ביום שבת נפתחה העונה השלישית של תכנית השידוכים "חתונה ממבט ראשון" עם זוגות חדשים והתאמות חדשות. לאחר שבפרק הראשון הכרתם את הכלה הקופצנית דובי עמירה והחתן הפחות מרוגש, אריק חביב, שמנסים את מזלם בפרק ב', בתכנית ששודרה אמש (ראשון) הכרתם את דניס רוסקוב והדר ברייר. זוג שנראה כמו שידוך מוצלח עם סיכוי גבוה לנשוף בעורפם של אחווה סיטבון וטל כוכבא שדיגמנו זוגיות בעונה הראשונה ולבסוף נפרדו ויוגב אלקיים ובת אל לוי, גרסת העונה השנייה לזוגיות מושלמת שנגמרה עם תום הצילומים. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בת אל לוי, יוגב אלקיים (צילום: יוסי קרסו)
בת אל לוי, יוגב אלקיים (צילום: יוסי קרסו)

אגב אלקיים, מסתבר שרוסקוב השרמנטי והכריזמטי הוא חבר של הקאובוי הישראלי שכזכור שהשתתף בעונה הקודמת של "חתונה ממבט ראשון" ואפילו התייעץ איתו האם כדאי לו לגשת לאודישנים של העונה הנוכחית. כוכב הריאליטי המנוסה, שצפה בפרק הבכורה בכיכובו של חברו רוסקוב, כתב באינסטגרם: "ב'דל' יודעים לייצר חתנים. בהצלחה חבר שלי", ובפוסט נוסף כתב: "אתם הולכים להתאהב בדניס".

הדר ברייר, דניס רוסקוב, חתונה ממבט ראשון (צילום: קובי מהגר)
הדר ברייר, דניס רוסקוב, חתונה ממבט ראשון (צילום: קובי מהגר)

ב-TMI היו סקרנים לבדוק האם אלקיים, שלא יצא מהפורמט עם אהבה, אך כיום בזוגיות יציבה ואוהבת עם תום בן מנשה, המליץ לרוסקוב לנסות את מזלו בתכנית. "מהחוויה האישית שלי ומההכרות שלי איתו, המלצתי לו שילך. הוא בחור איכותי ומאמין שיצליח בתהליך. מאחל לו שיצליח מאוד", סיפר אלקיים ל-TMI.

איך אתם מכירים?
"עבדנו באותה חברה כמהנדסי פיתוח תוכנה".

מההתרשמות הראשונית שלך מהדר ברייר, היא מתאימה לו?
"היא מתוקה אמיתית. הם הולכים להיות הזוג הפייבורטי שלי העונה, לגמרי נראים מתאימים".

יוגב אלקיים, דניס רוסקוב (צילום: אינסטגרם)
יוגב אלקיים, דניס רוסקוב (צילום: אינסטגרם)