חדשות בוערות בגזרת גילי ארגוב, אקס ורד ארגוב, שהצליח למצוא אהבה חדשה־ישנה בימי קורונה. המקצוע שלה: ליצנית. השניים מעבירים את זמנם הפנוי, כמה רומנטי, בהאכלת חיות נטושות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

גילי ארגוב עם האקסית ורד ארגוב (צילום: רמי צילום אירועים)
גילי ארגוב עם האקסית ורד ארגוב (צילום: רמי צילום אירועים)

> לפני מספר חודשים סיפרה ליאורה, כהרגלה בבלעדיות, על מיזם רדיו אינטרנט משיריו של צביקה פיק, "רדיו המאסטרו", שישדר 24 שעות ביממה אך ורק משיריו. בין היזמים: יניב מורוזובסקי, עורך האונליין של רדיו 103, דודי פטימר מ"מעריב" ומבקר הרדיו של "פנאי פלוס", אסף ראב. המיזם קצת הוקפא, ודווקא עכשיו, בעת הקורונה, מצאו השותפים לתהליך זמן כדי להניע אותו, כשהמאסטרו מנצח על היוזמה בוואטסאפ.

מורוזובסקי, מעלה, מעלה, מעלה?

"מאגר המוזיקה הושלם, והתחנה תוקם בקרוב".

צביקה פיק (צילום: ארן חן צלמים)
צביקה פיק (צילום: ארן חן צלמים)

> האם המשורר נתן זך, שלפי כמה מחבריו הוחזק במצוות אשתו, שרה אביטל, בבית האבות "משען", הועבר למקום אחר?

ישראל גודוביץ', אתה ממשיך לעקוב אחרי חברך?
"דממה טוטאלית. בית המשפט הוא הקובע במדינה הזו. לגבי זך איש לא הצליח לקבל מידע אמין. הכל פייק ניוז בשפע".
שרה אביטל סירבה להגיב.

נתן זך (צילום: יוסי אלוני)
נתן זך (צילום: יוסי אלוני)

> עוד פריצה למסעדת “אמש" ברחוב לילינבלום בתל אביב. רק לפני שבועיים קראתם כאן במדור על פריצה למסעדה, השייכת לקבוצת נוקס, ומאז כבר הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד הפורצת הקודמת, דיירת רחוב בשם אוקסנה בזרקוב. לזכותה ניתן לומר כי היא ביצעה את ניסיון השוד עטויה בכפפות, על פי הוראות משרד הבריאות. המשטרה טוענת כי מדובר בפורצת סדרתית, שעלולה לחזור על מעשיה. 

עומר עוז, מבעלי קבוצת נוקס, אולי תציע לפורצים שירות משלוחים?

"זה המקום להודות למשטרת ישראל על התגובה המהירה ולנצל את ההזדמנות לומר שלא מספיק שכל המסעדות סגורות ואין שום פיצוי מהמדינה, אנחנו צריכים גם להתמודד עם גל פריצות ונזקים ברחבי העיר".