש 90)

אלוף במיל' דורון אלמוג (צילום: יח''צ)
אלוף במיל' דורון אלמוג (צילום: יח''צ)

5. בונים חלום במשפחה אחת

עמותת 'משפחה אחת' השיקה לאחרונה את פרויקט "בונים חלום". 
העמותה  הוקמה לפני כמעט 20 שנים על ידי משפחת בלזברג בעקבות הפיגוע הנורא שהתרחש במסעדת 'סבארו' בירושלים, ומסייעת כיום לכ-3550 נפגעי טרור ומשפחות שכולות. פעילות העמותה החלה כאשר מיכל בלזברג, שהייתה אז רק בת 12, החליטה שבמקום לערוך שמחת בת מצווה, היא תתרום כסף לפצועים בפיגוע. מאז נכנסה המשפחה לפרויקט במלוא העוצמה ואמה של מיכל - שנטל בלזברג לקחה את המושכות והיא משמשת כמנכ"לית העמותה. 

הפרויקט החדש – "בונים חלום", מבקש להפוך את חלומותיהם של צעירים בגילאי 20-35, שהעמותה מטפלת בהם, למציאות. לכבוד השקת הפרויקט הוזמן הסופר יובל אברמוביץ'  להרצות (באופן מקוון, כמובן) בנושא הגשמת חלומות. 

שנטל בלזברג (צילום: באדיבות משפחה אחת )
שנטל בלזברג (צילום: באדיבות משפחה אחת )

בכירים מתחסנים | אריה ויסמן , מנכ"ל קבוצת ויסמן ורשת שמרת הזורע

מהרגע שנודע לי כי החל מבצע החיסונים נגד נגיף הקורונה, היה לי ברור שאהיה בין הראשונים לעשות זאת. האחריות הרובצת על כתפי כמנכ"ל בחברה המעסיקה מעל 200 איש ופעילה לאורך כל תקופת המגיפה ואפילו בסגרים ההרמטיים ביותר, חייבה אותי לפעול בהיגיון ולהוות דוגמא אישית לכל אלו שעובדים איתי.

באופן אישי, אני לכאורה נמצא בקבוצת הסיכון עקב גילי (72), אולם בעיני זה לא רק עניין של גיל. צו השעה מחייב ערבות הדדית ומבחינתי, חיסון נגד הקורונה זו הערבות ההדדית הראשונה במעלה. אף אחד מאיתנו לא רוצה לגלות שהוא בעצם פצצה מתקתקת ולכן אין כאן מקום להתנגדות או לספקות בנושא.

יש על מה להתגאות במערכת הבריאות שלנו שנערכה באופן מעורר השראה למבצע חיסונים זה. כשאני מדבר עם עמיתים וספקים ברחבי העולם, ליבי מתמלא גאווה על ההתפעלות והשבחים שמדינתנו מקבלת בהתייחס לאופן הטיפול שלה במגיפת הקורונה.    

כאיש עסקים אני תומך באלו שהחליטו לשלם עבור מנה קצת יותר ממה שהיה צריך, כיוון שעל כל יום שבו ישראל תחזור לפעילות רגילה ונורמטיבית, ייחסך למשק ממון פי כמה וכמה.

אריה ויסמן  (צילום: פרטי)
אריה ויסמן (צילום: פרטי)