אין זמן טוב יותר לחגוג את היותנו ישראלים מאשר ביום העצמאות למדינת ישראל, שחוגגת השנה 73 להיווסדה. אז מלבד השירות הטוב שאנחנו עושים בעולם כשאנחנו מטיילים במדינות השונות, שם אנחנו לא גונבים ברזים ומגבות ויוצרים קשרים עם אנשים חדשים שמכירים את הצד הטוב של ישראל, יש לנו גם נציגים כחול-לבן שמשאירים רושם מדהים בעולם ומראים שישראל זה לא רק מלחמות עם שכנינו וגמלים במדבר. 

גל גדות

כמובן שהראשונה שחושבים עליה היא גל גדות, הוונדר וומן הישראלית שמייצגת את המדינה באצילות ונועם ומראה לכולם מי הוא הישראלי היפה. גדות אמנם שגדלה בראש העין, מתגוררת בימים אלו בלוס אנג'לס עם גיחות לארץ הקודש ואפילו משם היא מפרגנת ליצירה ישראלית, לשפה העברית ולא שוכחת לעולם מאיפה היא הגיעה. 

גל גדות בוונדר וומן 1984 (צילום: באדיבות Tulip Entertainment)
גל גדות בוונדר וומן 1984 (צילום: באדיבות Tulip Entertainment)

נטע ברזילי

אמנם היא לא הצעצוע של אף אחד, אבל מאז שזכתה באירוויזיון בשנת 2019 וצעקה בפני עשרות מיליוני צופים "כפרעליכם", הזמרת ייצגה את ישראל במאות ראיונות והופעות ברחבי העולם והראתה לכולם כמה אנחנו מוכשרים ובעלי שמחת חיים. 

נטע ברזילי (צילום: #rostickdesign)
נטע ברזילי (צילום: #rostickdesign)

שירה האס

בזמן שכל העולם נסגר בבתיהם בעקבות משבר הקורונה, יצאה בנטפליקס המיני סדרה "המורדת" בכיכובה של השחקנית הצעירה שלמדה במיוחד למען התפקיד אידיש וקיצצה את שיער ראשה. האס הפכה בן רגע לכוכבת מפורסמת ברחבי העולם והייתה מועמד לפרס השחקנית הטובה בטקסים היוקרתיים גלובוס הזהב והאמי. 

שירה האס (צילום: שרבן לופו)
שירה האס (צילום: שרבן לופו)

סטטיק ובן אל

הצמד המצליח שהחל לעבוד בארה"ב עם איש העסקים חיים סבן ובנו על קריירה בינלאומית, נאלצו לקבל את גזרת הקורונה ולדחות קצת את חגיגת הפריצה הגדולה שלהם בעולם. רגע לפני שהכל נעצר, הוציאו הצמד את השיר "Further Up" יחד עם פיטבול והגיעו להתארח בתכנית הבוקר הנצפית בארה"ב "גוד מורנינג אמריקה". השניים לא נתנו לקורונה לעצור אותם והוציאו עם הבלאק אייד פיז שיר נוסף "Shake Ya Boom Boom" שצולם מרחוק בעקבות אילוצי המגפה. 

סטטיק ובן אל (צילום: משה נחומוביץ')
סטטיק ובן אל (צילום: משה נחומוביץ')

נועה קירל

הכוכבת האהובה, נועה קירל שחגגה 20 בתחילת השבוע, עדיין לא פרצה בענק עם קריירה בינלאומית אבל ב-TMI בטוחים שזה רק עניין של זמן. למרות שעדיין לא התפרסמה בזכות שיריה, גיוסה של קירל לצה"ל הצליח לעורר עניין אפילו בחו"ל ושיריה הצליחו לצאת מגבולות המדינה ולהגיע עד למפיקים בחברת התקליטים הגדולה באמריקה "אטלנטיק רקורדס" שמייצגת את האמנים הגדולים בעולם, ביניהם: אד שירן, ברונו מארס, קארדי בי, סיה ועוד .בחברת התקליטים החליטו להחתים את קירל בחוזה ענק והיא בימים אלו בלוס אנג'לס, עובדת על הקליפ הבינלאומי הראשון שלה. 

נועה קירל (צילום: אלון שפרנסקי)
נועה קירל (צילום: אלון שפרנסקי)

דניס לויד

אם הוא ילך ברחוב, סביר להניח שלא יתנפלו עליו מעריצות לבקש סלפי, כי דניס לויד או אם תרצו בשמו המקורי, ניר טיבור, עושה נטו מוזיקה ולא מתערבב עם הביצה המקומית בתכניות ריאליטי או הופעות בתכניות אירוח שונות. יש כאלה שבכלל יופתעו לגלות שהוא ישראלי ויהיו בטוחים שהוא אמן מצליח בארה"ב – מה שהוא באמת. שיריו של לויד הגיעו לראש מצעדי הלהיטים ברחבי העולם.  

דניס לויד (צילום: Emma McIntyre/Getty images)
דניס לויד (צילום: Emma McIntyre/Getty images)

נטע אלחמיסטר

לא רק שהיא דוגמנית מצליחה שהופיעה בקליפ של מאלומה והפכה לבסטי שלו, היא מגיעה למסיבות יוקרתיות של מפורסמי העולם ביניהם שחקן הכדורגלן ניימאר ושיתפה פעולה עם שחקן הכדורגל בדימוס, דיוויד בקהאם. לא נשכח שהדוגמנית היא אשת עסקים מצליחה עם מותג בגדי ים מצליח שהגיע עד לביתן של המשפחה הכי המפורסמת בעולם - הקרדשיאנס. יש יותר טוב מפרסומת של הקרדשיאנס לקולקציה שלך? 

נטע אלחמיסטר עם המותג הפרטי SIS (צילום: שי יחזקאל)
נטע אלחמיסטר עם המותג הפרטי SIS (צילום: שי יחזקאל)

נגה ארז

הזמרת המוכשרת שהוציאה אלבום חדש הצליחה להרעיד את העולם עם הסטייל הבלתי נגמר שלה והשירים המעולים. אפילו הזמרת המצליחה בילי אייליש פרגנה לה וכמובן הוונדר וומן הישראלית שרקדה לצלילי שירה "End of The Road" בפוסט ששיתפה למיליוני עוקביה. ארז הופיעה לפני מספר ימים בתכניתו המצליחה של ג'ימי קימל ובהחלט מעוררת באזז גדול בארה"ב. 

נגה ארז (צילום: מעיין ריינס)
נגה ארז (צילום: מעיין ריינס)

דניאלה פיק

שנים שהיא הולכת בשטיחים אדומים לצעד בעלה, הבמאי המוערך קוונטין טרנטינו ומפזרת ידיעות על הבחורה הישראלית שהצליחה לכבוש את לבו. בתחילת 2020 הביאה איתו לעולם את בנם הבכור, ליאו והצליחה להביא את הוליווד לישראל כשטרנטינו מטייל ברחובות תל אביב ואוכל איתנו פלאפל. 

דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו (צילום: Gareth CattermolegettyImages)
דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו (צילום: Gareth CattermolegettyImages)