אם יש משהו שהוא יותר מעניין מאריאנה גרנדה, הם האקסים שלה כמובן. אחרי ששחררה בשנה שעברה שיר שמדבר על כל האהבות שהיו לה בחיים ("Thank u, next") ואף פצחה בחודשים האחרונים בזוגיות עם איש הנדל"ן דלטון גומז, מגיע עכשיו אלבומה החדש "Positions" שגורם למעריצים מסורים להתחרפן מכמה פרטים נסתרים שרק חדי עין (או אוזן במקרה הזה) ישימו לב. 

הכי לאבר'ס. גרנדה וגומז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הכי לאבר'ס. גרנדה וגומז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מעריציה של גרנדה שטפו את ה-Tik Tok בימים האחרונים עם אבחנות חדשות וטענו שהזמרת האהובה החביאה בתוך חלק מהשירים רעשים של צרצרים. מה מיוחד ברעש צרצרים אתם שואלים? מסתבר שהחיה הרועשת מושמעת בכל פעם שהמילה "Heaven" (גן עדן) נאמרת- במהלך השיר "positions" שרה הכוכבת את השורה "גן עדן שלח אותך אלי" ובשיר "just like magic" היא שרה את השורה "קח את העט שלי וכתוב שיר אהבה לגן עדן". בשני הרגעים האלו, כבר ניחשתם לבד, נשמע רעש של צרצרים.

עכשיו נשאלת השאלה, מה כל כך מיוחד בצרצרים? אז מסתבר שהראפר מק מילר, איתו יצאה גרנדה בין השנים 2016-2018, ולפני שנתיים נמצא מת ממנת יתר, הקליט שיר בשם "צרצרים" שמעולם לא שוחרר ומעריציה האדוקים בטוחים שהיא מיקמה את צליל הצרצר בדיוק בסמוך למילים "גן עדן" כמחווה לאקס שכבר לא בין החיים.

@maraleebell

you will NEVER be able to unhear it, guaranteed #positions #arianagrande #macmiller #rnbvibes #ariana #fyp #fypシ

♬ positions - Ariana Grande

גרנדה מעולם לא הסתירה את כאבה על האקס שנפטר בפתאומיות. היא תמיד דאגה לשתף את עוקביה בתקופה הקשה שעברה, ובשנה שעברה, כשהופיעה בפיטסבורג, עיר הולדתו של מילר, היא תועדה פורצת בבכי כששרה את השורה המדוברת על האקס האהוב ב-"Thank u, next".

מק מילר ואריאנה גרנדה. 2016 (צילום:  Jeff Kravitz gettyimages)
מק מילר ואריאנה גרנדה. 2016 (צילום: Jeff Kravitz gettyimages)

אם חשבתם שפה תפסיק גרנדה למתוח את גבולותינו, אז טעות מרה בפיכם כי מסתבר שהזמרת החליטה להשתעשע עוד קצת עם המעריצים ומלבד רמיזות מיניות ברורות במיוחד על מערכת היחסים הנוכחית שלה עם גומז, החליטה גרנדה לטנף קצת על אקס אחר, פיט דייווידסון, אליו אף היתה מאורסת. בשיר "positions" כשהיא שרה את השורה- "I'm just hoping I don't repeat history" ניתן לשמוע בבירור שהיא מדגישה את המילה "peat". או בתרגום חופשי- "אני מקווה שלא אחזור שוב על טעויות ההיסטוריה".

ארי ארי, עד שב-TMI חשבו שכבר אי אפשר להיות מופתעים איתך, את מוכיחה שוב שתמיד יש ממך יותר. 

לא חוזרת על ההיסטוריה אדון דייווידסון(צילום:  Robert Kamau gettyimages)
לא חוזרת על ההיסטוריה אדון דייווידסון(צילום: Robert Kamau gettyimages)