"בייסיקלי אמא היא קים קרדשיאן ואבא הוא קניה ווסט. אבא הוא זמר, בדרן, אמן. לאמא יש כל כך הרבה כשרונות שאני אפילו לא יכולה להתחיל למנות אותם" כן כן, במילים הללו ממש השתמשה קים קרדשיאן כשניסתה להסביר לבתה הבכורה נורת' מדוע צלמי פפראצי מצלמים אותן בכל פעם שהן יוצאות מהבית. גם אם אמרה זאת בהומור, היא ידעה בדיוק, אבל בדיוק מה היא אומרת. הבחורה שהתחילה כסייד קיק של פריס הילטון, המשיכה דרך קלטת סקס מפורסמת, קיבלה את ההזדמנות הגדולה שלה בתכנית ריאליטי ששינתה את פני הטלויזיה כולה והמשיכה למנף את התהילה עד שהפכה לאשת עסקים מצליחה ואייקון לדור שלם של בנות שרק רוצות עוד נתח ולו הקטן ביותר ממנה. 

השנים חלפו מהר וקרדשיאן חוגגת יום הולדת 40 ול-TMI עדיין לא ברור איך העולם לא עצר מלכת כדי לתת לה את הכבוד הראוי לה כסלב מספר אחת של כדור הארץ, מבלי להגזים כמובן.

תשנאו אותה, תאהבו אותה, תתעלמו ממנה אבל תעשו לעצמכם טובה, אל תתכחשו לעובדה שקים קרדשיאן השאירה חותם ענק על עולם הבידור במהלך 14 השנים שהיא נוכחת בעולמנו רווי המחטבים והטייצים הקצרים בצבע ניוד. החל מהשער האייקוני של "Playboy", דרך הזוגיות עם קניה ווסט והשוד המטלטל בפריז ועד לסימון וי על פסגת השאיפות שלה- שער ראשי ב-"Vogue". אלו הם התחנות החשובות ב-40 שנותיה של האישה הראשונה של עולם הריאליטי. קונגרג'ליישנס קימברלי נואל קרדשיאן ווסט הראשונה לשמה לעולם ועד. אוהבים אותך עוד מהתקופה שהיית יוצאת להשקות עם סקיני בגזרה נמוכה ומגפי בוקרים שמגיעים עד הגרון. יום הולדת שמח!

מסדרת הארונות של פריס הילטון
אי שם בשנת 2005 היתה קרדשיאן אחראית לסידור חדר הארונות של פריס הילטון שהיתה באותה תקופה אחת הכוכבות הגדולות בעולם, וכן, מדובר בתמונות קשות לצפייה.

View this post on Instagram

A post shared by Lets Flashback (@letsflashback) on

הקלטת המפורסמת
את החשיפה הראשונה שלה קיבלה קרדשיאן אחרי שקלטת סקס בכיכובה דלפה לאינטרנט בה היא נראית מצולמת עם בן זוגה דאז, הראפר ריי ג'יי. לימים סיפרה הכוכבת כי היתה על השפעת אקסטזי בזמן צילום הסרטון ומשום מה, זה באמת לא הוידוי הכי חושפני ששמענו ממנה.

View this post on Instagram

A post shared by chasepaper (@chasepaper) on

הריאליטי המשפחתי- תחילתו של עידן
ב-14 באוקטובר 2007, סדרת ריאליטי חדשה על משפחה לא מוכרת בכלל עלתה לאוויר בערוץ !E ושמה - "keeping up with the Kardashian". את כדור השלג האימתני שהתגלגל מאז אותו יום, לא ניתן באמת היה לעצור. 

התמונה הזו מוכיחה שהכל זה עניין של כוח רצון בחיים. 2007(צילום:  Alberto E. Rodriguez  Getty Images)
התמונה הזו מוכיחה שהכל זה עניין של כוח רצון בחיים. 2007(צילום: Alberto E. Rodriguez Getty Images)

קים מצטלמת לפלייבוי
בשנת 2007 כשהיא כוכבת ריאליטי בחיתוליה, הצטלמה קים קיי לגיליון דצמבר של מגזין "playboy". הכותרת אם תהיתם- "כוכבת הסקס החדשה של הוליווד קים קרדשיאן חושפת הכל". בטוב טעם.

View this post on Instagram

A post shared by Perez Hilton (@theperezhilton) on

72 ימים של אושר
בשנת 2011 התחתנה קים עם בחיר ליבה לעולמי עד, הכדורסלן כריס האמפריז. נצח הנצחים נמשך 72 ימים בדיוק, בסופם הגישה בקשה רשמית לגירושין. בינינו כריסי, לא באמת היה לך סיכוי מול קניה. 

View this post on Instagram

A post shared by The Swirl Life (@theswirllife) on

קימייה באופן רשמי
בשנת 2012 העולם צנח לתוך עצמו כשהתגלה שקימי התחילה לצאת עם לא אחר מקניה ווסט. אגב ידעתם שהשניים היו חברים טובים עוד משנת 2003 ורק אחרי 9 שנים החלו לצאת באופן רשמי?

מכירים הרבה לפני. קים וקניה ב-2007  (צילום:  Chris Weeks Gettyimages)
מכירים הרבה לפני. קים וקניה ב-2007 (צילום: Chris Weeks Gettyimages)

אמא של צפון- מערב
בשנת 2013 ילדה קימי את ביתה הבכורה לה ולקניה. השם הנבחר- נורת' ווסט. הילדה עם השם המיוחד (צפון-מערב) הפכה בין לילה לכוכבת בפני עצמה ואם אתם עדיין מתכחשים, ממליצים לכם לצפות בנורת'י צורחת את נשמתה בתצוגה של אבא בפריז. טאלנט.

מתחתנים בפריז ואז בעצם באיטליה
כיאה לזוג שהם, קים וקניה החליטו למסד את הקשר ביניהם ו-TMI כאן לרפשרש את זיכרונכם- בשנת 2014 הזוג שכר מטוס לכל מכריהם והטיס אותם לסופ"ש שלם בפריז בסופו עלו כולם על עוד מטוס והפעם לפירנצה באיטליה שם נערכה חתונת החלומות שלהם ואף מילה על קבבים בתוך מקל קינמון בבופה כן?

View this post on Instagram

A post shared by Joyce Fernandes (@joyce.ffernandes) on

שוברת את האינטרנט
הידעתם שקימי שברה את האינטרנט? בטח שידעתם. הידעתם גם שמדובר בביטוי שהליידי שלנו יצרה בעצמה? בשנת 2014 הופיעה קרדשיאן על שער המגזין "PAPER" כשהנכס הכי גדול שלה (ליטרלי, הכי גדול שלה), הלוא הוא הישבן, מוצג לראווה תחת הביטוי "kim Kardashian break the internet" וכך יצרה ביטוי חדש לגמרי. כמה כשרונות קימי כמה.

View this post on Instagram

#BreakTheInternet

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

כובשת את FORBES
בשנת 2016 מקבלת קים חותמת רשמית על הפיכתה לאשת עסקים מוצלחת- שער רשמי במגזין "FORBES". אם אתם שואלים למה, אז סתם כי הבחורה השיקה משחק שגרף 45 מיליון דולר. ל-TMI כואב לבדוק כמה זה יוצא בשקלים אז נעדכן בהמשך כשנתאושש. 

View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

השוד בפריז- נקודת המפנה
בשנת 2016 מתרחש האירוע שמשנה את חייה של קרדשיאן מקצה לקצה. הכוכבת נשדדת בפריז תחת איומי אקדח ומיד לאחר מכן יורדת לחודשים ארוכים מתחת לרדאר בסופם היא חוזרת כ"אשת משפחה ואשת עסקים שלא מתלהבת מדברים חומריים יותר" לדבריה. 

View this post on Instagram

A post shared by Kardashians on E! (@kuwtk) on

קיי קיי דבליו שולטת
כשהיא כבר אחת הכוכבות הכי גדולות בעולם, קים מבינה שהיא צריכה לשלוט במותגים של עצמה. היא מקימה בשנת 2017 את "KKW BEAUTY"- מותג איפור מצליח במיוחד, לאחריו היא משיקה את "SKIMS", קו המחטבים שלה שהופך לסולד אאוט בכל השקה שלו מחדש ובעיקרון הופכת למפלצת עסקים שמכניסה מאות מיליוני דולרים לחשבון הבנק שלה כל שנה.

קיי קיי דבליו שולטת בעולם  (צילום:  Stefanie Keenan Gettyimages)
קיי קיי דבליו שולטת בעולם (צילום: Stefanie Keenan Gettyimages)

מחטבת ומחוטבת. בהשקה של SKIMS (צילום: kevin mazur gettyimages)
מחטבת ומחוטבת. בהשקה של SKIMS (צילום: kevin mazur gettyimages)

שמה את הפונדקאות על המפה
בעוד נשים רבות מתביישות ולא מרגישות שהן מספיק מוכנות לשתף בחוסר היכולת שלהן להיכנס להריון, קים מחליטה לתעד מול המצלמות את התהליך האישי שלה ושל קניה. וכך לאחר שתי לידות טבעיות (נורת' וסיינט), כשנודע לה שלא תוכל יותר להכנס להריון, מגיעים לעולם באמצעות פונדקאית, שיקגו (2018) וסיילם (2019).

View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

פאשן אייקון- עכשיו זה רשמי
בשנת 2018 זוכה קים להכרה רשמית כמשפיעת אופנה כשהיא זוכה בפרס "אייקון אופנה" של מועצת האופנה של ארצות הברית (CFDA). כיאה לקימי, את הנאום שלה היא תמצתה בצורה הכי מדויקת- "אני בשוק שאני מקבלת פרס על אייקון אופנה כשביום יום אני כמעט ולא לבושה". ציטוט של לגזור ולשמור.

מי זאת האייקון הזאת מי? (צילום:  Dimitrios Kambouris Gettyimages)
מי זאת האייקון הזאת מי? (צילום: Dimitrios Kambouris Gettyimages)

רפורמת בתי הכלא ע"פ עורכת הדין קים קרדשיאן ווסט
בשנת 2018 הפתיעה קרדשיאן את כל העולם ואחרי שנדמה היה כי ראינו ממנה הכל, החליטה קים לשחרר את לוחמת הצדק שבה לחופשי- היא פצחה בקמפיין לשחרורה של האסירה אליס ג'ונסון שריצתה עונש מאסר של יותר מ-20 שנה על הברחת סמים ואף הצליחה. מי שהיתה עד לא מזמן כוכבת טלויזיה ומשפיעת אופנה, החליטה להתחיל ללמוד עריכת דין, נפגשה עם נשיא ארצות הברית והחלה במסע לשינוי רפורמת בתי הכלא בארצות הברית. "נשיאת ארצות הברית קים קרדשיאן ווסט" נשמע לנו דווקא אחלה לגמרי.

מכתיבה חוקים חדשים תרתי משמע. עם דונאלד טראמפ (צילום:  MANDEL NGAN Gettyimages)
מכתיבה חוקים חדשים תרתי משמע. עם דונאלד טראמפ (צילום: MANDEL NGAN Gettyimages)

VOGUE בכוחות עצמה
מאז ומתמיד סיפרה קרדשיאן על חלומה להופיע בשער של מגזין "VOGUE" האמריקאי. בשנת 2013 היא כבר עשתה זאת עם קניה ונורת' אולם בשנת 2019 המהפך הושלם- קים זוכה לשער אישי בכיכובה.

View this post on Instagram

A post shared by Vogue (@voguemagazine) on

ביי ביי KUWTK
בחודש ספטמבר האחרון הודיעה קים כי תכנית הריאליטי המשפחתית שלה יורדת מהמסכים. אפשר להגיד שמדובר בסופו של עידן, אבל קים כבר יודעת- התכנית הזאת פשוט קטנה עליה. עם כמעט 200 מיליון עוקבים באינסטגרם, מותגים מוצלחים בבעלותה והשפעה על דור שלם, קים קרדשיאן ווסט היא כבר לא כוכבת ריאליטי והיא לא זקוקה לתכנית כזאת כדי להוכיח את מה שכולם יודעים- היא כוכבת בזכות עצמה.

View this post on Instagram

To our amazing fans - It is with heavy hearts that we’ve made the difficult decision as a family to say goodbye to Keeping Up with the Kardashians. After what will be 14 years, 20 seasons, hundreds of episodes and numerous spin-off shows, we are beyond grateful to all of you who’ve watched us for all of these years – through the good times, the bad times, the happiness, the tears, and the many relationships and children. We’ll forever cherish the wonderful memories and countless people we’ve met along the way. Thank you to the thousands of individuals and businesses that have been a part of this experience and, most importantly, a very special thank you to Ryan Seacrest for believing in us, E! for being our partner, and our production team at Bunim/Murray, who’ve spent countless hours documenting our lives. Our last season will air early next year in 2021. Without Keeping Up with The Kardashians, I wouldn’t be where I am today. I am so incredibly grateful to everyone who has watched and supported me and my family these past 14 incredible years. This show made us who we are and I will be forever in debt to everyone who played a role in shaping our careers and changing our lives forever. With Love and Gratitude, Kim

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

והנה כמה עובדות קטנות ואולי לא חשובות אבל ממש מעניינות שאולי לא ידעתם על קים קיי דבליו- 

  • בשנת 2011 היא שחררה סינגל בשם "(JAM (turn it up". תראו איך נאמר בעדינות, בגדול ביונסה היא לא. 
  • בנעוריה היא יצאה עם TJ Jackson אחיינו של מייקל ג'קסון ואפילו בילתה את יום הולדתה ה-14 באחוזת NEVERLAND המפורסמת של הכוכב.
  • לפני משפחת קרדשיאן, קים צילמה פיילוט לסדרה בערוץ MTV ותודה לאל שזה לא צלח.
  • מסופר כי שילייה של אישה תורמת מאוד לבריאות ומפחיתה את הסיכון לדיכאון אחרי לידה, לכן בכל אחת מהלידות שלה, קים הכינה גלולות מהשילייה של עצמה ובלעה אותם. נשבעים.
  • השם נורת' נבחר בגלל שמועה! קים סיפרה כי שמעה את ג'יי לנו מתבדח בתכנית שלו על כך שהיא תקרא לביתה "נורת' ווסט" והחליטה שדווקא מדובר בשם מגניב לגמרי. 
  • נכון לאוקטובר 2020 ממוקמת קים במקום ה-24 ברשימת "100 הנשים הכי עשירות באמריקה שעשו את הונן בזכות עצמן" עם הון עצמי של כ-780 מיליון דולר.
  • מישהו זוכר שבתחילת הקריירה שלה קים השתתפה בגרסה האמריקאית של רוקדים עם כוכבים? אם לא זה פשוט מהסיבה הפשוטה שהיא הודחה בפרק השלישי. קימי תזכרי! את טובה במחטבים ופחות בריקודים. לזכור מאמי!
  • העגיל האבוד נמצא- מעריצים מושבעים בוודאי זוכרים את הרגע האייקוני בו קים מאבדת עגיל יהלום (וגם את העשתונות) באוקיינוס במהלך חופשה בבורה בורה. מה שרובכם לא יודעים זה שקיילי ג'נר הצילה את היום, צללה לקרקעית ומצאה את העגיל האבוד!
View this post on Instagram

A post shared by SAVAGE (@rauhlslut) on