עכשיו, כשגם האדם האחרון במדינה כבר יודע מיהם שני הכדורגלנים המעורבים בפרשת הקטינות, ליאורה יכולה לדווח כי אשתו של עומר אצילי חזרה בפייסבוק לשם נעוריה. ניסיונות לברר אם נכונה האגדה שלפיה היא השליכה את חפציו דרך החלון כאשר התפוצצה הפרשה, נכשלו. זאת כיוון שסירבה להגיב, כך גם עו"ד עדי כרמלי, בא כוחו של אצילי.

עומר אצילי, דור מיכה (צילום: דני מרון)
עומר אצילי, דור מיכה (צילום: דני מרון)

> הלמבורגיני של משה חוגג, שעל הוצאתה למכירה קראתם כאן, נמכרה בלמעלה ממיליון שקל לאיש עסקים מהצפון. חוגג פיצה את עצמו בפורשה ובפרארי חדשות - וסירב להגיב לליאורה.

משה חוגג (צילום: ערן לוף)
משה חוגג (צילום: ערן לוף)

> דסק החוץ של ליאורה מוסר כי תמר איש שלום העלתה סטורי על נסיעה עם המשפחה לראש הנקרה ודיווחה שהם נתקעו כעשר דקות ארוכות ברכבל.

> הווטרינר הידוע ד"ר רפי קישון, המנהל את המרפאה הווטרינרית הרב־תחומית ברמת אביב, מספר לנו שדווקא בתקופת הקורונה המרפאה מפוצצת בלקוחות.

הכלבים והחתולים נפגעו במגיפה?
“זה לא בגלל שהחיות חולות בקורונה, ממש לא. הן לא רגישות בכלל לווירוס הזה. הבעלים שלהן דואגים לבריאותן ובאים לתת להן את החיסונים והטיפולים נגד פרעושים".

איך הגיבו הכלבים לסגר?
“הם היו מאושרים. ראשית, הבעלים היו איתם המון זמן בבית שזה תמיד כיף. וכשהבעלים רצו לצאת - הם יכלו לעשות זאת רק עם הכלב, וגם אז רק אחרי שהכלב הקפיד לשים להם מחסום על הפה".

> האנס הסדרתי בני סלע הגיש בחודש שעבר תביעה לבית משפט השלום בחדרה נגד משטרת ישראל ושירות בתי הסוהר, בטענה שאסיר אחר תקף אותו בזמן העברת האסירים מהתאים. סלע טוען בתביעה שהוגשה בכתב ידו, כי בינואר 2016 תקף אותו האסיר בחפץ קהה בראשו והוא לא יכול היה להתגונן מאחר שהיה אזוק בידיו וברגליו. הוא מוסיף עוד כי הוא מוגדר כאסיר “טעון הגנה", ואילו האסיר שתקף אותו ידוע כבעל הפרעות פסיכיאטריות. הוא דורש פיצוי, כי מדובר, לטענתו, במחדל של השב"ס.

משב"ס נמסר: "התייחסותנו תועבר כמקובל לבית המשפט".

בני סלע, ארכיון (צילום: קובי גדעון, פלאש 90)
בני סלע, ארכיון (צילום: קובי גדעון, פלאש 90)


> סאגת דודו טופז מסרבת לגווע. סדרת הטלוויזיה “אחים - סיפור אמיתי", המבוססת על ספר באותו השם שכתב האח מיקי גולדנברג, עברה את כל השלבים בהצלחה וגם קיבלה תשבחות, אך לבסוף היא נדחתה מסיבות, שלפחות בעיני גולדברג, נראות תמוהות.

מיקי, מה הסיפור האמיתי כאן?
“אני לא רוצה להגיב, תחשבי מה שמתאים לך".

דודו טופז, ''חשיפה'' (צילום: קשת 12)
דודו טופז, ''חשיפה'' (צילום: קשת 12)