אחרי הביקורת הנוקבת שגרפה HOT על הפרסומת בכיכובה של גל גדות באווירת הקורונה, שפוגעת בעולם המסעדנות, מה שהוביל אותם לערוך מחדש את הפרסומת ולקצרה, כעת המתחרה yes עולה על הגרדום. הפרסומת החדשה של יס+ בכיכובה של נועה קירל מצליחה לעורר זעם גדול ברשתות החברתיות.

בפרסומת המושקעת החדשה של יס מסתובבת הזמרת הישראלית המצליחה, נועה קירל, ברחובות איטליה ובאתרים פופולריים במדינת המגף, כשהיא שרה את השיר המיתולוגי "בלדה לשוטר", עם מילים חדשות האומרות כי ליס יש הכל, את כל הסדרות הטובות, שטיסל, הטבח, הבוזגלוס, פאודה ולהם באיטליה אין.

אלא שבסיומת הפרסומת מוסיפה קירל את התוספת שממש לא תופסת: "כי לנו יש יס פלוס וחיסונים". כידוע, איטליה הייתה אחת המדינות הראשונות שנפגעה קשות ממגפת הקורונה. האסון הכבד של איטליה הוביל לכמעט מאה אלף מתים מאז פרוץ המגיפה. התוספת של החיסונים לסיומת של הפרסומת עוררה בצדק את זעמם של הגולשים שהגיבו בחומרה לדברים חסרי הרגישות .

כמו כן, הוגשה תלונה לרשות השנייה נגד יס. בין התגובות הבולטות ברשתות החברתיות: "המילה 'וחיסונים', בסוף הפרסומת - איך זה עבר את ישיבת הקופירייטרים הראשונה? זה הצחיק מישהו אצלכם? אתם מבינים שמדובר בחיי אדם? פרסומת לא ראויה לשידור" או "מלקוח ותיק שהתחיל לחפש אלטרנטיבות: אתם מאבדים את זה". אחרת כתבה: "למה נראה לכם שהאסון של איטליה, ומשבר הקורונה בכלל, זה נושא לצחוק עליו?! פרסומת מזעזעת".

נועה קירל (צילום: אייל נבו)
נועה קירל (צילום: אייל נבו)

או אחר שכתב: "פשוט טעם רע! ממש לתקוע אצבע בעיני אלה שאין באפשרותם להתחסן ובייחוד באיטליה שידעה אבידות רבות. מביש". תגובה נוספת: "הפרסומת מזעזעת איך אתם מרשים לעצמכם לצחוק על נושא החיסונים כל כך הרבה סבל ומתים. פשוט בושה" ועוד. 

מ-yes נמסר: ״מטרת הקמפיין הינה לקדם את התכנים המצוינים של +yes מהם נהנה עם ישראל בסגרים ובשגרה ולחגוג את התרבות הישראלית עם מחווה מרגשת לקלאסיקה העל זמנית ‘בלדה לשוטר׳ ואין בו שום כוונה להביע עמדה כלשהיא״.

נועה קירל בפרסומת הקודמת ל-YES+ (צילום: אייל נבו)
נועה קירל בפרסומת הקודמת ל-YES+ (צילום: אייל נבו)