האיחוד של התכנית "זהו זה" בערוץ "כאן 11" והאיחוד של הקומדי סטור ב"פרטנר TV" עשה חשק גם לאיחוד של נינט טייב ורן דנקר. אמש (שלישי) נערך מפגש היסטורי של הדרמה הקומית "השיר שלנו" בחסות YES, שסיפק לאלפי האנשים שהשתתפו בלייב המרגש רגעי נוסטלגיה ולקח אותם במכונת הזמן 16 שנים אחורה. ארסנל הכוכבים שהשתתף בלייב כלל את נינט טייב, רן דנקר, אניה בוקשטיין, רונה לי שמעון, חנה לסלאו, מיה דגן, מלי לוי, יעל שרוני, גיא זוארץ, עמוס תמם, אליאנה בקייר שנעלמה מעיניי התקשורת ועברה עם משפחתה לגור בלונדון, אפרת בוימולד, יובל אברמוביץ', סער בדישי, ענת מגן שבו, פיני טבגר, הבמאי יואב צפיר והתסריטאי אורי גרוס

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

יואב צפיר סיפר כי בהתחלה "השיר שלנו" היה אמור להיות עם משתתפי "כוכב נולד" ושבעצם התפקיד של אפרת בוימולד היה אמור להיות שייך לשירי מימון ותפקידו של רן דנקר כאהובה של נינט, היה אמור להיות שייך לשי גבסו, אך בסוף הם ירדו מהרעיון. בנוסף צפיר סיפר על רגע ההיכרות של האקסים המיתולוגיים רן ונינט: "חיפשנו הרבה זמן מאץ' גברי לנינט. את הניצוצות שהיו בחדר בין נינט לרן אנחנו לא נשכח לעולם". 

מפגש האיחוד של השיר שלנו (באדיבות עמוד הפייסבוק של YES)

נינט שיתפה גם ברגעים הקשים שהיו לה בסט הצילומים, לאחר שחוותה התמוטטויות עצבים מחוסר שעות שינה: "אני זוכרת שהיו רגעים. נראה לי זה קרה שלוש פעמים במהלך הארבע שנים האלה, שהיה לי התמטטות עצבים. אני זוכרת ששם זו פעם ראשונה שחוויתי דבר כזה ולא הבנתי מה זה ונורא נבהלתי. עבדנו סביב השעון. אני זוכרת שבאיזשהו שלב הסתגרתי בחדר ואח שלי דפק לי בדלת ואמר לי: 'נינה צריך לצלם, בואי תצאי' ואמרתי לו בכעס: 'אני לא רוצה'. הייתי עצבנית כי לא ישנתי ארבע שנים. שם התחלתי, כוכב נולד ואז השיר שלנו". 

גיא זוארץ סיפר שאפילו עכשיו, כשהוא מנחה את "האח הגדול" עדיין מזכירים לו את הדמות הרעה ששיחק כגבעון סער ואפילו כשהפיינליסטית, ירדן אדרי, שהגיעה למקום השני בגמר, ירדה במדרגות היא אמרה לו: "אני מפחדת ממך, גבעון סער". השחקנית מיה דגן שהייתה נשואה לפיני טבגר בסדרה, סיפרה שבתה, עמליה, נמצאת באותה הכיתה עם הבן של טבגר, יונתן, וכשהבת שלה ראתה פרק בסדרה היא אמרה לה: "אמא למה את מנשקת את אבא של יונתן?".

זיכרונות רבים עלו בשעה בה היו חברי הצוות בשידור לייב בפייסבוק של YES, ומלבד הבדיחות על הטרינינגים של נינט בזמנו, הבמאי יואב צפיר הבטיח פרק איחוד של הסדרה, שנכון לשלב זה לא ידוע מי ישתתף ומי יעדיף להשאיר את הסדרה כנוסטלגיה רחוקה. השחקן אושרי כהן, שנשאל רבות למה לא השתתף בלייב האיחוד, בחר שלא לקחת בו חלק וכנראה שגם לא באיחוד של הסדרה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ran danker & ninet tayeb (@ranninet.love) on