מי את?
ירדן ויזל (26), מנחה ב״ישראל בידור״, משתתפת ב״המירוץ למיליון״, הבעלים של "DUNIZ" - כיסויי טלפון ודרכון מעוצבים אישית.

כמה פוסטים את מעלה בשבוע?
״אני מעלה כל יום לפחות חמישה סטורים ולפחות שני פוסטים בשבוע. כבר קרה שלא העליתי סטורי כמה ימים בתקופת הקורונה, וקיבלתי הודעות כמו ׳הכל בסדר?׳. כמו שאני התרגלתי לתעד כל חלק ביום שלי, כנראה שגם זכיתי שהעוקבים שלי באמת ישימו לב אם נעלמתי לרגע״.

אחרי איזה עמוד את הכי אוהבת לעקוב?
״עמוד שהכי כיף לעקוב אחריו זה MOTIVATION_MONDAYS – יש שם כמה פעמים ביום פוסטים עם משפטי מוטיבציה מעוררי השראה. כיף להיכנס לאינסטגרם באמצע היום ופתאום לקרוא משפטים כאלו״.

ירדן ויזל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ירדן ויזל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כמה הודעות אישיות את מקבלת ביום?
״אף פעם לא ספרתי כמה הודעות אני מקבלת ביום. בכל פעם שאני נכנסת לתיבת הבקשות של ההודעות אני רואה הודעות חדשות. בתקופה האחרונה אני בעיקר מקבלת תגובות ושאלות על איך להתמודד עם הקורונה, בידוד, פרידה, וגם שאלות על מאיפה הבגדים שאני לובשת״.

רוב העוקבים אחרייך הם נשים. למה?
״רוב העוקבים שלי הן נשים, אולי כי אני מעלה בעיקר דברים של ביוטי, בגדים וטיולים בחו״ל? קיבלתי גם הודעות על זה שחיזקתי נשים עם הסיפורים שאני משתפת על הפרידה והחיים האישיים״.

ירדן ויזל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ירדן ויזל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אחד העוקבים המעניינים אחרייך הוא מותג הלבשה תחתונה אוסטרלי בשם BALI BODY בעל חשבון של מיליון וחצי עוקבים.
“זה עמוד בינלאומי שעוקב אחרי משפיעניות בכל העולם. כיף לי שגם אני אחת מהבנות שהם עוקבים אחריהן״.

שני הפוסטים שקיבלו הכי הרבה לייקים אצלך עוסקים באמא שלך! אז אולי צריך פחות תמונות של ביוטי ובגדי ים, ויותר תמונות משפחתיות?
״אין לי הרבה תמונות בגדי ים, יש הרבה של ביוטי או הרבה תמונות משפחתיות. יש לי הכל מהכל, וזה לגמרי הגיוני שקיבלתי הכי הרבה לייקים עם אמא שלי, כי היא לגמרי המלכה!״.

ירדן ויזל, גילי ויזל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ירדן ויזל, גילי ויזל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)