הטור האישי של שי גולדן ב"אולפן שישי" נגד התנהלות המחאה בבלפור לא עבר לו בשתיקה. החברים מהברנז‘ה דורון צברי, רני בלייר ואבנר ברנהיימר תקפו אותו בחריפות. גולדן מצדו השיב: “עברנו לשלב שבו אנשים שממש מכירים אותי, חלקם אפילו חברים, מנאצים אותי אישית ברשתות החברתיות. נחמד בשמאל הישראלי. נחמד מאוד. תודה, אחים שלי. יידע כל ישראלי שבשמאל חברים הם רק מי שאתה מסכים עם דעתם ותומך בדרכם. אם אינך מסכים ותומך - אתה מושא לקללות ונאצות. נו, טוב, הפלת ביבי קודמת לחברות, לעבודה משותפת, ליצירה משותפת. הכל בטל מול הפלת ביבי. יידע גם כל ישראלי שבשמאל אין אחים ואין חברים. אצלי משפחה וחברים הם מעל לפוליטיקה. הרבה מעל. כי משפחה לא שוכחים. גם כשלא מסכימים. ומשפחה לא תוקפים. על משפחה מגינים. ועל משפחה שומרים. עם משפחה מדברים, כשלא מסכימים. לא מלכלכים עליה ברשת".

גם אחיו, רן גולדן, הצטרף לשבחים לצברי: "הם אף פעם לא היו חברים שלך ולא משפחה שלך, הם היו קולגות במקצוע עם אינטרסים אישיים כמו כל אחד. אל תתרגש מהם. מי זה צברי בכלל, במאי זבל שעושה סרטים זבל".

ברנהיימר, גולדן הוא בן משפחה?
“גולדן שם עצמו כמבקר הפגנות אנין. מורה לאזרחים איך להביע את עצמם. בפוסט שכתבתי הגדרתי אותו כ‘סחי‘, לא ממש קללה. ניסיתי להסביר לו שמחאות באות בכל מיני צורות. בין היתר מחאות יצירתיות יותר כמו של ילדי הפרחים נגד מלחמת וייטנאם או מצעד השרמוטות או מצעדי הגאווה והפנתרים השחורים. לכולם יש מקום. גולדה אמרה על הפנתרים ׳הם לא נחמדים‘. גולדן־גולדה אומר את זה על מפגיני בלפור. הוא לא התווכח עניינית איתי. הוא טען שאנחנו חברים והייתי צריך לכתוב לו את זה בפרטי. הוא לא חבר שלי ומעולם לא היה. לא הייתה לי ולו פגישה חברית אחת עם האיש הזה. חי בסרט. והוא אמר את מה שאמר ב'אולפן שישי'. חשף את עצמו לביקורת וקיבל ביקורת. שיתמודד".

רני בלייר, תרצה להוסיף משהו?
“אין לי מה להגיב, ואני לא מתכוון להיגרר לשום עימות עם שי".

דורון צברי, מה תאמר?
“אני מעדיף שלא להגיב".

שי גולדן, הפכת למושא לקללות ונאצות?
“דורון צברי הוא אח. אהבתי אליו לא תלויה בדבר, ותשרוד בוודאות גם את הקשקוש הזה. לגבי בלייר וברנהיימר - שני צבועים מקצועיים. אנשים שמייצגים בעיניי כל מה שעקום, מעוות, כוזב, מזויף, מתחנף ומתייפייף בברנז‘ה המבחילה הזאת. טעיתי לחשוב אותם לחברים. שני ציניקנים. לא מאמין למילה שיוצאת מהפה שלהם. גם המחאה הזאת היא הזדמנות עבורם לקושש הון פוליטי בתעשייה המגעילה הזאת. אסור לטעות.

"עוד אזכיר לבלייר שכאשר ביקש ממני להתייעץ בעניין פעילות פוליטית שבה היה מעורב - לא הייתי ׳שבע‘ בעיניו. כך גם כשחברנו לכתוב את סיפור חיי לטובת סדרת טלוויזיה. בזמן היחסים המקצועיים אז הוא הפליג בשבחיי וכינה אותי ׳גיבור‘. יש לי את זה במייל, אם יבקש להיזכר. עכשיו, כשהסירנות של היסטריית המיצוב הפנימי בברנז‘ה וב'נחמה וחצי' משתוללות, הוא מנסה לתפוס עליי סיבוב. אם אני קרנף, הוא מנהל גן החיות. וברנהיימר גזל יותר מדי זמן ממני ביחס לערכו האמיתי. כועס על עצמי שהתייחסתי לקיסר הבינוניות הזה".