ליהיא גרינר, כוכבת הריאליטי הפופולרית שביטלה כזכור את השתתפותה ב"גולסטאר" נשים ברגע האחרון ובמקומה לוהקה ליטל סמדג'ה, עלתה היום (שני) לשידור בתוכנית הרדיו של קותי סבג ומאיה בצלאל עסיס. כשנשאלה על ידי המנחים מדוע ביטלה את השתתפותה בתוכנית ברגע האחרון הסבירה כפי שדיווחנו אמש בגלל שגילתה כי התשלום שקיבלה נמוך פי שניים מהתשלום שקיבלו משתתפות אחרות בתוכנית, תוך כדי שהיא שלא חוסכת במילים כיאה לגרינר ופותחת חזית הפעם עם רוסלנה רודינה ואורטל עמר.

בראיון אמרה גרינר: "אני אשאר בבית עם המשפחה שלי. עבדו עליי בהפקה, אמרו לי קורונה שמורונה, לא משלמים מחירים כאלו. אין מצב שאני אהיה בתוכנית שבחורה שהיא כמו פלקט ולא מוציאה מילה מקבלת יותר מכפול ממני. אני לא אעשה את זה. אני הרי אעשה את התוכנית ואת הבידור, אמרו לי שזה התשלום שלי בגלל שעשיתי כל כך הרבה ריאליטי, מה אכפת לי? עשיתי הרבה ריאליטי כי אני טובה בזה. חקרתי והבנתי את הסכומים שהבנות מקבלות ואמרתי שאין מצב שאני אעבוד כל כך קשה, אעשה צחוקים וכיף, והפלקטים מקבלות כפול וחצי ממני בגלל שההיא המליטה תינוק מבן אל וזאת המליטה מאייל גולן. אוצ' והוסיפה "סורי, גם לי יש תימני בבית, מה הבעיה?".

ליהיא גרינר (צילום: שוקה כהן)
ליהיא גרינר (צילום: שוקה כהן)

"אני אמרתי להפקה 'אתם רציניים? אתם אומרים לי שאתם בונים עליי ובסוף אני מקבלת כזה סכום?'. עכשיו יודעים כמה אני מרוויחה כמלכת ריאליטי ועושה את כל העבודה בזמן שהן מדגמנות - סורי. את חושבת שאורטל תהיה בעוד ריאליטי? ירצו אותה לעוד ריאליטי? אוקיי, אז בגלל זה היא צריכה לקבל יותר כסף? הבחורה פעם הייתה מראיינת אותי עכשיו היא עושה כפול ממני, נו באמת.  בהתחלה ביקשתי 200 אלף ש"ח ואמרו לי שחייב לרדת במחיר כי זה זמן קורונה. אז אצל רוסלנה ואורטל אין קורונה? יש סיבה שאני עושה ריאליטי, אני טובה בזה. אני כל כך מאושרת שביטלתי, ירד לי מלא לחץ, התגובות מאנשים בתעשייה זה וואו. אני מתחילה לכבד את עצמי ומי שרוצה אותי צריך לשלם בהתאם".

רוסלנה רודינה, יאן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוסלנה רודינה, יאן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')
בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')