זוכרים אתמול (שני) שב-TMI פורסמה התמונה של טיילור מלכוב והצמוד החדש לירן דנינו בתמונת נאהבים ראשונה שעלתה לרשתות החברתיות? ב-TMI הזהירו מראש את האקס הטרי, בן זיני שעדיף שידפדף לאייטם הבא, כי התמונה לא קלה לצפייה. שעות ספורות אחר כך עלה ב"ערב טוב בגיא פינס" פפראצי של הזוג הטרי דנינו וטיילור יוצאים יחד מחנות עישון.

הזמר, בן זיני, החליט לעקוץ את טיילור בפומבי כשהעלה לרשתות החברתיות תמונה שלו מנגן בגיטרה והתגאה במיליון הצפיות שזכה לקבל השבוע, לצד התמונה צירף את הטקסט העוקצני: "כל אחד והעשן שהוא מייצר". כשהוא רומז שטיילור רוכבת על זוגיות חדשה בשביל כותרות בזמן שהוא מתעסק במוזיקה וקריירה. 

טיילור מלכוב ולירן דנינו יוצאים מהארון - לחצו כאן.

בן זיני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן זיני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, בחודש שעבר נחשף כי מלכוב הגישה מכתב התראה לפני תביעה בעבור האקס, בן זיני, לאחר שלטענתה פגע בפרטיותה. עורכי הדין גיא אופיר ורועי בן דוד, המייצגים את הכוכבת, ציינו במכתב ההתראה שנשלח לאקס הטרי ולשותף העסקי בדימוס כי זיני פוגע בפרטיותה של מלכוב במטרה לקדם את הוולוג החדש שלו שנקרא "מחשב מסלול מחדש". לטענת טיילור, זיני חושף בוולוג נושאים על החיים האישיים שלהם יחד כזוג, על שיחות אישיות ואינטימיות שהיו להם בזוגיות שכבר הסתיימה לפני כארבעה חודשים ומאיימים בתביעה של מינימום 200 אלף ש"ח.

טיילור מלכוב מגיבה לראשונה על התביעה נגד בן זיני - לחצו כאן.

לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)