כבר תקופה ארוכה שלא היה קאט פייט עסיסי בביצה, אז קבלו אחד כזה אבל נזהיר מראש - מדובר באחד הסיפורים הילדותיים בתעשיית הבידור. ליאל אלי ומעיין אדם שהיו החברות הכי טובות קיבלו מתנה ענקית מהיקום וזכו שתיהן לטוס לדובאי למשלחת המשפיענים מטעם חברת הפרסום ong בשיתוף עם המשרד לנושאים אסטרטגיים יחד עם כוכבי רשת נוספים. השתיים, חלקו חדש משותף במלון אך במהרה נודע כי חתול שחור עבר בין השתיים והן אפילו הסירו עוקב אחת מהשניה באינסטגרם.

אחרי השערות וספקולציות, ל-TMI נודעה הסיבה האמיתית לריב הגדול שגרם לפירוק החברות הטובה. ביום השלישי למסע, במהלך שהותם באיחוד האמירויות החבורה כולה יצאה לטיול טרקטורונים בחולות היפים. באמצע הדרך עצרו כולם להצטלם בלוקיישן הכי פוטוגני שיש למדבר האמירתי להציע, ואילו הנהג הסעודי החביב שהסיע את אלי חיכה לה יחד עם הציוד שלה בטרקטורון בזמן שהיא תרה אחר התמונה המושלמת.

אדם, שלא זכתה לטיול בטרקטורונים אלא בג'יפ סגור מינוס חווית הרוח והאקסטרים החליטה לעשות מעשה קונדס לחברתה הטובה, נכנסה לטרקטורון של אלי, עשתה לה אצבע משולשת וברחה מהמקום יחד עם הנהג של אלי וכל הציוד שהשאירה בינהם משקפי שמש ודרכון שעפו לאדם במהלך הנסיעה.

אלי הפגועה והעצבנית שלא הבינה את הבדיחה, נאלצה לחזור בג'יפ ובדיעבד גם גילתה שמשקפי השמש שלה ויותר מזה - הפספורט שלה נאבדו באמצע המדבר. אלי בת ה- 24לא חסכה מכל שואל את העצבים שלה על מי שהייתה החברה הכי טובה שלה ועשתה לה "קטע מסריח" ואפילו כך על פי מקורבים, לא התנצלה. השתיים, שסיימו את היום ונאלצו לשהות עוד יומיים באותו החדר בדובאי סיימו את הטיול בטונים צורמים, נתק והסרת עוקב ברשתות החברתיות.

מטעמן של מעיין אדם וליאל אלי לא הגיבו לידיעה עד זמן פרסומה. 

פעם היו חבורה מאושרת