>השבוע התרחשה מיני־דרמה בשידור כאשר שוטרים הוזעקו לאולפן הטלוויזיה האינטרנטית TVGram. זה קרה במהלך שידור של גילי כהן בתוכנית "הפה של המדינה", שבו אירח את שחקנה לשעבר של הפועל בית שאן, איתן טייב. כן, ההוא ממשחק השרוכים המפורסם, שבגללו הפסידה הפועל ת"א את האליפות לבית"ר ירושלים. אוהד הפועל ת״א, גל סוקולובסקי, שהוכנס במפתיע לאולפן, איבד את העשתונות והחל להשתולל לפתע מבלי שאף אחד מצליח לעצור אותו. טייב עצמו בחר שלא להתעמת עם סוקולובסקי ועזב את האולפן.
גילי כהן, זה היה צפוי?
"אירחתי את איתן טייב כדי לדבר על הפרשה שהרעידה בזמנו את המדינה. אמרתי לטייב 'זה האיש שכתב עליך בזמנו את השירים'. טייב אמר לו: 'אם אתה לא מתנצל ומבטיח שאתה מוריד את השירים מהיו־טיוב, אני קם ועוזב את השידור'. סוקולובסקי חשב טיפה, התנצל והבטיח להוריד את השירים. רק שמאותו רגע הוא התחיל להתלהם ולהשתולל. אפילו אמא שלי התקשרה באמצע השידור ואמרה לי 'גילי, תעזוב את האולפן', היא פחדה. היו 40 דקות של תוהו ובוהו".
טייב, המשחק הזה ירדוף אותך לעד?
"ברגע שהרגשתי שההתנהגות שלו לא נאותה ויכולה להתפתח ולהסלים, בחרתי לעזוב את האולפן. הבן אדם הסית נגדי ורדף אותי במשך 20 שנה. הוא העלה נגדי שירים פוגעניים במשך שנים. אתם צריכים לעשות את החשבון שלכם, התקשורת, כשאתם נותנים לו במה".
סוקולובסקי, המשכת לשיר שירי נאצה גם לשוטרים?
“הכל בסדר. תעזבי אותי".

גילי כהן, האח הגדול 7 (צילום: ינאי יחיאל)
גילי כהן, האח הגדול 7 (צילום: ינאי יחיאל)

מלחמת עולם בין "הכוכב הבא" של קשת ל"אקס פקטור" של רשת. עד היום זה היה על טאלנטים ושופטים. עכשיו המלחמה הגיעה גם אל מאחורי הקלעים. מאור תורג'מן, מי שעמד בראש צוות הליהוק של "הכוכב הבא" בשנים האחרונות, ערק למתחרים מה"פקטור". ליאורה צופה חילופי אש נוספים בקרוב.
תורג'מן, כוכבים יש רק בשמיים?
"מקצוע הליהוק הוא מקצוע דינמי. אחרי ארבע עונות ב'כוכב הבא' ולאחר סיום ליהוק עונה שמינית שתעלה בקרוב, הונחה על השולחן הצעה לליהוק לעונה החדשה של 'אקס פקטור ישראל' שבה סיימון קאוול מגיע לשפוט, ונעניתי בחיוב".

הכוכב הבא / X פקטור (צילום: צילום מסך)
הכוכב הבא / X פקטור (צילום: צילום מסך)

>טרנד הסלבריטאים והעשירות שמתנדבים במד״א נמשך במלוא התנופה. אחרי מירי בוהדנה ומיכאלה ברקו, גם מיקה באומן תלבש את המדים הלבנים ותציל נפשות. באומן למדה רפואה, אך לאחר שנתיים החליטה שהנושא מוצה ועכשיו היא מתנדבת כפרמדיקית במד"א.