שר פיטנס עלתה בשבוע האחרון לכותרות לאחר שמסיבת ההודיה רווית הסלבס שארגנה לבנה ליאו אריה נדחתה בעקבות אסון הר מירון. מי שהייתה אחראית לאירוע המושקע הייתה מפיקת האירועים אירית רחמים, את השתיים ליוו צוות של "ערב טוב" עם גיא פינס שנקלעו לסיטואציה האבסורדית בה פיטנס צריכה לבטל את האורחים והאולם תוך שהיא ממררת בבכי. 

הכתבה ששודרה עוררה ביקורת רבה כלפי שר פיטנס ואירית רחמים ובין היתר נטען כי השתיים חיפשו פרסום ויחסי ציבור על גב האירוע המצער כששיתפו ברשתות החברתיות והנדסו תמונות כואבות מהאירוע האישי שבוטל. השיח הוביל לחיקוי בתכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" המשודרת בקשת 12. עם כל ההומור מהמקרה, נראה ששר פיטנס פחות אהבה את החיקוי והגיבה גם על הביקורת כלפיה. 

"זו רשעות לשמה": אירית רחמים עונה להתקפות נגדה ונגד שר פיטנס - לחצו כאן.

אירית רחמים, שר פיטנס (צילום: צילום מסך קשת 12)
אירית רחמים, שר פיטנס (צילום: צילום מסך קשת 12)

"לקבל חיקוי בתוכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת' זה בהחלט מעמד מחמיא (במיוחד מליאת המדהימה) אבל הפעם זה לא נראה לי מתאים לסיטואציה הקשה שהייתה. כאמא, ליבי נשבר ולא הייתי מסוגלת לחגוג בזמן שאמהות קוברות את ילדיהן. אחרי התדיינות קיבלתי החלטה לא פשוטה לבטל את אירוע השמחה הפרטי שלי - כדי לכבד את המשפחות שכרגע איבדו את יקיריהן באסון הנורא שבו אנשים שהלכו להתפלל- ולא חזרו".

אירית רחמים ושר פיטנס בארץ נהדרת (צילום: יח''צ קשת)
אירית רחמים ושר פיטנס בארץ נהדרת (צילום: יח''צ קשת)

עוד הוסיפה שר וכתבה: "תרמנו את כל האוכל ואני נושאת בכל ההוצאות הכלכליות של ביטול האירוע בלב שלם. במיוחד אחרי השנה הקשה שעברתי, למדתי שלפעמים צריך לדעת לעצור שהרי ״ואהבת לרעך כמוך״! אני סומכת על הקדוש ברוך הוא בעיניים עצומות ואמשיך ללכת בדרך הישר בה אני מאמינה, להפיץ שמחה ואושר ולעשות מעשים טובים".