כשדקות התהילה נגמרות והחלומות לפרסום והצלחה מתפיידים במהרה, הרבה מיוצאי הריאליטי מוצאים את עצמם בתקופה רגשית לא פשוטה, מנסים לאסוף את השברים ואת החלומות שלא התגשמו. כמו שיש תופעה מוכרת של דיכאון אחרי לידה, יש גם תופעה מוכרת של דיכאון אחרי ריאליטי, אך רובם המוחלט מסתירים את הקושי עם חיוך מזויף. אז מי יוצאת "האח הגדול" שהחליטה לשתף עם עוקביה באומץ רב שהיא חוותה בחודשים האחרונים דיכאון?

שירלי סידיק יוצאת העונה האחרונה של "האח הגדול" והאקסית של אדם אליוף שיתפה אמש (שלישי) ברשתות החברתיות שהיא חוותה דיכאון, וכך כתבה: "2020 התחילה מוזר, מצד אחד היא התחילה מהגשמת חלום, מצד שני זה לא באמת הוביל לשום מקום. יצאתי מתוכנית ריאליטי, מה אני לא אשב על הספה ופשוט יתקשרו אליי ויפילו עליי מלא עבודה? זה לא עובד ככה?".

לכוכב "האח הגדול" יש חברה חדשה והוא לגמרי מאוהב - לחצו כאן. 

אדם אליוף, שירלי סידיק (צילום: צילום מסך רשת 13)
אדם אליוף, שירלי סידיק (צילום: צילום מסך רשת 13)

"ארבעה חודשים של ישיבה על הספה וכלום. המוח לא מצליח אפילו להכיל טלוויזיה, פעם ראשונה חוויתי דיכאון. נבהלתי מאד, ידעתי מה עובר עליי ואיך קמים מזה, אכלתי סיבוב על הרבה אנשים בדרך, פתאום אתה מבין מה באמת חשוב ומה לא, איפה כדאי לבזבז אנרגיות ואיפה פשוט אין טעם וזה לא שלי. בהתחלה הכל היה שחור. איבדתי עבודה, איבדתי את הכח, אבל לא באמת, כי מצאתי את האני האמיתית. התחלתי לעשות מה שהייתי צריכה לעשות הרבה לפני. העבודה (באיפור) התחילה לזרום מכל כיוון. תודה לקורונה, תודה לסגר, תבינו שאף אחד לא יציל אתכם ואף אחד לא יעזור לכם, רק אתם לעצמכם".

שירלי סידיק התאשפזה: "בין הדברים הקשים שקרו לי בחיי" - לחצו כאן. 

שירלי סידיק (צילום: אור גפן)
שירלי סידיק (צילום: אור גפן)