הזמרת נינט טייב שנהגה עד כה לשמור את חייה האישיים פרטיים, הרחק מאור הזרקורים ואופן מעומעם מאוד ברשתות החברתיות, עושה צעד מפתיע וחושפת את בתה לראשונה. טייב שחזרה לאחרונה לישראל ומצטלמת בימים אלה ל"כוכב הבא לאירוויזיון" בתור שופטת לצידה של בתור שופטת, השיקה היום קליפ לשיר החדש שלה "שלא תיפול הרוח". השיר נכתב ברוח תקופת הקורונה והריחוק החברתי. לטובת הקליפ עשתה טייב צעד חריג וחשפה לראשונה בצורה ברורה וגלויה את בתה המתוקה אמיליה בת השש.

בקליפ נצפים רגעים קסומים מחיי המשפחה של טייב ובעלה יוסי מזרחי יחד עם בתם אמיליה שמתועדת בגילאים שונים במהלך חייה. טייב עשתה צעד דומה לשל שרית חדד שגם שמרה את זהותה של בתה הבכורה נויה הרחק הרחק מאור הזרקורים ומהרשתות החברתיות אבל לפני מספר חודשים עשתה מהפך כשחשפה אותה לראשונה בקליפ לסינגל החדש שהשיקה "כשהכל ייגמר", שגם הוא נכתב בהשראת מגיפת הקורונה.

שירי מימון נשאלה על היחסים עם נינט - וכך היא הגיבה - לחצו כאן

אמיליה מזרחי, הבת של נינט (צילום: צילום מסך יוטיוב)
אמיליה מזרחי, הבת של נינט (צילום: צילום מסך יוטיוב)

אמיליה מזרחי, יוסי מזרחי (צילום: צילום מסך יוטיוב)
אמיליה מזרחי, יוסי מזרחי (צילום: צילום מסך יוטיוב)

לצד השקת הקליפ החדש של טייב אותו שיתפה ברשתות כתבה הזמרת את הדברים הבאים: "סינגל חדש, הפעם הוא בעברית. שמחה לחלוק איתכם את השיר, אין צורך להכביר במילים על כוונתי בשיר, כולנו עברנו בשנה האחרונה את אותן הטלטלות, הקשיים, הבלבול והכאוס האינסופי וכולנו הרגשנו את הקרקע נשמטת תחת רגלינו. והנה אנחנו כאן, מתחדשים ומחדשים את הרוח בקרבנו, ואני בטוחה שגם אתם כמוני, נלחמתם לשמור על החיוך בבית ומחוצה לו. הרוח הדבר הזה שאי אפשר לתפוס בשתי ידיים, אבל אפשר בהחלט להרגיש, היא זו המאחדת, החומלת, האוהבת והמרימה" וסיימה בציטוט מתהילים "לב טהור ברא לי אלוהים, ורוח נכון חדש בקרבי".

View this post on Instagram

A post shared by Ninet Tayeb (@n.tayeb)