לאורה לנטינו זוגתו של איציק זוהר שתמיד הייתה לצידו אבל לא תפסה את הפרונט, הפכה בשבועות האחרונים לכוכבת בפני עצמה עם שידור "זוג מנצח VIP" בערוץ רשת 13. ארחנו את לאורה באולפן הרדיו של TMI ושאלנו אותה איך היא מסתדרת עם איציק זוהר בבית, איך הם הכירו ואיך הם מסתדרים עם פער הגילים.

איפה יש יותר בחורות יפות - בנאפולי או בתל אביב?
"בנאפולי יש בחורות יפות אבל פחות מתל אביב. בנאפולי אם הבחורות יפות הן ממש יפות, אבל פה בתל אביב כולן יפות".

איך הגברים הישראלים? אם את רואה גבר יפה?
"זאת התשובה שאני אומרת תמיד – איציק בשבילי הוא האחד היחיד. לא קרה בחיים שמישהו התחיל איתי, איציק מאוד קנאי אבל לא כמוני. איציק מקנא אבל לא מגיעה סיטואציה שהוא צריך לקנא, כולם מכבדים אותו, ואף אחד לא מתחיל איתי. אם מישהו מתחיל אני אומר לו – 'סליחה אתה יודע מי אני, אני בת הזוג של איציק זוהר'".

איציק זוהר, לאורה (צילום: אלוני מור)
איציק זוהר, לאורה (צילום: אלוני מור)

איך אתם מסתדרים בבית? 
"איציק לא עושה כלום בבית. אבל בוא נשים את הדברים על השולחן, אני לא רוצה שהוא יעשה כלום. ככה זה אצלי בבית. אבא שלי הוא מלך בבית וגם בבית שלנו איציק הוא מלך. זה בא ממני, אני עושה את זה באהבה. באיטליה זה ככה, בנאפולי זה ככה, הגבר הוא המלך. הבית זה המקום שהגבר צריך להטעין את עצמו. מחוץ לבית אני מלכה, אני מאוד מפונקת".

איציק זוהר, לאורה (צילום: אביב חופי)
איציק זוהר, לאורה (צילום: אביב חופי)

מה את עושה בשבילו?
"אם הייתי יכולה, הייתי נושמת בשבילו. יש לי את כל הכוח בעולם. אם יש לך כוח אין גבר בעולם הזה שיכול לקחת את הכוח הזה. הכוח צריך לבוא ממך. אני איתו כי הוא נותן לי כוח, אני רוצה לעשות הכל בבית. זה בא ממני".

אפילו שיש בינכם פער גילים עצום, נראה שאת המשענת שלו.
"הוא בן 50 ואני 24. זה הפוך, אני בת ה-50 והוא בן ה-24. המצלמה בתכנית לא תראה את החיים האמתיים. הוא נראה אגרסיבי במצלמה אבל בבית זה לא ככה. אולי אני עושה טעות, אבל אם זה עבד בבית שלי בנאפולי, אז למה לא פה?" אני מביאה אלף נשיקות לאיציק ביום, בבית הוא לא מודה שהוא אוהב את זה אבל הוא מת על זה. כדי להעניש אותו אני מפסיקה לנשק אותו. להיות בת הזוג של איציק זוהר זאת עבודה. איציק לא ישן במיטה, הוא חייב להירדם על הספה. זה לא נוח לו, אז אני צריכה לחכות שיירדם ולקחת אותו למיטה או לשים שעון ולקחת אותו למיטה, אם לא - הוא לא יקום בסבבה. כל לילה אני שמה שעון ומעבירה אותו למיטה".

איטליה או ישראל?
"אני מרגישה אותו דבר, אם אני עוצמת את העיניים אני מרגישה בנאפולי". 

איציק זוהר וזוגתו לאורה (צילום: צילום מסך ערוץ 13)
איציק זוהר וזוגתו לאורה (צילום: צילום מסך ערוץ 13)

מה עם החיקוי שעשו לסצנת הקנאה שלך לאיציק? 
"כולם חושבים שאני צוחקת אבל אני רצינית. זה האופי שלי, זה בדם שלי. כשהוא רקד עם רקדנית (בתכנית "זוג מנצח VIP") זה לא היה בראש שלי. זה לא שאני מפחדת שהוא הולך לעשות משהו".

איך הכרת את איציק?
"זה היה בבודפשט לפני ארבע שנים. לדודה שלי היה קשר עם חבר טוב מאוד עם איציק (יהודה) והיא התקשרה אליי להזמין אותי לארוחת ערב עם איציק ואני לא הכרתי אותו. בהתחלה לא רציתי לבוא, הייתי עייפה וכשנכנסתי למסעדה ראיתי אותו מרחוק ואז אמרתי 'זה איציק? אוקיי'. ראיתי אותו והרחתי אותו, יש לו ריח של החיים. האופי שלו, הכריזמה שלו, הוא נראה פיצוץ. אז אמרתי 'אוקיי, זה הגבר שלי', היינו ביחד שבוע שם ואז הוא הזמין לי כרטיס טיסה לישראל. כשיצאתי משדה התעופה ראיתי בחוץ פפראצי, ואז שאלתי אותו 'איציק הכל בסדר?' ואז הוא ענה לי – 'אני מפורסם אגב, לא רציתי שתדעי שאני מפורסם ואז תחפשי עלי דברים מהעבר. רציתי שתכירי אותי כמו שאני'. הוא בסוף צדק,  אחרי שהכרתי אותו הבנתי שהוא צודק וכתבו עליו דברים רעים".

איציק זוהר, לאורה (צילום: ראובן שניידר, HOT)
איציק זוהר, לאורה (צילום: ראובן שניידר, HOT)