1. שקד ואקירוב חוזרים למקורות

שרת הפנים איילת שקד הגיעה בשני עם אביה ועם דודה רימון בן שאול לסיור מודרך במרכז מורשת יהדות בבל באור יהודה. השרה התרשמה מהתערוכות הקבועות והמתחלפות המוצגות במקום, אשר חיברו אותה למורשת משפחתה שהגיעה מעיראק. לביקור התלוו ידידי המרכז אלפרד אקירוב, הנרי שוחט, חזי בצלאל, ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט, יו"ר המרכז פרופ' אפרים צדקה ומנכ"לית המרכז עליזה דיין־חממה.


2. בטוחים על הסט

טל פרידמן  (צילום: ישראל כהן)
טל פרידמן (צילום: ישראל כהן)

ווישור (WESURE), חברת הביטוח הדיגיטלית, משיקה קמפיין פרסומי חדש בהובלת פרזנטור חדש: הקומיקאי טל פרידמן. הקמפיין החדש צפוי לעלות בפריסה ארצית, ויכלול טלוויזיה, רדיו, קידום דיגיטל, סושיאל ועוד. על סט הצילומים ביקרו: אמיל וינשל, ממייסדי ובעלי השליטה בווישור גלובלטק, וניצן צעיר־הרים, מנכ"ל ווישור גלובלטק.


3. סלברייט משדרים לעולם בלתי צפוי

אלון קלומק (צילום: סלברייט)
אלון קלומק (צילום: סלברייט)

למרות הגל החמישי של הקורונה, חברת ההייטק הישראלית סלברייט (Cellebrite) לא ויתרה על אירוע ה־Kick Off Sales השנתי שלה, שהתקיים וירטואלית תחת הכותרת Expect The Unexpected - "צפו לבלתי צפוי". האירוע המתגלגל התקיים במשך שלושה וחצי ימים ושודר וירטואלית מישראל למאות עובדי סלברייט בארץ ובעולם. הנחו: שי־לי שינדלר, ואלון קלומק, מנהל הפעילות העסקית של סלברייט.


4. ביג'יו מארח את זנדברג

תמר זנדברג (צילום: UBQ Materials)
תמר זנדברג (צילום: UBQ Materials)

השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג ביקרה במפעל הייצור של UBQ Materials בקיבוץ צאלים שבנגב. המפעל מייצר ומייצא חומר תרמופלסטי ידידותי לסביבה, שעשוי כולו מאשפה של תושבי ישראל העוברת עיבוד בתהליך ייחודי. בביקור השתתפו מנכ"לית המשרד להגנת הסביבה גלית כהן וגורמי מקצוע נוספים מהמשרד להגנת הסביבה. טאטו ביג'יו, ממייסדי החברה ומנכ"ל משותף, הציג בפני האורחים את תוכניות הפיתוח של החברה לאחר שהשלימה בחודש שעבר גיוס של 170 מיליון דולר.


5. רפאל עם הניצולים

איילת שפירא (צילום: עמותת ''עמך'')
איילת שפירא (צילום: עמותת ''עמך'')

איילת שפירא, כלת פרס ביטחון ישראל והאישה הראשונה שמונתה לסמנכ"לית בכירה ברפאל, הגיעה להרצות לניצולי שואה בעמותת עמך על הנעשה מאחורי הקלעים בחברה המפתחת ומשווקת אמצעי לחימה.

מדובר בביקור שמתקיים כחלק ממיזם מעורבות קהילתית של רפאל, שבמסגרתו עובדי החברה מתנדבים יחד עם ניצולי השואה בסניף עמך בקריית מוצקין. בין היתר, עובדי רפאל מלווים את הניצולים בכתיבת סיפור חייהם, ואף מגיעים לארוחות חג בסניף.


6. דיסני בחדר המשאלות

פינת המשאלות  (צילום: אביבי חופי)
פינת המשאלות (צילום: אביבי חופי)

כחלק מתוכנית תרומה לקהילה של חברת דיסני העולמית, תרמה דיסני 1,000 מארזי יצירה בנושא נסיכות - לילדים המאושפזים בבית החולים דנה־דואק בתל אביב. המארזים יחולקו מ"חדר המשאלות" של בית החולים דנה, שאליו מוזמן כל ילד המאושפז במחלקה לבחור לעצמו מתנה, במטרה שהזיכרון שלו מהשהות בבית החולים יהיה חיובי.

את פניה של קרן סער, מנכ"לית חטיבת הסחר בדיסני ישראל, שהגיעה לחלק את המארזים, קיבל פרופ' דרור מנדל, מנהל בית החולים דנה, אשר שמח על המחווה.

7. איבגי משיק

דודי איבגי - מנכ"ל חברת נועה, המייבאת ומשווקת את מותג השיער K18 בישראל - אירח בשני אירוע השקה למותג השיער, שנמכר ב־140 מדינות בעולם ומעתה גם בישראל. הערב נערך ב"עלמה ספנסר" בתל אביב ומשך אליו ידוענים רבים, ובהם טהוניה רובל, טיטי איינהו, נועם פרוסט ועוד. על החלק האומנותי הופקדה הזמרת דיקלה.

טהוניה (צילום: אור גפן)
טהוניה (צילום: אור גפן)

מנהלים מציאות משתנה / אורי וטרמן, מנכ"ל חברת הפארם Be מבית שופרסל

הגל החמישי מאוד דומה מבחינתי לגל הראשון. מצב שבו יש ביקוש אדיר למוצרים מסוימים, אשר נמצאים במחסור. בגל הראשון אלו היו מסיכות ואלכוג'ל, ועכשיו אלו הן בדיקות הקורונה הביתיות. בתפיסת עולמי, כל מנהיג, בין אם הוא מנכ"ל של חברה עסקית או מפקד צבאי, נדרש להימצא במקום שבו הוא יכול להשפיע הכי הרבה ולעסוק בדברים החשובים. בימים אלו הלקוחות שלנו צריכים בדיקות קורונה ביתיות, ואני, כמנכ"ל של חברה הממוקדת בלקוחותיה, עוסק בתקופה האחרונה בעיקר בתהליכי רכש מול הספקים, תהליכי לוגיסטיקה ואספקה, קביעת מחירים במציאות היומיומית המשתנה והבנה מעמיקה של עולם בדיקות הקורונה. פגישות זום עם כל הצוות הניהולי, המתקיימות שלוש פעמים ביום, הפכו לחלק מהשגרה שלי בגל הנוכחי. הנושא השני שמלווה את ימינו הוא כמות החולים והמבודדים, שבגל זה שברה כל שיא.

אורי ורטמן (צילום: סיון פרג')
אורי ורטמן (צילום: סיון פרג')

כדי לשמור על רציפות תפעולית (בתקופות כאלו הרשת היא מפעל חיוני, אף שלא הייתה הפעם הכרזה רשמית), אנו מדווחים על כל מבודד ומאומת ועסוקים בהסטות עובדים בין הסניפים. לשמחתי, עד היום הצלחנו לעמוד בכך.

וגם, חשוב לי לשמור על שפיות ועדיין לבלות זמן איכות עם אשתי והילדים, לעשות קצת ספורט בין לבין, ולדעת לתמרן בין הכל. מאתגר - אבל אפשרי.