הכוכבת הצעירה טיילור מלכוב כיכבה בחודשים האחרונים בכותרות מדי שבוע בגלל הפרידה מבן זיני, רגע אחרי שחזרו מ"זוג מנצח VIP", כמו כן גם על הזוגיות החדשה עם הזמר לירן דנינו, מחלת הקורונה בה נדבקה, הבידוד שהפרה והמלון ממנה נזרקה, אלא שכעת היא חוזרת לעשייה ועבודה.

הבוקר (רביעי) הדרימה מלכוב עד באר שבע, לרגל השקת החנות החדשה והראשונה של "מיס גיידד" להם היא משמשת פרזנטורית, במתחם הסינמה סיטי בבאר שבע, שם היא נמצאת ברגעים אלה ממש. רבבות של מעריצות פקדו את המקום להצטלם עם הזמרת הצעירה, מבלי חשש להידבק ממנה בקורונה, כי מלכוב כזכור החלימה לפני שבועיים מהנגיף.

בן זיני סוגר חשבון עם טיילור מלכוב - לחצו כאן.

טיילור מלכוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טיילור מלכוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גופי תקשורת שנכחו במקום שאלו את השאלה המתבקשת על העקיצות ההדדיות בינה לאקס הטרי בן זיני ועל הפרידה הצורמת שהסתיימה באיומים של תביעות. כזכור, רגע אחרי שחשפה השבוע תמונה זוגית ראשונה שלה עם לירן דנינו ברשתות החברתיות ולאחר שהשניים נצפו יוצאים מחנות עישון, העלה בן זיני פוסט על מיליון צפיות בשירו החדש וכתב בעוקצנות: "כל אחד והעשן שהוא מייצר".

טיילור מלכוב מגיבה לראשונה על התביעה נגד בן זיני - לחצו כאן.

בן זיני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן זיני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כשנשאלה מלכוב על העקיצה של האקס, התעקשה לשדר עסקים כרגיל ואמרה שהייתה להם מערכת יחסים מעולה אבל זה נגמר וזה היסטוריה ועכשיו היא עם הפנים קדימה, מרוכזת בעשייה עבודה ובזוגיות החדשה. כשנשאלה על דנינו השיבה שהיא "לא רוצה להרחיב על הבן זוג החדש, כי זה פרטי שלנו". 

לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)