כוכב הרשת בן זיני שחגג אתמול (חמישי) במסיבת העצמאות החגיגית של עומר אדם ואירית רחמים בביתו של בן זוגה עמוס לוזון בארסוף, לא ידע שובע ועבר למסיבה יחד עם כוכב "האח הגדול" אדם אליוך וחבר נוסף במועדון בבת ים.

בדרך חזרה מהמסיבה, נקלעו השלושה לתאונת דרכים קשה עם רכב נוסף שעלה באש בכביש איילון והובלו לבית החולים. למזלם הרב יצאו ללא פגע, מלבד נהג הרכב שיצא עם חבלות קלות בלבד.

זיני סיפר לעוקביו ברשתות החברתיות כי הם עברו תאונת דרכים וניצלו בנס וחברו אדם אליוף שיתף בתמונה של הרכב שנפגע וכתב: "כשהרכב שפגע בנו נתקע בקיר ועלה לאוויר, הבנתי שזהו, הוא הולך ליפול עלינו. הכל קרה כל כך מהר והמכה הייתה כל כך חזקה שעד עכשיו אני מרגיש את העוצמה של בכל חלק בגוף. לא אשכח את התחושות באותו הרגע, שזהו, זהו זה הרגע שאני מת. זה סוף הפרק שלי בעולם הזה. וככה? על שטות של בן אדם זר? על זה שבן אדם שאני לא מכיר חשב שהכביש זה המסלול מירוצים שלו? קצת עצוב".

בן זיני (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
בן זיני (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

בן זיני (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
בן זיני (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

עוד הוסיף אליוף: "לא ככה חשבתי שאני אסיים את הסיפור שלי. ניצלנו והצלחנו לעצור את הרכב בצד. הרכב השני נשרף והנהגים ברחו מהמקום. כל מי שראה את האירוע אמר פה אחד - מה שקרה פה היום היה נס! ואני? רק אומר לעצמי כמה מזל. כמה מזל שדווקא הפעם החלטתי לחגור חגורת בטיחות. שדווקא הפעם, להבדיל מהדרך הלוך, החלטתי לחגור את החגורה, כי תאכלס? הכל יכל להיראות אחרת. ואיך הם מסוגלים לברוח? איך הם היו מסוגלים פשוט להשאיר אותנו שם? לסיכום חברים, תסעו בזהירות והכי חשוב - תחגרו חגורת בטיחות, זה מציל חיים. תקשיבו לאחד שהיה שם".

מבן זיני נמסר לאחר האירוע: "תודה לכל הדואגים ועל הברכות החמות. למזלי לא נכחתי ברכב שנפגע. בנס חבריי יצאו מהאירוע הקשה בנזקים קלים בלבד ואחרי טיפול רפואי מסור כולם שוחררו הלילה לביתם. זו הזדמנות לאחל החלמה מהירה לכל המעורבים בתאונה ובבקשה שמרו על עצמכם בכבישים״.