היום (ראשון) מציין יאן גולן יום הולדת שש ואביו הזמר אייל גולן העלה ברשתות החברתיות פוסט ברכה מרגש לבנו. זה קורה בעוד האמא רוסלנה רודינה נמצאת בשיאם של צילומי התוכנית "גולסטאר". לכל המודאגים הדוגמנית הספיקה לחגוג ליאן יום הולדת מוקדמת עם בני המשפחה, רגע לפני שיצאה לצילומי הדוקו ריאליטי .

בפוסט מרגש בירך הזמר את בנו וכתב לו: "תמשיך להיות שחקן אלוף בכדורגל". כפי שקראתם ב-TMI, יאן דווקא חובב כדורסל ולא כדורגל בדומה לאביו וחולם להיות שחקן כדורסל מצליח בליגת ה-NBA כך חשפה האמא רוסלנה. עוד כתב: "יאן ילד אהוב שלי נסיך של אבא. היום אתה חוגג יום הולדת ולא מאמין שאתה כבר בן 6, ילד גדול שלי כמה אור ושמחה הכנסת לחיינו".

רוסלנה חשפה: יאן גולן לא ממשיך את דרכו של אבא אייל - לחצו כאן.

אייל גולן, יאן גולן (צילום: אינסטגרם)
אייל גולן, יאן גולן (צילום: אינסטגרם)

"ברוס לי של אבא, אני רוצה לאחל לך המון מזל טוב, אושר, בריאות שמחה, שתמשיך להפיץ אור ואהבה. תמשיך להמיס אותי בכל פעם שאתה בא ואומר לי 'אבא אני אוהב אותך', תמשיך להיות שחקן אלוף בכדורגל וילד זהב עם נשמה טהורה שכולם מתאהבים בך. שתגדל לעשות מעשים טובים, להיות ילד טוב לאמא ואבא והכי חשוב בריא וחזק. אני פה בשבילך תמיד, אוהב אותך בכת ליבי ילד שלי".

יאן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יאן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם רודינה בירכה את בנה מרחוק וכתבה: "ילד שלי!! נסיך עולם שלי, היום אתה באמת חוגג יום הולדת! אתה בן 6! זה פשוט לא נתפס לי איך שהזמן טס לנו. הפכת אותי לאמא הכי מאושרת שיש. אתה הילד הכי מדהים שיש. אני מודה לה׳ שפשוט זכיתי להיות אמא שלך וזכיתי שיש לי כזה ילד טוב! אני אוהבת אותך יותר מאשר את החיים עצמם!! אני אתן לך את כל העולם!!! מאחלת לך שתמשיך להיות גיבור ונסיך עולם כמו שאתה אמן ואמן ואמן תישאר תמיד בריא ומאושר. יום הולדת שמח אוצר שלי".

כבר בן 6: מה קיבל יאן גולן ליום הולדתו? - לחצו כאן. 

רוסלנה רודינה, יאן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוסלנה רודינה, יאן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)