כוכבת "האח הגדול" והדוגמנית, קסניה טרנטול בת ה-33, התארסה לבן זוגה בחודשים האחרונים, כרמי עמר בן ה-49. טרנטול שחגגה את יום הולדתה שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות בבשורה המשמחת ובתמונה של השניים כשעמר כורע ברך ומציע לה שתהיה שלו לנצח על רקע המדבר הישראלי. טנרטול הוסיפה וכתבה: "שלך לעד!".

View this post on Instagram

שלך לעד ❤️

A post shared by Ksenia Tarantul קסניה טרנטול (@kseniatarantul) on

האקס עמרי בן נתן אותו הכירה בבית "האח הגדול", שכזכור הציע לה בעבר נישואים ולאחר אירוסיהם של השניים - הם נפרדו, בירך את טרנטול וכתב לה בתגובה: "יהההההה כפרה עליכם איזה בשורה משמחת!!! שרק תהיו בריאים ומאושרים אוהב אותך מעמקי ליבי והכרתי את הגבר שלך ובהחלט אתם ראויים אחד לשניה! אז מזל טוב ליום ההולדת ומזל טוב לאירוסים אוהב מלא!".

קסניה טרנטול, עמרי בן נתן (צילום: רפי דלויה)
קסניה טרנטול, עמרי בן נתן (צילום: רפי דלויה)

כזכור, טרנטול נפרדה השנה מבן זוגה לשעבר, עידו שאול, שהיה צעיר ממנה במספר שנים, אך עד מהרה כבר התנחמה בזרועותיו של עמר, גרוש ואב לשני ילדים. השניים הכירו דרך חברים משותפים ובמסיבות בהם בילו ומהר מאד העבירו את הקשר מידידותי לזוגי. התפשטות נגיף הקורונה גם אילצה את הזוג הטרי להעביר הילוך במהרה ביחסים כבר בתחילתו ובכדי שיוכלו להיפגש מדי יום בהסגר, עברה טרנטול לביתו המפואר שבצפון תל אביב, שם היא שוהה בשבועות האחרונים יחד עם שני ילדיו.

קסניה טרנטול, כרמי עמר (צילום: מאיה מימוני)
קסניה טרנטול, כרמי עמר (צילום: מאיה מימוני)