ברוח הקאמבקים שעוטפת את הוליווד עם איחוד מרגש של "בניפר" (בן אפלק וג'ניפר לופז) שפרגנו למעריצים ברחבי העולם עם נשיקה לוהטת בסוף השבוע ואנג'לינה ג'ולי שיצאה מבית בעלה לשעבר, ג'וני לי מילר והציתה שמועות על קאמבק, עכשיו הגיע תורה של קיילי ג'נר ששוב גורמת לכל העולם לחשוב שככל הנראה חזרה לאב בתה, סטורמי - הראפר טרוויס סקוט

המשפחה הצעירה והעשירה בילו שלשום (שני) זמן איכות בניו יורק, כשהגיעו יחד לנשף הצדקה השנתי של בית הספר לעיצוב "Parsons" ונראו קרובים מתמיד. ג'נר בת ה-23 וסקוט בן ה-30 הצטלמו יחד בשטיח האדום כשסטורמי עמדה לצידם לבושה בשמלה ונעלי ספורט. עדים שנכחו באירוע סיפרו שהשניים לא הסתירו את חיבתם האחד כלפי השנייה. 

קיילי ג'נר, טרוויס סקוט, סטורמי (צילום:  Tommaso Boddi/Getty images)
קיילי ג'נר, טרוויס סקוט, סטורמי (צילום: Tommaso Boddi/Getty images)

"טרוויס וקיילי היו מאוד מתוקים וחמודים ביחד", אמר עד שנכח באירוע. "הם החזיקו ידיים ונראה שהם לגמרי חזרו". המקור אמר כי סקוט גילה אהבה לג'נר במהלך נאום הזכייה שלו בפרס באותו הערב, כשאמר: "Wifey (אשתי), אני כל כך אוהב אותך". לאחר האירוע שיתפה ג'נר תמונה שלה ושל סקוט שמחבק אותה באינטמיות מאחור, וכתבה: "24 שעות בניו יורק".

ג'נר וסקוט נפרדו באוקטובר 2019 לאחר שנתיים של זוגיות, אך נותרו בקשר ידידותי ולעתים קרובות הם מבלים יחד כהורים משותפים לסטורמי. "יש לנו מערכת יחסים כל כך נהדרת", אמרה ג'נר על הראפר במרץ 2020, "אנחנו כמו החברים הכי טובים. שנינו אוהבים את סטורמי ורוצים את הטוב ביותר עבורה". בראיון למגזין XXL בדצמבר 2019 אמר סקוט כי "תמיד" תהיה לו אהבה לג'נר. "אני אוהב את אמא של סטורמי ותמיד אוהב", אמר סקוט על ג'נר. "החלק הקשה במערכות יחסים הוא פשוט לנסות להיות בתוך אחת בלי מיליון קולות מבחוץ שמפריעים".

View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner)