דנית ליבנת משתתפת "חתונה ממבט ראשון" כיכבה לא מעט בכותרות בתקופת שידור התוכנית וגם לאחריה ועכשיו, כשהעניינים טיפה נרגעו היא מצאה זמן להתארח בתוכנית הרדיו של TMI "פולאו יו" עם מיקי לוין ואביחי קרבצ'יק וסיפרה על חווית ההשתתפות בתוכנית, הסיבה בגללן היחסים עם אמיר זהבי לא צלחו, על השינוי החיצוני שעשתה מאז שהתוכנית שודרה ועל מיזם השידוכים שלה.

"התחלנו בהתחלה ממש כמו זוג, שנינו. ממש נכנסנו לתפקיד הזה. אתה מתחיל את התוכנית ממש אול אין ואתה אומר, לפחות אני- אני אתן את כל הצ'אנס שבעולם ואתה גם נכנס למין דמות כזאת ואתה אומר טוב התחתנתי אנחנו בני זוג וצריך להתנהג ככה ושנינו ממש התנהגנו ככה ואחרי שהדברים מתחילים להתבהר ויש לך רגע לנשום ולהבין מה קורה דברים משתנים. לא כל יום מקבלים הזדמנות כזו עם ליווי צמוד ולהיות עם בן זוג שרוצה לעבור את התהליך הזה ואחר כך גם לצפות בזה ולראות את נקודות החולשה והחוזקה וזה שיעור לחיים. אמרתי אין מצב שזה ייפול בגללי אני אעשה הכל שזה יצליח ומקסימום אם לא אז אני הכרתי חבר לחיים ואני אלמד מזה הלאה". 

הדרמה בחייה של דנית ליבנת ממשיכה- לחצו כאן

"לא אכפת לי מה חושבים": הדר ברייר ממשיכה לשפץ את הפנים- לחצו כאן

דנית ליבנת (צילום: אור גפן)
דנית ליבנת (צילום: אור גפן)

דנית את עכשיו מסתובבת בלי משקפיים עשית ניתוח לייזר, זה חלק מהליך השדרוגים שעשית מאז העונה נכון? 

"זה לא היה בתכנון, קודם כל התספורת אני כל שלוש שנים תורמת את השיער ורציתי להסתפר לפני התוכנית וביקשו מההפקה שלא אסתפר בשביל התסרוקת שזה יהיה יפה, ותוך כדי העונה לא הסתפרתי כי אי אפשר לשנות באופן דרסטי את הנראות בגלל כל מיני קטעי עריכה ונאלצתי להתסתפר אחכ. ולגבי המשקפיים חיכיתי הרבה זמן שהמספר יתייצב וסוף סוף זה קרה ויכולתי לעבור ניתוח, זה משהו שתכננתי המון זמן והבוטוקס כן, אני לא מתביישת למה אני צריכה להתבייש? בעיניי זה תחזוקה, מודעות עצמית. יש משהו שהפריע לי, וזה פעם ראשונה שעשיתי ואני מנסה. לא יודעת אם אעשה שוב אבל אולי כן. אני בת 33, זה כן קרה בעקבות התוכנית, רציתי לעשות המון שנים במצח ופחדתי אבל אחרי שראיתי את החברים בתוכנית עושים את זה ויצא להם יפה ומוצלח ועדין אז ניגשתי לאותה מרפאה וזהו. אז המהפך זה בעצם צירוף מקרים שזה קרה אחרי התוכנית". 

ואיך היחסים שלך היום עם אמיר? אתם בקשר?
"אנחנו לא בקשר מתחילת השידורים, יש ניתוק מוחלט אפילו לא באירועים וחגים. זה ניתוק מוחלט אפילו ברמה שאני מזמינה אותו בכל הפלטפורמות לחזור ולדבר ומה שהיה היה אני גם באמת יודעת מה היה, יש כאן המון עריכה ואסור לשכוח את זה. בילינו חודשיים יחד והיו לנו על המסך יחד אולי 10 שעות אז בוחרים מה להציג וזה בסדר. בסופו של דבר באנו לעשות פה טלוויזיה, היינו חלק מזה, זה לא באמת מה שהיה ואני יודעת מה היה ודי זה מאחוינו. אני יודעת שהיה בלאגן בתקשורת"

למה הוא לא רוצה שתהיו בקשר? זה מחזיר אותו לביקורות? לתוכנית?

"אני פשוט מאוד הופתעתי שהתחיל השידור שהוא מדבר מול המצלמה ומול יעל על דברים שלא ידעתי עליהם, על הדברים של החוסר משיכה. הוא אמר לי את זה רק אחרי איזה חודש אבל לא ידעתי שמהיום הראשון הוא מדבר על זה מול המצלמה ומול יעל ונעלבתי ממנו ובפרק השני שלנו אז התכתבנו ואמרתי לו שמאוד נפגעתי ושציפיתי שיתנצל והוא כעס עלי שאני כועסת עליו ופה זה נגמר. הפיצוץ..אנחנו ממרץ לא מדברים. אני הייתי שמחה אם היינו שמים את זה מאחורינו אני לא כועסת". 

דנית ליבנת, אמיר זהבי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך: קשת 12)
דנית ליבנת, אמיר זהבי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך: קשת 12)

כנראה קשה לו ואת לגמרי מאחורי זה ועם הפנים קדימה
"הוא לוקח דברים בצורה אחת ואני בצורה אחרת וזה בסדר אני מכבדת את זה, אני כן פתוחה לדבר ולהיות בקשר וחשוב לי שיידע את זה. אם הוא רוצה לדבר אז הדלת פתוחה. במהלך הצילומים מה שלא מבינים זה שזה לא שאתה אורז מזוודה ונכנס לבית האח הגדול או הולך להישרדות, החיים ממשיכים תוך כדי והצילומים תוך כדי תנועה, ויש לך את הבוס מהצד השני והמשפחה והחברים רוצים לדעת מה קורה ואין לך זמן להבין בעצמך מה קורה כי מחברים אותך למיקרופון עוד לפני שנכנסת לדירה ואתה צריך להיות עם אמיר וג'ינג'ר וצריך לצאת לרוץ ועד שאתה מעבד מה קורה יש המון דברים. רק אחרי כמה שבועות האסימון נפל לי, גם שהיה קשה מכוח האנרציה אתה ממשיך וברגע שנופל האסימון אתה שוכח את הקושי האמיתי. זה לא היה כל כך קשה כמו שזה היה נראה בטלוויזיה".

"אני יודעת למה הוא לא נמשך אלי ואני לא אחשוף את זה כדי לשמור על פרטיותו אבל זה משהו שלא קשור אלי. זה לא שמשהו פגום בי, זה שלו ואני רוצה לכבד את זה. זה בסדר לא להימשך אבל זה לא בסדר להגיד לי משהו אחד ולמצלמה משהו אחר, אנחנו הגענו לתוכנית שבחרו עבורינו עם מי להתחתן וזה בסדר שלא הכל יתאים אבל אני כן רוצה להגיד שאני באמת מאחלת לעצמי בן זוג עם תכונות האופי של אמיר. אני חושבת שהוא חבר מהמם ושותף מדהים לחיים ובן זוג מהמם. אמיר בן אדם מדהים".

עכשיו את מתעסקת בשידוכים נכון? ספרי לנו על זה

"כן יש לי פינה באינסטגרם שנקראת "פינת השידוכים", אני מזמינה גברים, יש המון נשים אמיצות אבל חסרים גברים אמיצים. אני מפרסמת סטורי ומזמינה את מי שרוצה לעלות את עצמו לפינת השידוכים להציע את עצמו, מכל מי שמציע את עצמו אני בוחרת באופן אקראי שלושה אנשים, גברים ונשים ביחד ובסופ"ש אני מפרסמת סרטון שלהם, של 15 שניות ואני כותבת כמה פרטים ומי שמעוניין הוא פשוט נכנס לפרופיל שלו וממשיך לדבר איתו. אני לא באמת משדכת אני פשוט מספקת פלטפורמה. יש לי זוג שכבר יוצאים שלושה וחצי חודשים והכירו בפינה". 

מה איתך יש מישהו באופק?

"אני עדיין פנויה להצעות. בגדול צריך להיות בן אדם ספונטני, טוב. היה משהו ונגמר אני עדיין בחיפושים אני מאמינה שאגיע, מה ששלי שלי".