כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר, האישה עם הפה הכי גדול בביצה, ממשיכה להדהים אותנו כל פעם מחדש. אחרי שפתחה בשבועיים האחרונים חזיתות עם כל מי שרק אפשר בתעשייה. נגד הפקת "גולסטאר" עונת הנשים ונגד רוסלנה רודינה ואורטל עמר כשאמרה שהן רק המליטו ילדים לידוענים. כמו כן, יצאה גם נגד המגישות גלית גוטמן וקורין גדעון.

כעת חושפת בגלוי גרינר כי הכתה את בן זוגה לשעבר. לרגל יום המאבק באלימות נגד נשים, העלתה גרינר סרטון בו חשפה במפתיע כי היא העיפה כאפה לפרצוף של בן זוגה לשעבר והוסיפה: "זה בסדר כי לנו הנשים מותר. גברים אתם מרגישים שלא טוב לכם בזוגיות לא כיף לכם ולא נעים לכם, אל תתנו לה לסבול ותעזבו".

ליהיא גרינר מספרת כי הכתה את בני זוגה ולא מתנצלת

"אני יודעת שיותר קל לך ואולי תאכל את הלב לחשוב שהיא תהיה בכלל עם גבר אחר, ותרצה להרוג אותה, אבל די אנחנו בני אדם אנחנו אנשים עם רגשות. החיים יקרים וקצרים. אל תבזבזו את הזמן שלכם בכאב ובעצב. אם זה מהבן זוג או הבת זוג, גם אם הבחורה משפילה ומתעללת. לא חסר בנות שמתעללות בגברים".

ליהיא גרינר (צילום: אמיר מאירי)
ליהיא גרינר (צילום: אמיר מאירי)

גרינר מתוודה שגם היא נוהגת כך ואמרה בלהט הדברים: "נראה לכם שלא העפתי סטירה לבני זוג שלי? ברור. מה זה סטירה. אני לא אשכח את הבן זוג שלי שתפסתי אותו בוגד דרך הטלפון והייתי סוג של חוקרת.. כשהוא נכנס לבית הוא קיבל כאפה לפרצוף. בום. אלל פאקינג יא. יו צ'יטינד און מי. אבל כן, כאפה כזאת, זה כבר מגיע. 

"אני נתתי כאפה כי אני אישה, אפילו שנתתי כאפה הוא אף פעם לא הרים עליי יד בחזרה. אסור להיות עם גבר אלים. אישה, אם גבר בגד בך, ברור שאפשר לדפוק לו סטירה, וללכת". עוד הוסיפה ואמרה: "יש בנות שיכולות לקבל כאפות על ימין ושמאל ופיצוצים והן יסתמו וישתקו ויכינו לו קפה, אני מרגישה שיש בנות שצריכות את זה ורוצות את זה". מסכימים עם גרינר? 

ליהיא גרינר (צילום: רפי דלויה)
ליהיא גרינר (צילום: רפי דלויה)