הזמרת שפיטה לא משתתפת פעולה עם הטרדות מיניות. היום (רביעי) קיבלה שפיטה הצעה מגונה מגבר דרך האינסטגרם ש"החמיא" לה וכדי לחזק את המחמאה כביכול, שלח תמונה של איבר מינו.

שפיטה לא איבדה את העשתונות, העלתה פוסט באנגלית ובעברית בו היא תוקפת את התופעה ואותו. "גברים יקרים. אתם יודעים כמה אני אוהבת אתכם אבל אנחנו צריכים לדבר. אני יודעת שאתם אובססיביים לפין שלכם ואני יודעת שאתם משוכנעים שאכפת לנו ממנו גם, אבל אם להיות כנה - האיבר המיותר הזה שתלוי לכם מהמפשעה כמו נקניקייה עצובה באלנבי, לא מושך בכלל, שלא נדבר על הביצים המידלדלות שלכם שמתנדנדות כמו שקית שוקו שעירה", כתבה הזמרת.

שפיטה (צילום: יוסי אלוני)
שפיטה (צילום: יוסי אלוני)

"אנחנו לא נהנות מהריח המעופש שלו או מהצורה העקומה שלו או משיער הערווה המיוזע. אנחנו פשוט מנסות להיות חיוביות, כדי שתוכלו לתפקד. זה הכל. מה שמביא אותי לזה - אל תשלחו לנו תמונות של איבר המין המטופש שלכם, אל תיגעו בנו אלא אם כן ביקשנו מכם ואל תכפו את עצמכם עלינו, לא אכפת לי אם אתם זמר/שחקן מפורסם/שחקני כדורגל/איש עסקים/או סתם חבורה של בחורים מכוערים באיה נאפה. עכשיו, אדון א' היקר – תתבייש לך. יש לך בדיוק יום אחד לשלוח לי הודעת התנצלות עמוקה או שאני אפרסם את שמך ואת הפרופיל שלך. שאט אפ".

 ל-TMI מסרה בתגובה: "אני נותנת לגבר הדוחה הזה בדיוק יום לשלוח לי הודעת התנצלות כנה לפני שאפרסם את שמו ואת הפרופיל הלא פיקטיבי שלו ומקווה שגברים יבינו שהם צריכים לשמור את הזין שלהם לעצמם".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SHEFITA (@the_real_shefita) on